DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu pompa de apa

smecheras
post 2 Apr 2009, 19:02
Post #1


Tuning Fanatic ... Dacia rullz


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 September 06




Avand probleme in permanenta cu nivelul apei in vasul de expansiune si gasind mereu apa in dreapta jos la picioare m-am gandit sa elimin momentan caloriferul din interior(il banuiesc a fi spart)
Cele 2 furtune(tur-retur) le-am unit printr-o bucata de pexal si circuitul a fost continuat fara probleme
Problema a fost insa ulterioara...
Cand puneam capacul de la filtru de aer am miscat furtunul de apa(cel cu "T") si s-a rupt "stutzul" pe care era pus....cel de pe pompa de apa(cred)
Am scos furtunul si am incercat sa ii scot bucata de fier...am constatat ca este infundata rau cu mizerie...evident apa a inceput sa iasa prin gaura ramasa...
Ce pot face acum? schimb pompa de apa? sa sudez alt stutz in locul acestuia?
M-am uitat pe acolo si nu prea ii vad rolul acestui furtun...nu prea ma pricep asa ca intreb...daca il astup ce se intampla? adica este un furtun care nu inteleg ce rol are...si fiind pana acum mereu infundat...nu inteleg ce rol a avut.
Este vorba de furtunul de la T-ul mic care vine in jos pe pompa de apa
revin pe seara cu poze...
ma tem insa sa nu fie stutzul de pe blocul motor...nu m-am uitat prea bine sad.gif
daca este de pe motor ce pot face??


Attached thumbnail(s)
Dacia_Nova_1600_6_261093.jpg ( Size: 120.73k ) Number of downloads: 1561


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 1.6 - B 60 FGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 2 Apr 2009, 19:19
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




In primul rand fiecare furtun are rolul lui.Nimic nu e in plus. Din cate stiu eu pompa de apa e din aluminiu, deci se sudeaza numai in argon.Cum nu gasesti argon pe toate drumurile iti recomand o pompa SH sau daca esti ambitios una noua. Intre noi fie vorba pompa propriu zisa nu se strica (decat daca se rupe ceva ca la tine) . Uzura este la capac, la rotor mai exact . Eu recomand o pompa SH dar faci cum vrei.


Bafta!!!


--------------------
dacia nova 1997 1.6 - CT-08-ROI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 2 Apr 2009, 22:19
Post #3


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




daca e ala de mai jos de T'eu, mi se sparsese si mie (cred ca de la apa care o pun.. nu am pus niciodata apa distilata poate de aceea.., nu stiu.. zic si eu).. am pus acolo POXILINA si merg asa de mai bine de un an si nu am mai avut strop de apa biggrin.gif.. cureti bine, lasi sa se usuce.. pui niste poxilina si lasi sa se intareasca.. cand simti ca e tare pui furtunele si da'i pedala smile.gif succes biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smecheras
post 2 Apr 2009, 23:24
Post #4


Tuning Fanatic ... Dacia rullz


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 September 06




la mine s-a rupt tot stutu...a ramas o gaura acolo...
ce fac astup gaura? sau incerc sa lipesc acel stutz?
ma gandesc ca nu merge sudat asa ca trebuie sa dau zvon pentru o pompa de apa sctricata nu? sau ii iau carcasa?
sau trebuie una noua?


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 1.6 - B 60 FGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 3 Apr 2009, 10:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




mergi la un atelier da gaura face filet si pui un stut nou


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala 2004 - bh o4 frb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 10 Apr 2009, 05:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Corp pompa SH + garnituri noi + capacul "original". Inca se mai dezmembreaza Dacii, ca dupa ce se vor termina, va trebui sa ne schimbam si noi cazanele...
Loganu' nu mai e "Dacie", e reno...
Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smecheras
post 11 Apr 2009, 19:46
Post #7


Tuning Fanatic ... Dacia rullz


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 September 06




am cumparat un corp nou...50 lei... apoi am constatat ca acel stutz se poate schimba...ma rog...si-asa era obosita pompa


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 1.6 - B 60 FGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YonutzSchumy
post 29 Oct 2009, 09:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 January 09
From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov




Salutare, am si eu o problema , i-mi curge antigel pe la pompa de apa, e grav ?si cam ce e de facut ? eu tin sub control nivelul antigelului si cam la 500 km i-mi mananca 300-400 ml. Pot remedia problema sau trebuie alta pompa ?


