indicatorul de incarcare a bateriei, indicator de incarcare baterie
![]() ![]() ![]() |
indicatorul de incarcare a bateriei, indicator de incarcare baterie
dracku |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
9 Diesel
- B-85-GEO B - 85 - GEO --->> RENAULT 9 Diesel argintiu
|
|||
dantes |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
"Senzorul" este chiar ceasul indicator. Doar se alimenteaza de la baterie...
Acuma...verifica toate starile (relanti/turatie consumatori/fara consumatori) cu un voltmetru la bornele bateriei...trebuie sa ai intre 13,6-14,4 parca...oricum in jur de 14. Daca ai probleme d-astea, si pp ca ai regulatorul de tensiune mecanic, atunci trebuie sa il reglezi din el...Se mai deregleaza si el ca doar e ....mecanic... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Daca ai 2500 rpm si e pe mijloc e ok; normal e intre 14.2-max. 14.7V
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
de unde le scoateti fratilor??
daca luati un ceferticat de garantie de la o baterie o sa vedeti ce scrie pe el:14-14,4! clar! masoara incarcarea cu un voltmetru ve3rificat, sa nu te amagesti degeaba, dupa aia si alternatorul, sa vezi cat scoate si el, si ceasul din bord lasa-l incolo, nu degeaba e orientativ! |
-------------------- fan VAG!
|
|
dantes |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 9 Feb 2005, 22:43) Din cartea lui Mondiru, editia 2003, pag. 116. 1. Tensiunea debitata la turatia initiala a alternatorului (900rot/min) -14V 2. Tensiunea reglata la sarcina mica a alternatorului: 14,1V - 14,7V 3. Tensiunea reglata la sarcina mare a alternatorului: 13,7V - 14,1V Asa ca...ce spui tu e valabil fara consumatori turata...cazul 2. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ce spun eu este general valabil dupa cum scrie in ceferticatul de garantie al bateriei.atat
la tinele, punctelor 2 si 3 ce turatii le corespund? |
-------------------- fan VAG!
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 9 Feb 2005, 23:43) de unde le scoateti fratilor?? daca luati un ceferticat de garantie de la o baterie o sa vedeti ce scrie pe el:14-14,4! clar! masoara incarcarea cu un voltmetru ve3rificat, sa nu te amagesti degeaba, dupa aia si alternatorul, sa vezi cat scoate si el, si ceasul din bord lasa-l incolo, nu degeaba e orientativ! ![]() ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
dracku |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
da' unde e regulatorul asta mecanic de tensiune?
comportamentul indicatorului e absolut la intamplare. daca era de alimentare ar fi trebuit sa nu mearga deloc. da' ce e aiurea cand indicatorul sta la maxium (in partea dreapta)??? |
--------------------
Renault
9 Diesel
- B-85-GEO B - 85 - GEO --->> RENAULT 9 Diesel argintiu
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci indicatorul trebuie sa stea(la drum intins)usor inclinat spre dreapta, iar la relamtioul pe zona acea alb-negra!dracku(tare rau de tot poza aia),fa rost de un aparat de masura si vezi starea adevarata!unde stai ca iti masor eu!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
neatentul |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 February 05 ![]() |
