Probleme cu "bolidul", Tipic
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu "bolidul", Tipic
craciun.mihai |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|||
kog |
![]()
Post
#2
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
scoate bujia si fa-i o toaleta,
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Hacker |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Schimba bujiile si fisele.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Toaleta i-am facut si nimic.
Probabil ca era mai bine daca le luam pe toate la rand, nu doar pe aia dar oricum, daca mergeam cu mororul mai turat ar fi trebuit sa se curete de la sine. Deci nu e asta problema. Fisele sunt ok, bujiile sunt unguresti parca (sunt proaste, ce-i drept) dar nu cred ca sunt ele de vina. Am mai citit pe aici pe forum si am inteles ca atunci cand mergi pe frig fara carton ai probleme. Am pus si acum o sa vad daca are efect. P.S.: mai am o problema si nu ar avea rost sa mai deschid un alt topic: nu mai imi indica nivelul combustibilului. Ultima oara cand a indicat am carat un aragaz. Unul dintre firele care duc la plutitor intr-adevar era taiat dar cand l-am legat inapoi tot nu indica nimic. Stie cineva de unde ar mai trebui sa ma mai uit ? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
baga peria de sarma in ea si sa vezi ce rotund merge
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Acum merge, multumesc!
Legat de plutitor, puteti sa ma lamuriti putin ? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Da, una dintre bornele plutitorului e conectata la ceas-ul care iti indica nivelul de benzina si una la becul care se aprinde cand esti cu rezervorul aproape[ gol.
Mai multe lamuriri ce vrei ? Ce bujie nu mergea? 2 sau 3? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
aleq |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 November 08 From: IasI ![]() |
aceeasi problema o am si eu dar la mine se pare ca nu functioneaza bujiile 2 si 3 .Cum ai rezolvat problema , ai schimbat fisele si bujiile?. ma mir la mine cum de merge in 2 pistoane..
|
--------------------
dacia 1300
1300
1979
- IS-02-BCN
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Al doilea piston de la radiator, am rezolvat punand carton in fata radiatorului si in fata carburatorului (cred ca era ceva inghetat).
Legat de plutitor, faza e ca banuiesc ca e si un scurt, pt. ca am legat firul la loc si tot nu indica nimic si pe vremea asta chiar nu am chef de verificari. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
aleq |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 November 08 From: IasI ![]() |
la mine nu cred ca rezolv problema cu cartonul sa incerc sa schimb bujiile (bosch ) cu toate ca sunt noi...
|
--------------------
dacia 1300
1300
1979
- IS-02-BCN
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
'Neata!
Am fost acum sa verific cu aparatul de masura plutitorul. Firul rupt l-am pus la borna + a aparaului si celalalt la electrodul la care ducea firul rupt, imi indica 0. Apoi, am lasat firul rupt la + si am atins cu borna - de caroserie. Firul avea tensiune. Plutitorul poate fi stricat ? Si daca da, cum il inlocuiesc ? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
tzepesch |
![]()
Post
#12
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
e prinsa sonda pe rezervor. are o saiba mare cu 3 craci care se agata in buza rezervorului. cu o surubelnita lata o proptesti intr-unul din craci si bati usor spre sensul de desfacere. te orientezi.
scoti sonda si vezi ca sa o poti scoate de plutitor o inclini intr-o parte. ce te sfatuiesc, ca sa -ti indice corect. ia o ruleta, si masoara cat e din fundu rezervorului pana la fata interioara a rez. la buza. si apoi aceeasi distanta tre s-o ai dintre punctul de minim pe care-l atinge sonda in pozitie lasata si punctul de maxim pe care-l atinge sus. masori lungimea de arc pe care o descrie miscarea bratului plutitorului. si ar trebui indoit usor bratul ca sa aiba cursa completa. indoit spre exterior adica nu spre partea spre care face miscarea. poti de asemenea sa-ti reglezi si lamela din sonda care aprinde becu la limita. eu am reglat-o la 3L. 2.8-3.2L cam asa..... This post has been edited by tzepesch: 5 Jan 2009, 11:00 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
kog |
![]()
Post
#13
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu am indoit bratul ala mai mult sa primesc mai multi bani de benzina, he he he
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
@tzepesch, ms pt. informatii. Mi-au fost de folos.
Acum vad ca nu imi prea merge cilindrul 3, iar la 2 se prelinge ulei(cred) de la bujie. E posibil sa am vreun semering spart la supape ? Masina am vazut ca mananca ulei (cu toate ca motorul are 20000-25000km), poate asta ar explica fenomenul. Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Eventual, puteti sa-mi spuneti si ce bujii sa pun? Ca cele "vechi" sunt pline de calamina.
Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
edymutu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 5 December 08 From: campina ![]() |
daca ai noroc poti sa iei si sinterom,repet, daca ai noroc sa nimeresti unele bune.eu am avut ghinionul ca in 2 saptamani sa schimb 2 seturi de sinterom. acum am brisck si merg bine,nu am mai avut probleme
|
--------------------
dacia
1300
1980 berlina
- PH05UKC
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
sinterom 14np21.
Ulei sigur nu iti curge de pe la etansarea dintre chiulasa si capacul culbutorilor? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
mitza02JDS |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 30 April 08 ![]() |
shimba alta fisa pe pistonu ala si vezi cum se descurca
|
--------------------
dacia 1300
dacia 1300
1984
- MH 02 JDS
|
|
craciun.mihai |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City ![]() |
Acum, fara sa-i fac absolut nimic, odata cu venirea caldurii merge bine.
Nu inteleg. Am avut si eu sinterom si mergea mult mai bine cu ele, vad poate pun ceva mai bun(ca aste-s naspa). Pierd putin ulei si pe acolo, dar nu indeajuns de mult cat sa justifice pierderile. Am observeat ca ii place se stea e minim, adica daca acum completez cu ulei, merg 30 km si apoi verific uleiul e pe minim. Merg inca 10 zile cu masina fara sa completez si cand verific iar, e tot pe minim. Cred ca are motorul o pasiune sa ma enerveze pe mine. Fisele sunt ok. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
alin_xyk |
![]()
Post
#20
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Eu am Sinterom 14np21 si merge masina foarte bine! Am incercat si cu eyquem, dar le-am scos dupa prima cheie. Nu merge rotund deloc. Probabil ca nu am luat modelul corespunzator, stiu eu... Apropo de sonda de rezervor... Cred ca v-ati referit mai devreme la rezervorul orizontal. Ei bine, eu am vertical. De Canada, 54 l cred. Si as vrea sa imi pun sonda care sa-mi aprinda si becul din bord (recent i-am inlocuit bordul, cu tot cu ceasuri, iar acestea au martor nivel scazut benzina). Intrebarea este: exista sonde pentru asa ceva, la modelul asta de rezervor? Ma refer la magazine. In afara de a mea.
![]() |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 13:31 |