DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GMV defect, Titlu vechi: salutare

mishu_ah
post 6 Apr 2009, 20:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 August 08




ma baieti, am si eu un prieten, bineinteles tot posesor de solenza si are o problema, cum el nu poate sa va scrie m-am gandit sa va intreb eu in locul lui : nu-i mai merge ventilatoru de la radiator, initial am crezut ca este o siuranta arsa si asa a si fost, am schimbat-o dar sa ars din nou, am pus ventilatoru direct la bornele bateriei sa vedem daca e din motoras, a pornit dar deabia se invartea elicia si firu de la + sa incins foarte rau, acum va intreb cine a mai avut probleme de genu asta si ce a facut, cat costa un ventilator nou? e greu de schimbat sau neaparat la service?

Misule, te rog pe viitor sa dai titluri sugestive la topicuri, daca vrei sa fii ajutat.

This post has been edited by b64chr: 6 Apr 2009, 20:59


--------------------
Dacia Solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 6 Apr 2009, 20:44
Post #2


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Un GMV nou costa 170 lei cand am schimbat eu (modelul fara aer conditionat; cel pentru aer conditionat e mai mare si mai scump, are si un grup de rezistente pe el).
La mine au declipsat o mufa si au desfacut 4 suruburi pentru a-l schimba, mi-a parut rau ca nu am facut eu operatia... La cele cu aer este diferit sistemul de prindere, si este mai greu accesul (mult mai putin loc de manevra din cauza compresorului de AC si al pompei de servo + conductele aferente).
Electromotorul este prins cu pop-nituri de cadrul de sustinere. Nu a fost conceput pentru a fi demontat (ma rog, cu cazna reusesti), si exista mari sanse sa nu il poti pune la loc (asta daca nu rupi ceva cand il desfaci).


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nec
post 7 Apr 2009, 01:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 11 February 08
From: Constanta




prima oara poate sa incerce la un service auto sa vada daca se poate face GMV de pe masina daca nu merge facut atunci te duci si cumperi unu nou. Sigur e ceva scurt in el sau sa ars o bobina sau poate ca sa gripat rulmentii si nu poate sa il invarta

This post has been edited by Nec: 7 Apr 2009, 01:10


--------------------
Solenza Scala 2003 - CT -- PMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 7 Apr 2009, 12:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




GMV se poate curata, incearca sa-i dai cu spay degripant in el iar dupa o perioada sa il pui pe direct la baterie. Asta e o solutie de moment. De obicei se gripeaza de la apa. Ca sa-l cureti cum trebuie trebuie desfacut motorul de la GMV bucati. Se poate monta si un GMV de logan care sunt mult mai rezistente si totodata fac o racire mult mai buna.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 7 Apr 2009, 13:48
Post #5


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Cand s-a ajuns la situatia asta,nu prea mai e nimic de facut decat sa inlocuiesti.Am patit la fel,solutia fiind schimbarea cu unul nou.Eu mi-am luat din targ de la tarabe unul nou,am dat pe el 125 de ron,acum cateva luni.Ca sa iei un GMV de logan e crima,costa de 3 ori mai mult,dar e acelasi lucru,nu cred ca raceste mai bine cel de logan.Adaptari se pot face,daca ai ceva cunostinte tehnice,iei unul de supernova(care e mai ieftin),scoti de pe el motorul,shimbi acest motor pe cadrul GMV de la solenza si merge.Trebuie sa folosesti elicea de la solenza,cea de supernova nu e la fel si nu merge bine pe cadrul de GMV de la solenza.Dar presupune multa munca,pricepere si sa ai ceva scule si nu stii daca rezultatul va fi satisfacator.De schimbat e foarte usor(asta daca ai varianta fara aer conditionat),se desfac 4 suruburi,se declipseaza mufa si cam asta e tot.Toata operatiunea dureaza 10-15 minute.

This post has been edited by BoomPunk: 7 Apr 2009, 13:50


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishu_ah
post 7 Apr 2009, 20:05
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 August 08




ms pt sfaturi baieti, am gasit solutia, unul de la dezmembrari si gata, merge perfect, nu se potrivea elicie cred ca era de logan de merge oricum, oricum sper sa nu patesc si eu pt ca am si AC si cum mi-ati zis e mai complicat


--------------------
Dacia Solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 16:37
Forum Renault