QUOTE(dantes @ 9 Feb 2005, 23:02) Din cartea lui Mondiru, editia 2003, pag. 116. 1. Tensiunea debitata la turatia initiala a alternatorului (900rot/min) -14V 2. Tensiunea reglata la sarcina mica a alternatorului: 14,1V - 14,7V 3. Tensiunea reglata la sarcina mare a alternatorului: 13,7V - 14,1V Asa ca...ce spui tu e valabil fara consumatori turata...cazul 2. Salut tuturor, acum m-am inscris si eu. Am stat ceva timp l masina cu voltmetrul, cartea lui mondiru din '90 (acceasi chestie cu aia din 2003 se pare) si cu un pix si o hartie. Treaba e ca un electrician i-a zis lu tata sa pun areleu "d-ala cu fir roshu" (RTA12), si eu am unul din ala mic si negru, nu mecanic si electronic. Bun.. l-am montat pe la cu fir rosu si am facut asa: la relanti, fara consumatori am 14.4V la batrie si indicatorul imi sta intre alb si gri. la relanti, cu faruri, aeroterma, dezaburire (si bricheta ![]() ![]() la 200rot/min cu tot consumatorii am 14.6V la baterie dar indicatorul imi sta complet pe zona rosie din stanga. Macar am tensiunile bine si indicatorul e stricat, sau ce se intampla aici? Cu releul vechi am tot aceleasi valori, la relanti. La 2000 rpm n-am mai masurat. Multumesc anticipat ![]() |
--------------------
DACIA
1310, 1997
- B-72-KAA
|
|
StefanT |
![]()
Post
#11
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(neatentul @ 19 Feb 2005, 15:33) Salut tuturor, acum m-am inscris si eu. Am stat ceva timp l masina cu voltmetrul, cartea lui mondiru din '90 (acceasi chestie cu aia din 2003 se pare) si cu un pix si o hartie. Treaba e ca un electrician i-a zis lu tata sa pun areleu "d-ala cu fir roshu" (RTA12), si eu am unul din ala mic si negru, nu mecanic si electronic. Bun.. l-am montat pe la cu fir rosu si am facut asa: la relanti, fara consumatori am 14.4V la batrie si indicatorul imi sta intre alb si gri. la relanti, cu faruri, aeroterma, dezaburire (si bricheta ![]() ![]() la 200rot/min cu tot consumatorii am 14.6V la baterie dar indicatorul imi sta complet pe zona rosie din stanga. Macar am tensiunile bine si indicatorul e stricat, sau ce se intampla aici? Cu releul vechi am tot aceleasi valori, la relanti. La 2000 rpm n-am mai masurat. Multumesc anticipat ![]() salut, bine ai venit! Situatia mea e cam asemanatoare cu a ta...tot releu de ala cu fir rosu am pus si eu, dupa ce m-a suparat unu mecanic. Insa nu am 14,4 si 14,25 la relanti, fara consumatori (deh, piese de dacie...nu gasesti 2 la fel). La relanti, tot asa cu multi consumatori imi scade tare, chiar si 12,6 daca astept mai mult de 3 minute..oricum 2 electricieni mi-au zis ca e normal, si oricum nu ma consum ca doar la un semafor cat stai, un minut... ce am constatat f ciudat la releul asta e ca la 850 rpm scade mult cu consumatori, dupa cum am mai zis..dar daca ii dau chiar si 1000 rpm numai pot sa bag si faza lunga (4 becuri de 55/60-dacie din 83), si aeroterma, si cd-player +bricheta+ dezaburire ca nu scade; nu ca m-as supara ca e f bine, dar e straniu ![]() neatentule, eu cred ca ai niste valori chiar f bune, si nu te mai consuma cu indicatorul ala...asa faceam si eu si nu e bine, e cel mult informativ P.S.: Eu masuratorile le-am facut cu 3 aparate digitale si, toate arata absolut la fel. Bafta |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Fratilor, nu va speriati de valorile mici de la relanti. Din ce stiu eu, in incarcare maxim cam pe la 2000rpm poate alternatorul sa suplineasca TOTI consumatorii. Indicatorul din bord de la Dacie e cam ciudat si nu trebuie pusa prea multa baza in el.
Tot ce trebuie verificat este: fara consumatori sa aveti cam 13,8-14,4 volti masurati la relanti si pe la 2000-2500. Si acum cel mai important, sa aveti la fel cu ceva consumatori (faza lunga, proiectoare) la 2000-2500. Alta chestie importanta: cu consumatori, pe la 2000 sa nu depaseasca 14,4 in nici un caz altfel o sa schimbati bateria in curind. |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 21:59 |