probleme, caldurica
![]() ![]() ![]() |
probleme, caldurica
codrin_1300 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
In partea in care zici tu trebuie sa fie furtunul de la pata calda la chiulasa. Nu cumva curge pe acolo?
elimina problemele cu scurgerea lichidului de racire din cauza imbinarilor neetanse, coliere care nu mai tin, furtune sparte inainte sa acuzi garnitura de chiulasa. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
klausy78 |
![]()
Post
#3
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Acum vreo doi ani m-am "luat" si eu dupa niste "cunoscatori" si i-am pus carton in fata radiatorului sa se incalzeasca mai repede apa. Dar am uitat cartoanele acolo si cand se incalzise un pic afara. Am vazut dimineata ca-mi curgea apa din vasul de expansiune - m-am uitat bine la el era crapat (era din sticla) , dupa ce am schimbat vasul cu unul din plastic - dimineata aceeasi chestie: apa afara din vas.
Am fost la mecanic unde a constatat ca aveam garnitura impuscata. Dar inainte sa tragi concluzia asta urmeaza sfatul lui Mr. Devil . Si acum legat de caldurica - dupa incidentul cu garnitura impuscata am vazut ca iar nu-mi baga caldura in masina - i-am schimbat termostatul (18 ron) ,iar dupa aceea caldura ok (fara cartoane). |
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Saluatare, am si eu o nelamurire.Masina mea are antigel preparat cu apa distilata.Termostat nu stiu firma dar e nou pus.De acasa pana la lucru am de mers 12 km pe drum national, si vreo 3 km in oras.
Dimineatza am plecat la lucru la 8 jumate dimineatza si erau afara vreo -7,-8 grade.O pornesc a stat pornita vreo 3-4 minute in curte. De acasa pana la lucru am de mers vreo 15 km, dar apa nu se incalzeste decat pe la vreo 70 grade pe ceas.Caldura baga.Am pus carton pe jumate din radiator, in partea cu carburatoru. La fel si cand plec de la lucru pe la ora 3 ziua, afara sunt vreo 2 grade.Dar apa nu se incalzeste decat la 70 grade. Mentiuni:-am pe masina elice chioara -circuitu de caldura e deschis tot timpu(poate de aici problema sa se incalzeasca mai greu apa, ma gandesc) Ce ziceti, are rost sa imi fac griji, sau asa e iarna cu elicea chioara? |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tine caldura inchisa din robinet si vezi daca se incalzeste mai mult.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Io va zic montati electroventilator pentru ca orice termostat de asta lasa apa sa treaca pe langa el si daca e inchis perfect. Apa aia o raceste foarte eficient paleta de pe pompa de apa. Si cand te misti o mai ajuta si aerul care intra intre elementii radiatorului, care este a naibii de rece.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:42 |