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janel
post 29 Oct 2009, 10:13
Post #9


;))


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 May 08




Schimba-i papacu' smile.gif


--------------------
Dacia Nova GT GPL '98 - AG 04 KJL
Merge cu gaz, deci e aragaz!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 16 Dec 2009, 15:12
Post #10


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Salutari!

Imi haraia de ceva vreme pompa de apa, astazi dupa un clac m-am uitat la motor si capacul are voc vizibil (si pe lo daca fac stanga-dreapta de el are joc)... Si cred ca imi pierde si lichid de racire pe la el.... Ca era ud pe acolo...

Intrebarile ar fi : Trebuie inlocuita toata pompa de apa? Se poate inlocui doar capacul/rulmentul sau ceva?

Ms.


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 16 Dec 2009, 16:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Se poate inlocui doar capacul pompei. Rulmentul nu se poate inlocui. Daca rulmentul e uzat(are joc) trebuie schimbat capacul pompei.
Cumpara un capac nou de pompa de apa si o garnitura pentru capac.

Spor la treaba!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 16 Dec 2009, 17:36
Post #12


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Din cate stiu exista kituri de reparatie pompa de apa dar nu se merita deloc. Personal am una refacuta pe masina (de vreo 10000km) de tatal meu in uzina si merge perfect. A scos paleta, a schimbat rulmentul ( sau rulmentii ca nu stiu cati sunt) si semeringul si apoi bagat iarasi paleta prin presare si a dat 2 afturi de sudura la capat. Precizez ca iti trebuie scule si pricepere. Cel mai simplu cumpara un capac pompa de apa de scornicesti, o garnitura si niste silicon pentru etansare.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Dec 2009, 17:41
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mai merge Mefin? smile.gif

This post has been edited by C a t a l i n: 16 Dec 2009, 17:46


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 16 Dec 2009, 20:07
Post #14


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




OK, atunci o sa iau un cap nou de pompa de apa smile.gif

Exista vreo sansa sa trebuiasca inlocuita toata pompa de apa?

In alta ordine de idei v-as ruga respectuos sa-mi explicati si mie care sunt pasii ce trebuie urmati, caci nu am facut niciodata aceasta operatiune. Este complicata? Sunt indemanatic, cat de cat smile.gif

O alta intrebare ar fi daca ar trebui sa scot cureaua intai sau daca desfac direct surburile de la capac.

Multumesc si orice alte sugestii sunt binevenite.


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Dec 2009, 20:27
Post #15


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Trebuie să detensionezi cureaua, pentru a putea să o scoți ușor. Acest lucru se face prin slăbirea șuruburilor de prindere ale alternatorului, apoi cu o tubulară de 10 deșurubezi sistemul de întindere al curelei, ce se află pe partea dinspre radiator a alternatorului. Apoi scoți cureaua. Desfaci capacul pompei, are parcă 3 șuruburi, de 13 dacă țin bine minte. Montarea se face în ordine inversă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 16 Dec 2009, 20:36
Post #16


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




@C a t a l i n
Incet si prost ... e pe duca oricum wink.gif
@Executron
Iti scriu cativa pasi
1 Dai drumu la antigel pe la busonul din dreapta jos al radiatorului (cum privesti masina din fata).
1 Intorduci masian in tr1
2 Slabesti cele 4 suruburi de la fulia de la pompa de apa
3 Slabesti cureaua de la alternator
4 Scoti fulia de la pompa de apa
5 Cu o tubulara micuta de 10 desfaci toate suruburile pompei de apa cu grija sa nu se rupa
6 Scoti capacul si cu un cutter cureti bine pompa de apa de vechia garnitura
7 Ungi cu un strat subtire de silicon rosu ambele parti ale garniturii noi
8 Montezi noul capac si suruburile aferente
9 Montezi fulia si cele 4 suruburi
10 Pui cureaua si o intinzi
11 Strangi bine suruburile de la fulie
12 Pui inapoi antigelul
Si drum bun smile.gif Daca am omis ceva sa ma completati.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 16 Dec 2009, 21:14
Post #17


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Argh Speram sa scap fara sa scot antigelul? Curge mult?

