DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu "bolidul", Tipic

craciun.mihai
post 4 Jan 2009, 14:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




Salutare!

Am mers azi cu masina dupa ce n-am mai pornit-o de ceva vreme (~o saptamana) si mergea orbil, dadea in nas.
Am desfacut capota si parea ca nu merge rotund.
Se pare ca unul dintre pistoane nu prea lucreaza. In dreptul bujiei era o pata de ulei (cred) si cand am scot fisa nici o diferenta.
Culmea e ca daca tin ceva distanta intre fisa si bujie merge bine.

Stie cineva ceva despre ce ar putea sa fie ?
Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 4 Jan 2009, 15:00
Post #2


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




scoate bujia si fa-i o toaleta,


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 4 Jan 2009, 17:13
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Schimba bujiile si fisele.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 4 Jan 2009, 17:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




Toaleta i-am facut si nimic.
Probabil ca era mai bine daca le luam pe toate la rand, nu doar pe aia dar oricum, daca mergeam cu mororul mai turat ar fi trebuit sa se curete de la sine. Deci nu e asta problema.

Fisele sunt ok, bujiile sunt unguresti parca (sunt proaste, ce-i drept) dar nu cred ca sunt ele de vina.

Am mai citit pe aici pe forum si am inteles ca atunci cand mergi pe frig fara carton ai probleme. Am pus si acum o sa vad daca are efect.

P.S.: mai am o problema si nu ar avea rost sa mai deschid un alt topic: nu mai imi indica nivelul combustibilului. Ultima oara cand a indicat am carat un aragaz.
Unul dintre firele care duc la plutitor intr-adevar era taiat dar cand l-am legat inapoi tot nu indica nimic. Stie cineva de unde ar mai trebui sa ma mai uit ?


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 4 Jan 2009, 17:46
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




baga peria de sarma in ea si sa vezi ce rotund merge biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 5 Jan 2009, 00:47
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




Acum merge, multumesc!

Legat de plutitor, puteti sa ma lamuriti putin ?


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 Jan 2009, 00:55
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Da, una dintre bornele plutitorului e conectata la ceas-ul care iti indica nivelul de benzina si una la becul care se aprinde cand esti cu rezervorul aproape[ gol.

Mai multe lamuriri ce vrei ?

Ce bujie nu mergea? 2 sau 3?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleq
post 5 Jan 2009, 01:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 November 08
From: IasI




aceeasi problema o am si eu dar la mine se pare ca nu functioneaza bujiile 2 si 3 .Cum ai rezolvat problema , ai schimbat fisele si bujiile?. ma mir la mine cum de merge in 2 pistoane..


--------------------
dacia 1300 1300 1979 - IS-02-BCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 5 Jan 2009, 01:08
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




Al doilea piston de la radiator, am rezolvat punand carton in fata radiatorului si in fata carburatorului (cred ca era ceva inghetat).

Legat de plutitor, faza e ca banuiesc ca e si un scurt, pt. ca am legat firul la loc si tot nu indica nimic si pe vremea asta chiar nu am chef de verificari.


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleq
post 5 Jan 2009, 01:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 November 08
From: IasI




la mine nu cred ca rezolv problema cu cartonul sa incerc sa schimb bujiile (bosch ) cu toate ca sunt noi...


--------------------
dacia 1300 1300 1979 - IS-02-BCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 5 Jan 2009, 10:18
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




'Neata!

Am fost acum sa verific cu aparatul de masura plutitorul.
Firul rupt l-am pus la borna + a aparaului si celalalt la electrodul la care ducea firul rupt, imi indica 0.
Apoi, am lasat firul rupt la + si am atins cu borna - de caroserie.
Firul avea tensiune.

Plutitorul poate fi stricat ?
Si daca da, cum il inlocuiesc ?


