Vibratii puternice motor 1310
![]() ![]() ![]() |
Vibratii puternice motor 1310
iulica89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|||
wizkid |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
daca o pornesti si auzi o bataie e un piston....si daca e asa e nasol, ca daca bubuie in mers ai pus-o.parerea mea
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
26-Kbe |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Dacia Club Group: Members Posts: 510 Joined: 17 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Poate sa vibreze din mai multe cauze cu ar fi: avans, aprindere (platina), gunoi in carburator, legat de bataia la motor nu este de joaca daca se rupe fusta pistonului sigur iti va sparge blocul motor. Sfaturi: Nu pleca cu motorul rece, nu o accelera brusc, nu o forta.. schimba setul cat mai repede ![]() |
--------------------
Hyundai
Accent
2003 Skoda Octavia RS1 / 2009
|
|
bufaru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 16 October 08 ![]() |
putere are? s-ar putea sa fie o bujie care nu da scanteie,sau cum spunea si 26-Kbe poate fi din delco...
|
--------------------
dacia
1310
1976
- b-20-GFY
|
|
26-Kbe |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Dacia Club Group: Members Posts: 510 Joined: 17 October 08 From: Bucuresti ![]() |
La a doua dacie aveam probleme cu relantiul , tremura si nu-l putem regla deloc, cauza era axul delcoului era ovalizat si nu respecta distanta la platina, dar pana am gasit ce are am inebunit o saptama pe langa ea
![]() |
--------------------
Hyundai
Accent
2003 Skoda Octavia RS1 / 2009
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
nu vreau sa te sperii dar intai incearca ce au zis colegii de mai sus:aprindere(bujii,fise,platina,capac delco,distribuitor,carbunele din capacul delco) apoi carburatia(gunoaie pe relanti,pompa de sprit,nivelul in camer de nivel constant,cuiul ponto),alimentarea(pompa de benzina,membrana acesteia,uzura camei).
Totusi daca ai mentionat de bataie in motor,de fusta unui piston..sfatul meu este sa strangi ceva banuti pt un set nou.. ![]() SPOR! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
O sa le iau la verificat pe toate...chestia e ca dupa ce am plecat cu motorul rece a inceput sa faca asa...adik am tinut-o constant in treapta intai...cand am dat-o pe a doua ji incercam sa accelerez vibra foarte puternic...ce-i drept am oprit la o benzinarie sa ma uit ce are dar nu parea nimic in neregula...acum sa vad ce e de facut. Si da se aude o bataie de piston in acelasi ritm cu vibratia...
This post has been edited by iulica89: 27 Feb 2009, 11:52 |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
incepe cu aprinderea si cu bujia respectiva pistonului care bate.(bataia aia oricum nu o sa dispara doar schimband setul)
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
mikkai |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
cand desfaci motorul sa ne zici si noua daca era rupt vibrochenu
|
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Ok mikkai...o sa spun ce a avut...cei drept asta e un motor cumparat asta toamna deoarece cel "original"avand 80 000 km m-am gandit sa-i schimb segmentii si am descoperit blocul motor fisurat...solutia a fost cumpararea acestiu pina sa trec de iarna...intre timp am cumparat bloc-motor din anul aceluia crapat...azi am lucrat toata ziua la acela ramanand ca maine sa ii pun chiulasa ji cred k cu putin noroc il si aud pe masina(mai am de cumparat ulei si semeringurile...cel de palier si de distributie plus fulia de la arbore).dar in mare nu cred sa fie rupt vibrochenul...adica am mers 10 km pina acasa cu el plus ca astazi l-am pornit si avea aceeasi vibratie si bataie...am verificat aprinderea si toate cele si nu avea nimic asa ca m-am gandit ca mai bine lucrez la celalat.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
yon |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
posibil ca pistonul sa se fi spart si de acolo si vibratiile , masina ta probabil merge in 3 pistoane, referitor la ce spuneau colegi cu privire la spargerea blocului de la un piston cu fusta sparta eu zic ca sunt sanse putine ca sa sparga si blocul. cunosc o persoana care a fcut pitesti slatina cu fusta de la pistonul 2 in baia de ulei, sigura reparatie a fost inlocuirea setului si rectificarea arborelui cotit.
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
totusi daca era rupt arborele cotit, cum dumnezeu se mai misca masina aia?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
mikkai |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
depinde de unde se rupe. Pare incredibil dar am vazut cu ochii mei. Noi credeam ca e fulia
|
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:39 |