picura la carburator
![]() ![]() ![]() |
picura la carburator
zari |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1998
|
|||
wizkid |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
si mie imi picura..vezi cu plutitorul..dak ai luat din comert vreun cui pontou sau plutitor s-ar pute sa fi luat teapa..unele mai raman blocate si de aceea iti picura (parerea mea)
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sunt doua cazuri, tu nu ai spus clar. Curge de la pompa de sprit, sau pe la axa clapetei de acceleratie?
Daca e sub locasul pompei de sprit, schimba membrana. Sa cumperi o membrana, cu arcul tare, aproape de cel original. Daca-i moale, se comprima arcul, in loc sa pompeze. Daca e pe la axa,e din cauza cuiului poanto, care nu inchide bine, si inunda. Ai pornire grea la cald, consum mare, putere mica, mers balbait al motorului. Schimba cuiul si, daca ai joc mare la axa, pune-i bucsile de teflon, ca s-ar putea sa se fi uzat , incat poate sa si lipseasca. 2 Feb 2009, 16:48: Unde plutitorul balangane tare in lateral, strangeti cu un patent urechile plutitorului, in scopul de a reduce gaurile in care intra boltul, iar la capac, urechea care e spintecata, o puteti strange in asa fel, incat boltul sa nu mai cada, cand e intors capacul. Asta, pentru sa plutitorul sa nu se sprijine de peretii camerei, sa ramana blocat .Nu le strangeti sa mearga greu. Dupa asta , reglati din nou nivelul. Va fi mai etabil. This post has been edited by PH-06-BOA: 2 Feb 2009, 16:48 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mad toz |
![]()
Post
#4
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Si dupa ce schimbi membrana de la pompa de sprit , ia capacul de la pompa de sprit si planeazal. Iei un smirghel il pui pe un geam ca sa fie drept si dai cu capacu pe smirghel.
Si inca ceva , nu strangeti tare suruburile de la capacul carburatorului sau la capacul pompei de sprit , o sa le deformati. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
zari |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 March 08 ![]() |
ok!
va multumesc de sfaturi. |
--------------------
dacia
berlina
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 11:32 |