Electic, aproape sa ia foc
![]() ![]() ![]() |
Electic, aproape sa ia foc
jondafy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#2
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
dupa cum se prinde piesa aia e legarea la masa. nu stiu exact a nu am vazut-o la mine. probabil este la modelele mai noi.
ceva n-am functionat bine de s-au incins si s-au lipit intre ele... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca nu ma insel ar putea sa fie contactul electric , are cumva un fir rosu care se duce la blocul de lumini la surub iar acesta se duce intr-o mufa , in mufa intra alta mufa care se duce la chestia aia arsa?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
jondafy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
am fost azi si am cautat in tot brasovul si nu am gasit asa ceva, am fost si la magazine de electrice.
firele vin in felul urmator: intr-una vine firul principal rosu cel care vine din compartimentul motorului si este cel mai gros fir din bord (este cel care vine de la borna cred), unul vine de la contact, unul de la panoul de lumini, si un fir verde care vine din bord (nu stiu unde se leaga). uitandu-ma mai atent la piesa am vazut ca este o simpla tabla cu patru picioruse ce era izolata cu plastic pentru a nu se atinge tabla cu surubul si cu masa.nu o sa mai pierd timp cautand, o sa fac eu o piesa la fel, dar nu voi lucra cu plastic pentru a nu se topi iar, voi lucra cu textolid( sau cum s-o numi). |
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
in decursul timpului cineva a facut improvizatii pe acolo, si uite rezultatul..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul m-as duce la un electrician si as incerca sa verific/refac instalatia astfel incat sa pot sta linistit. Ceea ce vad in poza este atipic, o improvizatie, iar riscurile sunt pe masura.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
jondafy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
nu cred ca e improvizatie...spune tu ce improvizatie tine 14 ani? masina e renault 12 ts si tatal meu imi tot spunea ca sunt multe piese de dacie care nu se potrivesc.... ea e din 86 si de cand e in posesia tatalui , din 94, nu a fost umblat si nici schimbata instalatia electrica. poate a suparat vreun german si s-a decis sa faca ceva modificari, dar nu pot sa stiu cu siguranta.
This post has been edited by jondafy: 17 Jan 2009, 21:11 |
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
BZN |
![]()
Post
#8
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Nu e o improvizatie, este o mufa "colectoare" de +, si a ajuns asa din cauza unui contact imperfect intre papuc si conectorul ei...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
jondafy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aia s-a topit pentru ca a fost un contact slab (papuc care juca) , daca cele 4 borne ar fi comune atunci as pune asa ceva papuci_PTR.jpg ( Size: 3.13k )
Number of downloads: 205
pe fiecare fir , le-as cositori si le-as stringe intr-un surub apoi varnis si izolatie , sau pur si simplu legate si cositorite apoi izolate bine cu banda , cu papucii aia auto din ziua de azi nu poti sti , la cit sint de prosti ....... , iar prin firul rosu cel putin iti trece toti consumatorii masinii mai putin patrea de faruri si pozitii This post has been edited by bygy007: 17 Jan 2009, 23:48 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
jondafy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
vreau sa pastrez originalitatea masinii, asa ca voi incerca sa fac piesa, ca noua....daca nu imi iese voi decurge la ideea ta.
|
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
jondafy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
am montat papucii azi si surpriza... nu imi mai merge faza lunga, o sa ma uit la sigurante maine ca azi nu am mai avut timp.....sper sa fie siguranta si nu altceva.
|
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
gti98 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
BZN a spus corect: piesa (prezenta si la Dacie, nu e specifica R12) e una de "contact-distributie" Pe rosu vine curentul (celalalt capat e pe alternator, de unde pleaca un alt fir, albastru, la fel de gros, la baterie); celelalte 3 sunt plecari: spre contactul cu cheie, spre blocul de lumini (si apropo, atat pozitiile, lumina pe bord, clacsonul si farurile - la R12 nu s-au instalat NICIODATA farurile duble ca pe Dacia din anii '80, care aveau releu intermediar, dar numai pe perechea a 2-a de faruri), deci toate se alimenteaza pe acolo.
Firul verde pleaca la cutia de sigurante, pentru consumatorii alimentati permanent protejati de siguranta (e) fuzibila (e) (la modelele mai vechi de Dacia, erau 2 (doua), apoi 6 (sase) sigurante; modelul de 6, avea in plus, in afara de 1 pt consumatorii permanenti (stergatoare, bricheta, plafoniera, eventual radio) si 1 pentru consumatori prin cheie (asa numitul circuit "auxiliare": semnalizarea de directie, semnalizarea franarii, aparatele si semnalizarile bordului) si 4 pentru faruri, 2 faza lunga, 2 faza scurta. Renault a incetat productia lui R12 in 1979 (asa ca nu prea pricep cum poate fi r12 din 1986?) Cutia de 10 sigurante e "modernizare" de Romanica (in anii '80 se mai fabrica licenta de R12 in Turcia ) Totusi eu cred ca poti sa urmezi sfatul lui Bygy; cositorirea e sfanta (desigur, bine facuta!!) Chiar zilele astea am constatat ca am dat niste banuti aiurea pe niste "imagini de papuci', executati di tabla de 0,1mm. Ma voi chinui sa recuperez cativa papuci vechi pentru echipat cele cateva fire necesare instalarii unui releu intermediar. Chiar daca imbinarea devine mai dificil demontabila prin cositorire, solutia constructorului are in vedere usurinta si rapiditatea asamblarii - in fabrica - si nu durabilitatea imbinarii. Succes! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
jondafy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
Renault 12 production and sales ended in western Europe in 1980, but the model continued to be produced and sold by Renault affiliates elsewhere. The last R12 was produced in 1999 in Turkey, whilst Romanian automaker Dacia continued producing the R12-based 1300 sedan and estate until 2004 and the R12-based Gamma pick-up until July 2005......deci poate fi r12 din '86!
eu nu inteleg de ce a trebuit sa fie inscrisa ca dacia 1300, cand a fost adusa in tara, daca ea e r12....de ce nu a putut fi inscrisa ca r12, ci nu sub numele de dacia? as fi facut ceea ce a zis bygy007 daca nu as mai fi avut piesa aia, de distributie curent, deci deocamdata cred ca am rezolvat partea cu piesa aia si cu legaturile....mai ramane sa verific sigurantele pentru faza lunga si e ca inainte (poate chiar mai sigur) numai bine! |
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:22 |