am nevoie de cateva sugestii
![]() ![]() ![]() |
am nevoie de cateva sugestii
vio1111 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|||
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ambele curele ( care pot scartai ) trebuiesc schimbate la maxim 60.000 km . Una este cea de accesorii ( adica cea care vine la compresorul de A/C , la pompa de servo-directie , ... ) si care se vede cum te uiti direct la motor . A doua este mai sub masina , tot pe directia primeia , dar trebuie sa te apleci asupra primeia ca sa o vezi pe a doua si este cureaua de la alternator .
- daca esti aproape de 60.000 km , ar fi f bine daca le-ai schimba pe ambele ( cam 60 ron ambele ) - NU este ok sa o iei prin balti sau pur si simplu cu viteza !!! Acea apa , din cauza presiunii ajunge prin multe locuri unde face f rau ! Deci cand mai vezi balti , o lasi mai incet si treci ! - de obicei cea de alternator incepe prima sa scartaie ; - daca tot le schimbi , vezi sa fie stranse cu un aparat de masura intr-un service sau cel putin de un om care stie ce face . Daca nu le strange de ajuns vor scartai si risti sa-ti sara in timpul mersului sau chair la pornire , ca atunci sunt forta si vibratiile mai mari . Daca le strange prea tare , vei avea nevoie apoi sa schimbi si rola intinzatoare si rulmentii de la alternator , ca se duc in timp si incet sa faca un zgomot ca de ros sau scartaituri . - dupa un timp , 4-6 luni , cand este rece afara este posibil sa-ti mai scartaie scurt la pornire , dar nu este nici o problema , daca esti sigur ca le-ai schimbat si totul este ok . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
virgilvwu |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
Sal,cum a spus si colegul de mai sus curele pot scartai daca sunt slabe ,sau in momentul knd treci prin balti! dimineatza e posibil sa scartatie din cauza k se formeaza condens pe cuirele,mi se mai intampla si mie! in legatura cu turatul,am avut si eu ceva probleme si pot spune k le-am rezolvat prin curatarea senzorului de turatie si a motorasului pas cu pas!
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#4
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 26 Mar 2009, 23:55) Ambele curele ( care pot scartai ) trebuiesc schimbate la maxim 60.000 km . Una este cea de accesorii ( adica cea care vine la compresorul de A/C , la pompa de servo-directie , ... ) si care se vede cum te uiti direct la motor . A doua este mai sub masina , tot pe directia primeia , dar trebuie sa te apleci asupra primeia ca sa o vezi pe a doua si este cureaua de la alternator . - daca esti aproape de 60.000 km , ar fi f bine daca le-ai schimba pe ambele ( cam 60 ron ambele ) - NU este ok sa o iei prin balti sau pur si simplu cu viteza !!! Acea apa , din cauza presiunii ajunge prin multe locuri unde face f rau ! Deci cand mai vezi balti , o lasi mai incet si treci ! - de obicei cea de alternator incepe prima sa scartaie ; - daca tot le schimbi , vezi sa fie stranse cu un aparat de masura intr-un service sau cel putin de un om care stie ce face . Daca nu le strange de ajuns vor scartai si risti sa-ti sara in timpul mersului sau chair la pornire , ca atunci sunt forta si vibratiile mai mari . Daca le strange prea tare , vei avea nevoie apoi sa schimbi si rola intinzatoare si rulmentii de la alternator , ca se duc in timp si incet sa faca un zgomot ca de ros sau scartaituri . - dupa un timp , 4-6 luni , cand este rece afara este posibil sa-ti mai scartaie scurt la pornire , dar nu este nici o problema , daca esti sigur ca le-ai schimbat si totul este ok . va salut corect ce spune marius ...si eu am patit sa imi scirtiie cureaua de la alternator...am schimbat-o si am strins cele doua suruburi cu piulita... care cei din service pe cel lung nu il mai string si cu timpul se slabeste cureaua |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vio1111 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 March 09 ![]() |
aha..am inteles..merci mult...daca mai are cineva alte sugestii in legatura cu ce am zis...astept reply...
inca odata merci mult |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:34 |