DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor aeroterma Dacia, Cati Amperi consuma?

Red_Bull
post 10 Feb 2009, 01:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 2 January 08
From: Timisoara




Salutare,


Nu stiu daca a mentionat cineva (eu unu nu am gasit mentionat) cati amperi consuma motorul de la aerotema de la Dacia 1300?



Multumesc anticipat pentru ajutorul acordat.


--------------------
Dacia 1300 1979 - TM 69 HXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Feb 2009, 01:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cam 5--6A daca merge si un pic greu ajunge la 7-8


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Red_Bull
post 10 Feb 2009, 02:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 2 January 08
From: Timisoara




Motorul merge super Ok nu am treaba.Nu stiam cat amperi consuma.Vreau sa ii fac reglaj de turatie si vreau sa calculez valoare rezistentelor.
Mersi mult de ajutor.


--------------------
Dacia 1300 1979 - TM 69 HXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 10 Feb 2009, 02:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




eu am cu 2 trepte aeroterma, iar la "maxim" scade si turatia motorului cand dau drumul la magaoaie biggrin.gif
plus de asta i-mi bruiaza in ultimul hal aparatul de radio sad.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Feb 2009, 04:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




In primul rand coaja aia de motor de aeroterma abia suge vreo 3,5a la 15V.
In al 2-lea rand la 24 se face scrum.

Ce model ai?

Cel facut de electroputere negru, cu magneti permanenti, cel frantuzesc care are o carcasa jenanta de tabla, sau ala cu electromagneti facut de electroputere?

Ala cu electromagnet l-am rebobinat cu sarma de 1,2mm pe stator, cu 0,7 in rotor si mananca 5,6A la 13v cu paleta aia deasa. Cu cea de 1300, adica aia cu 17 pale cred ca ia mai putin.

totusi tu cum poti fi multumit de aeroterma asta execrabila?
eu acum vreo 4 ore am realizat o chestie dupa cum este rotit colectorul, tampitii de romani au optimizat-o mai mult pentru turatie si au lasat cuplul la urma.

In practica aeroterma are nevoie de cuplu ca turatie i-ar ajunge si 2000RPM. Ia Acoper-o cu o bucata de plastic sa nu mai poata trage aer si ai sa vezi ce incerc sa zic smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Red_Bull
post 10 Feb 2009, 13:49
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 2 January 08
From: Timisoara




E aeroterma originala cu carcasa de plastic mare neagra.Eu am anulat complect incalzirea clasica care o are masina ai am pus un radiator de la alta masina si peste am montat motorul masinii.
Chestia e ca si la mine la turatia maxima imi pica un pic in ture motorul.Momentan am inseriat cu bec dar idee e ca am mai introdus un consumator in circuit si nu e ok deloc.A fost o solutie provizorie pe moment sa nu merg pe turatie maxima.

Ma uit astazi sa vad ce tip de motor am si in fuctie de asta sa imi cumpar rezistentele si sa ma apuc sa imi fac montajul apoi sa ii gasesc in loc in bor cat de cat estetic.

Multumesc de ajutor.


--------------------
Dacia 1300 1979 - TM 69 HXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:50
Forum Renault