Busonul de golire din dreapta jos am incercat sa-l desfac e ruginit mi-e ca daca trag de el rup radiatorul care oricum e cam fisurat.

As incerca fara sa scot antigelul...

Slabirea surelei o fac de la "reglajul" de la alternator?

P.S. Ms mult de tot pt indicatii!

This post has been edited by Executron: 16 Dec 2009, 21:15


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Dec 2009, 10:15
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Executron @ 16 Dec 2009, 21:14)
Busonul de golire din dreapta jos am incercat sa-l desfac e ruginit mi-e ca daca trag de el rup radiatorul care oricum e cam fisurat.

Desfaci colierul furtunului de retur al radiatorului(cel de jos, langa care este montat termocontactul GMV). Apoi scoti furtunul de pe stutul de retur al radiatorului. O sa "pierzi" tot antigelul din radiator si din tubulatura.
QUOTE(Executron @ 16 Dec 2009, 21:14)
As incerca fara sa scot antigelul....

Va curge antigel oricum. Sfatul meu este sa il colectezi pe cel din circuit(in caz ca nu e foarte vechi sau murdar). Daca insa este mai vechi de 2 ani, recomand sa il inlocuiesti total.
QUOTE(Executron @ 16 Dec 2009, 21:14)
Slabirea curelei o fac de la "reglajul" de la alternator?

Da, slabirea/tensionarea curelei de accesorii o faci de la reglajul alternatorului.
QUOTE(Neagu Ionut)
2 Slabesti cele 4 suruburi de la fulia de la pompa de apa

@executron: Sfatul meu este sa le desfaci de tot, din prima. Oricum va trebui sa muti fulia de pe axul pompei vechi pe axul pompei noi. wink.gif
Adica ordinea ar fi urmatoarea:
QUOTE
1. Dai drumul la antigel pe furtunul de retur al radiatorului(ca sa nu risti fisurarea bazinului pe care este montat surubul de golire). Daca vrei sa colectezi antigelul, pui un recipient(lighean) sub masina, in zona furtunului respectiv) Sfatul meu este insa sa INLOCUIESTI TOT antigelul;
2. Slabesti cureaua de acesorii din reglajul alternatorului;
3. Scoti cureaua de accesorii;
4. Scoti fulia de la pompa de apa;
5. Cu o tubulara micuta de 10 desfaci toate suruburile pompei de apa cu grija sa nu se rupa vreun surub;
6 Scoti capacul si cu un cutter cureti bine pompa de apa de vechia garnitura;
7 Ungi cu un strat subtire de silicon rosu ambele parti ale garniturii noi;
...
..
..


Spor la treaba!
Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 17 Dec 2009, 10:20


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 17 Dec 2009, 17:08
Post #19


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Da asa este oricum nu puteai desface unele suruburi fara sa dai fulia jos.Am omis sa zic ca trebuie data jos de tot fulia. Scuze


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 17 Dec 2009, 20:41
Post #20


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Am inteles exact ce trebuie sa fac, in teorie smile.gif Sa vedem daca ma descurc.

Momentan masina e trasa pe dreapta caci mi-e frica sa merg cu capacul de la pompa cu joc... Va tin la curent!

Va multumesc mult de tot!


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Dec 2009, 14:01
Post #21


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Salutari prieteni de suferinta cu Nove laugh.gif

Am lucrat putin la masina azi in solutionarea problemei cu capacul pompei de apa si stam cam asa :

Aspecte Pozitive:

1. Am reusit sa desfac fara mari probleme toate suruburile alternatorului (cel mare de 17 si doua de 11). Acum culiseaza.

2. Am reusit sa slabesc usurel asa toate cele 4 suruburi de la capacul pompei de apa de 13.

ASPECT MARE NEGATIV:

Alternatorul culiseaza dar singura directie in care il pot misca este "in sus" adica sa strang cureaua. Problema e ca e deja la "minim" pe acea scara de reglare... Cred ca mecanicul mi-a pus curea prea mica ultima oara ca tin minte c-a cam trebuit s-o forteze...sad.gifsad.gif

Cum rezolv fara a taia cureaua? Scot tot alternatorul de pe suporturi?

