Motor aeroterma Dacia, Cati Amperi consuma?
![]() ![]() ![]() |
Motor aeroterma Dacia, Cati Amperi consuma?
Red_Bull |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 2 January 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1979
- TM 69 HXX
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam 5--6A daca merge si un pic greu ajunge la 7-8
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Red_Bull |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 2 January 08 From: Timisoara ![]() |
Motorul merge super Ok nu am treaba.Nu stiam cat amperi consuma.Vreau sa ii fac reglaj de turatie si vreau sa calculez valoare rezistentelor.
Mersi mult de ajutor. |
--------------------
Dacia
1300
1979
- TM 69 HXX
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
eu am cu 2 trepte aeroterma, iar la "maxim" scade si turatia motorului cand dau drumul la magaoaie
![]() plus de asta i-mi bruiaza in ultimul hal aparatul de radio ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
In primul rand coaja aia de motor de aeroterma abia suge vreo 3,5a la 15V.
In al 2-lea rand la 24 se face scrum. Ce model ai? Cel facut de electroputere negru, cu magneti permanenti, cel frantuzesc care are o carcasa jenanta de tabla, sau ala cu electromagneti facut de electroputere? Ala cu electromagnet l-am rebobinat cu sarma de 1,2mm pe stator, cu 0,7 in rotor si mananca 5,6A la 13v cu paleta aia deasa. Cu cea de 1300, adica aia cu 17 pale cred ca ia mai putin. totusi tu cum poti fi multumit de aeroterma asta execrabila? eu acum vreo 4 ore am realizat o chestie dupa cum este rotit colectorul, tampitii de romani au optimizat-o mai mult pentru turatie si au lasat cuplul la urma. In practica aeroterma are nevoie de cuplu ca turatie i-ar ajunge si 2000RPM. Ia Acoper-o cu o bucata de plastic sa nu mai poata trage aer si ai sa vezi ce incerc sa zic ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Red_Bull |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 2 January 08 From: Timisoara ![]() |
E aeroterma originala cu carcasa de plastic mare neagra.Eu am anulat complect incalzirea clasica care o are masina ai am pus un radiator de la alta masina si peste am montat motorul masinii.
Chestia e ca si la mine la turatia maxima imi pica un pic in ture motorul.Momentan am inseriat cu bec dar idee e ca am mai introdus un consumator in circuit si nu e ok deloc.A fost o solutie provizorie pe moment sa nu merg pe turatie maxima. Ma uit astazi sa vad ce tip de motor am si in fuctie de asta sa imi cumpar rezistentele si sa ma apuc sa imi fac montajul apoi sa ii gasesc in loc in bor cat de cat estetic. Multumesc de ajutor. |
--------------------
Dacia
1300
1979
- TM 69 HXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:50 |