DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme !, troznit suspect !!

g0dz3uS
post 24 Mar 2009, 11:30
Post #1


God Dj


Group: Members
Posts: 220
Joined: 1 April 08
From: Calarasi-Bucuresti




[B]am si eu o problema..defapt 2 cred..
1 . Cand plec de pe loc (cand bag piciorul nitel mai tare in ea) se aude un troscanit exact cand trage , de obicei s intampla dimineatza cand plec,cand nu e incalzita,dar si in timpul mersului cateodata.
2 . Si o alta problema,este la scut,am dat de cateva ori cu el de pamanat in niste denivelari foarte mari,pe drumurile noastre din romania,si acum,knd trage masina ,de obicei in rampe sau knd e mai grea,vibreaza motorul pe scut,si e enervant.L-am departat eu de cateva ori,si tot se apropie,chiar daca nu am mai atins cu el.Ce pot s fac...??


--------------------
Dacia / Opel Solenza 1.4 MPI / Astra H 1.4-16v 2003 / 2005 - CL-01-TIP
Foarte multe idei,prea putini bani pentru ele !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 24 Mar 2009, 12:09
Post #2


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Sa verifici bieleta antirasturnare!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 24 Mar 2009, 12:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Asta voiam sa spun si eu: bieleta antirasturnare. La mine pacanea si cand o lasam in frana de motor. Am cumparat o bieleta de 40 de lei si dupa fix 2 zile a inceput sa faca din nou....Asadar ,cred ca aici trebuie cumparata cea scumpa , de origine, ca dai banii degeaba...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 24 Mar 2009, 12:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




si eu am aceeasi problema bieleta anti rasturnare nu e pt ca am verificato (are cca 1 luna si e de uzina) suspectez bucsile de la trapez care ar mai trebui stranse umpic dar momentan nu am tubulara de 18 (tubulara lunga) cu inelara sau fixa mare branza nu se rezolva
la mine nu se aude in frana de motor doar la plecari in forta cand nu patineaza roata

This post has been edited by razvan solenza: 24 Mar 2009, 12:31


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala 2004 - bh o4 frb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 24 Mar 2009, 13:11
Post #5


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Razvane, explica-ne si noua, te rog, unde sunt acele bucse de la trapez.

La mine face un clanc cand o las sa ajunga din frana de motor in regimul de relanti.... Am schimbat si eu bieleta rasucita - antirasturnare - dar degeaba...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
g0dz3uS
post 24 Mar 2009, 13:43
Post #6


God Dj


Group: Members
Posts: 220
Joined: 1 April 08
From: Calarasi-Bucuresti




deci..unde sunt acele bucse de trapez..??
si cu scutu ce imi recomandati?..nu sa intamplat la nimeni??


--------------------
Dacia / Opel Solenza 1.4 MPI / Astra H 1.4-16v 2003 / 2005 - CL-01-TIP
Foarte multe idei,prea putini bani pentru ele !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Mar 2009, 13:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu cred ca se refera la bucsile de la bascule.
Te bagi sub masina si cineva o accelereaza, iar tu te uiti pe unde ar mai putea sa atinga.
Daca ai busit-o mai tare in zona catalizatorului, s-ar putea sa provina si de acolo zgomotele.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 24 Mar 2009, 13:49
Post #8


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Scutul il dai jos si il indrepti ca lumea. Nu neaparat cu ciocanul. Pe masina nu prea se poate indrepta. Poate mai si lovesti ceva, cum ar fi catalizatorul, de exemplu. Verifica si pozitia barei de torsiune. Dupa ce se uzeaza bucsile, incepe sa se mute fie spre stinga, fie spre dreapta. slabesti suruburile de la capete si o ciocanesti, din laterala, pina cele doua brate sint simetrice fata de jug. Dupa care-i schimbi bucsile.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 24 Mar 2009, 21:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




imi pare rau ca v-am indus in eroare cu bucsile trapez care de fapt sunt bucsile de bascula inferioara eu am dat scutul jos si am mers fara el si tot asa face daca merg cu 1 la 3500 rpm si las brusc de accelerarie papare si la mine acel pacanit sau daca dau in spate dupa si dupa aia in fata si invers iar se aude . am ridicat masina pe cric am pus pe cineva intre scaun si volan si i-am zis sa accelereze si sa lase brusc de ambreiaj si am observat ca bascula se deplaseaza din cauza ca suruburile s-au slabit zilele urmatoare le strang de le ia necuratu ,atentie cine vrea sa faca aceasta operatie trebuie ca masina sa fie cu roata pe pamant sau un butuc/cric sub fuzeta ca altfel nu tin bucsile