Orice alte indicatii sub binevenite sad.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 19 Dec 2009, 22:12
Post #22


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




nu stiu daca am inteles eu bine din ce ai explicat tu, dar in principiu, ar trebui sa desfaci de tot alternatorul, si mai bine ar fi sa iti schimbi cureaua, cu una mai lunga biggrin.gif
poti incerca sa desfaci cat se poate de tare alternatorul si sa fortezi cureaua sa o scoti afara

succes


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Dec 2009, 22:43
Post #23


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Cred ca ai inteles smile.gif

Cred ca pana la urma o sa incerc maine s-o fortez sa iasa.

Desi e montata de doar 6 luni a inceput sa se desire, asa ca o voi schimba (am luat una noua de 1200, pare mai lunga smile.gif )

Problema oricum o sa fie pompa de apa.... Din ce mi-a zis Apollo sunt 8 suruburi si au dimensiuni diferite si trebuie sa le calumea altfel strici p-acolo :|

EDIT. Nu maine, cand se termina rahatu asta de viscol... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Executron: 19 Dec 2009, 22:52


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 20 Dec 2009, 10:39
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




ai garaj? eu nu as iesi nici sa ma impusti smile.gif) in vara nene biggrin.gif


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 20 Dec 2009, 15:57
Post #25


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Ei Cosmine, sa stii ca uite mi-am luat inima in dinti si am mai lucrat putin la Nova, chiar daca n-am garaj (e in fata blocului).

REZULTATE Intermediare smile.gif

1. Am reusit sa scot cureaua, in sfarsit cu putin ajutor din partea unei surubelnite.

Comparand-o cu una de 1200 nou achizitionata este mai mica deci... No comment.

2. Am reusit sa scot cele 9 suruburi si par a fi toate de la capacul pompei de apa.... A picurat bine de tot pe la imbinare antigel... Dar desi le-am scos... pare sa fie foarte solid fixata in loc...

Mai trebuie sa scot ceva? Trebuie sa scot toate subururile pompei de apa?

Va multumesc ca ma indrumati in rezolvarea acestei operatiuni smile.gif

20 Dec 2009, 16:09:
Adaugare.

Am gasit o poza pe forum.

Fix cele 9 suruburi din poza le-am scos. Mai trebuie facut altceva? Pare f.f.f bine fixata in loc.

This post has been edited by Executron: 20 Dec 2009, 16:09

Attached thumbnail(s)
poza.jpeg ( Size: 34.43k ) Number of downloads: 1233


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 20 Dec 2009, 18:15
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




daca esti sigur ca ai scos toate suruburile ,foloseste surubelnita pt a desface capacul....e psbil sa fie garnitura lipita bine[poate cu silicon]...spor


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 20 Dec 2009, 18:24
Post #27


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Cu o surubelnita dreapta mica forteaza intre capac si corpul pompei s-au lipit, trebuie sa-si dea drumu.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 23 Dec 2009, 16:16
Post #28


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Update!

Am scos capacul pompei de apa smile.gif Am tras jus-jos de el pana s-a crapat putin si de acolo a fost usor smile.gif

Acum urmatoarea problema la care as dori sa ma consult cu colegii forumisti esti modul in care ar trebui sa curat vechea garnitura de pe chiulasa, fiindca nu s-a desprins frumos si unitar... ... Ce solutie ar trebui sa aplic? Cum sa procedez...

P.S. Capacul arata bine si pe interior, pacat ca nu se poate schimba rulmentul in mod clar si gata smile.gif

This post has been edited by Executron: 23 Dec 2009, 16:17


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 Dec 2009, 22:30
Post #29


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu ti-am spus mai sus, cu un cutter sau un cutit o cureti destul de usor.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 23 Dec 2009, 22:54
Post #30


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Multumesc, Ionut, dar mi-era teama sa folosesc astfel de instrumente "dure" din teama de a nu zgaria suprafata de contact a pompei de apa de pe chiulasa.

Ma gandeam ca mi se va recomanda vreo solutie mai "usoara" smile.gif

Acum ramane doar sa caut capacul pompei de apa... Sa vedem ce gasesc.

Multumesc tuturor care au contrinuit la rezolvarea acestei probleme smile.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 17:06
Forum Renault