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 5 Jan 2009, 10:38
Post #12


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




e prinsa sonda pe rezervor. are o saiba mare cu 3 craci care se agata in buza rezervorului. cu o surubelnita lata o proptesti intr-unul din craci si bati usor spre sensul de desfacere. te orientezi.

scoti sonda si vezi ca sa o poti scoate de plutitor o inclini intr-o parte.

ce te sfatuiesc, ca sa -ti indice corect.

ia o ruleta, si masoara cat e din fundu rezervorului pana la fata interioara a rez. la buza.

si apoi aceeasi distanta tre s-o ai dintre punctul de minim pe care-l atinge sonda in pozitie lasata si punctul de maxim pe care-l atinge sus. masori lungimea de arc pe care o descrie miscarea bratului plutitorului. si ar trebui indoit usor bratul ca sa aiba cursa completa. indoit spre exterior adica nu spre partea spre care face miscarea.



poti de asemenea sa-ti reglezi si lamela din sonda care aprinde becu la limita. eu am reglat-o la 3L. 2.8-3.2L cam asa.....

This post has been edited by tzepesch: 5 Jan 2009, 11:00


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 5 Jan 2009, 11:02
Post #13


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




eu am indoit bratul ala mai mult sa primesc mai multi bani de benzina, he he he


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 12 Jan 2009, 22:57
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




@tzepesch, ms pt. informatii. Mi-au fost de folos.

Acum vad ca nu imi prea merge cilindrul 3, iar la 2 se prelinge ulei(cred) de la bujie.
E posibil sa am vreun semering spart la supape ?
Masina am vazut ca mananca ulei (cu toate ca motorul are 20000-25000km), poate asta ar explica fenomenul.

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 14 Jan 2009, 00:48
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




Eventual, puteti sa-mi spuneti si ce bujii sa pun? Ca cele "vechi" sunt pline de calamina.

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edymutu
post 15 Jan 2009, 19:45
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 5 December 08
From: campina




daca ai noroc poti sa iei si sinterom,repet, daca ai noroc sa nimeresti unele bune.eu am avut ghinionul ca in 2 saptamani sa schimb 2 seturi de sinterom. acum am brisck si merg bine,nu am mai avut probleme


--------------------
dacia 1300 1980 berlina - PH05UKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Jan 2009, 19:48
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




sinterom 14np21.

Ulei sigur nu iti curge de pe la etansarea dintre chiulasa si capacul culbutorilor?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitza02JDS
post 15 Jan 2009, 20:25
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 30 April 08




shimba alta fisa pe pistonu ala si vezi cum se descurca


--------------------
dacia 1300 dacia 1300 1984 - MH 02 JDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciun.mihai
post 16 Jan 2009, 14:17
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 6 October 08
From: Navodari City




Acum, fara sa-i fac absolut nimic, odata cu venirea caldurii merge bine.
Nu inteleg.

Am avut si eu sinterom si mergea mult mai bine cu ele, vad poate pun ceva mai bun(ca aste-s naspa).

Pierd putin ulei si pe acolo, dar nu indeajuns de mult cat sa justifice pierderile.
Am observeat ca ii place se stea e minim, adica daca acum completez cu ulei, merg 30 km si apoi verific uleiul e pe minim. Merg inca 10 zile cu masina fara sa completez si cand verific iar, e tot pe minim.
Cred ca are motorul o pasiune sa ma enerveze pe mine.

Fisele sunt ok.


--------------------
Dacia 1310 1998
Q: Ce masina ai ?
A: Hammer.

Q: Pe bune ai Hammer ?
A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 17 Jan 2009, 12:15
Post #20


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Eu am Sinterom 14np21 si merge masina foarte bine! Am incercat si cu eyquem, dar le-am scos dupa prima cheie. Nu merge rotund deloc. Probabil ca nu am luat modelul corespunzator, stiu eu... Apropo de sonda de rezervor... Cred ca v-ati referit mai devreme la rezervorul orizontal. Ei bine, eu am vertical. De Canada, 54 l cred. Si as vrea sa imi pun sonda care sa-mi aprinda si becul din bord (recent i-am inlocuit bordul, cu tot cu ceasuri, iar acestea au martor nivel scazut benzina). Intrebarea este: exista sonde pentru asa ceva, la modelul asta de rezervor? Ma refer la magazine. In afara de a mea. wink.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 13:31
Forum Renault