scutu l-am indoiat acum din suporti si e la 4cm de catalizator

bucsile la bara stabilizatoare le-am schimbat vineri toate 4 nu e de la ea

24 Mar 2009, 21:20:
imi pare rau ca v-am indus in eroare cu bucsile trapez care de fapt sunt bucsile de bascula inferioara eu am dat scutul jos si am mers fara el si tot asa face daca merg cu 1 la 3500 rpm si las brusc de accelerarie papare si la mine acel pacanit sau daca dau in spate dupa si dupa aia in fata si invers iar se aude . am ridicat masina pe cric am pus pe cineva intre scaun si volan si i-am zis sa accelereze si sa lase brusc de ambreiaj si am observat ca bascula se deplaseaza din cauza ca suruburile s-au slabit zilele urmatoare le strang de le ia necuratu ,atentie cine vrea sa faca aceasta operatie trebuie ca masina sa fie cu roata pe pamant sau un butuc/cric sub fuzeta ca altfel nu tin bucsile

This post has been edited by razvan solenza: 24 Mar 2009, 21:20


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala 2004 - bh o4 frb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 25 Mar 2009, 11:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(i96nds @ 24 Mar 2009, 13:11)
Razvane, explica-ne si noua, te rog, unde sunt acele bucse de la trapez.

La mine face un clanc cand o las sa ajunga din frana de motor in regimul de relanti....  Am schimbat si eu bieleta rasucita - antirasturnare - dar degeaba...
*




am si eu un "clonc" ca ala. se manifesta intra-a I-a cand e un pic turata si ajunge la regimul de relanti, dar si de fiecare data cand schimb din a I-a in a II-a.

eu suspectez ceva pe la ambreiaj, poate rulmentul. sper sa nu apara probleme mai grave ca in rest ambreiajul e ok, nu patineaza nu da semne de oboseala...

mai au si altii zgomotul asta?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 25 Mar 2009, 12:30
Post #11


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




aceeasi problema o am si yo, in treapta I cand o turez mai tare, incepe sa cloncane, din cate am citit pe aici ar putea fii bieleta antirasturnare, scutul sa trebideze sau catalizatoru. ca la ambreiaj nici nu vreau sa ma gandesc


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocky
post 25 Mar 2009, 13:56
Post #12


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...cloncanit&st=30

Nu s-a lamurit problema. Dar eu zic ca nu e o problema, tot timpul a facut asa in anumite momente, si are 4 ani !


--------------------
Dacia/Renault Sandero Stepway II/Laguna II 0.9TCe/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 25 Mar 2009, 20:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Si eu am problema asta, si am mai avut-o la inca 3 slz de la servici...se pare ca atinge esapamentul undeva de caroserie...nu e caz de panica


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 25 Mar 2009, 22:50
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




QUOTE(bolek_bolek @ 25 Mar 2009, 20:56)
Si eu am problema asta, si am mai avut-o la inca 3 slz de la servici...se pare ca atinge esapamentul undeva de caroserie...nu e caz de panica
*



am sa verific si fara evacuare si daca atinge am sa o trec prin tub flexibil cu toate ca ea re articulatie flexibila dar sigur ce s aude nu e de la evacuare


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala 2004 - bh o4 frb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 25 Mar 2009, 23:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Am avut si eu problema asemanatoare. Am mers pe drum foarte denivelat si am atins usor cu scutul de un damb de pamant. Aparent nu s-a intamplat nimic... dupa cateva zile cand plecam mai tare in intersectie se tot auzea un harait. Am ridicat pe elevator si era scutul indoit putin, dar toba era departe de scut. Am tras de roti si de toate bucsele... nimic. Apoi s-a accentuat... am crezut si eu ca e vorba de bieleta aia antibasculare. Am ridicat iar si surpriza... pe toba erau urme de frecat, atingea in scut, desi cred ca in repaos avea 2-3 cm distanta. Probabil in mers se misca destul de tare. Am mai descoperit un suport rupt (suportul care sustine catalizatorul). Am indreptat doar scutul si nu mai atinge. Suportul nu am inca posibilitatea sa il sudez... Am verificat si bieleta era foarte buna. Eu am 250 de mii de Km cu masina... daca la mine e inca buna... ma intreb cum poate la voi sa fie uzata, majoritatea nu ati ajuns la 100 de mii de Km. In cele mai multe cazuri scutul e problema ca partea din spate e prea jos si atinge, in alte cazuri... se verifica toate prinderile sistemului si de evacuare, din galerie si pana la toba finala. Eu personal am constatat pe acolo si o fisura la traversa ce uneste semilonjeroanele si alte defecte care se datoreaza proastei constructii si a caroseriei negandite de cei care au proiectat-o. Problemele care sunt la mine s-au mai constatat si la alte masini deci dau vina pe proiectant. Verificati si voi preventiv. La mine e tarziu...
Numai bine.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 22:46
Forum Renault