DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dupa 2000 km, vibratii la 120 km/h fix

nairam
post 27 Feb 2005, 21:08
Post #1


Posesor de bebelus...


Group: Members
Posts: 570
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Dupa 2000 km cu solenza:
scartie scaunul soferului si un pic si amortizoarele pe spate ... da inca nu tare (dai volumu mai mare la casetofon si nu mai deranjeaza)
Problema principala este urmatoarea: la 120 km/h fix daca o tii constant se simt oarece vibratii in podea de la motor cam asa: vrrrrrmmmmm pauza vrrrrrrrrmmmm pauza cam o secunda vrrrrmmmmm si o secunda pauza si iar vrrrrrrmmm si iar pauza si tot asa, daca mai dai un pic de gaz sau o lasi un pic mai moale nu se mai aude,
Nu imi dau seama daca e ceva grav sau nu (sper sa nu) Scuze pentru .... vvrrrrrmm si pauza da nu stiu cum sa ma exprim altfel.
In rest merge brici, ii place si lu nevasta-mea ca "se conduce usor" (ea a condus un cielo care cica avea ambreiaju "tare" si ii murea motoru aproape in fiecare intersectie) si o berlina care ....... nu mai spun ce era la gura ei.
later edit:
stergatoarele au inceput sa faca figuri da "asa e la toate" am citit pe alt topic ....

This post has been edited by nairam: 27 Feb 2005, 21:19


--------------------
Toyota Avensis 2009 Executive - 1.8 129 horses
Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....

Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 5 Mar 2005, 09:51
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Pe mine ma enerveaza tot la 2000 de km (din care 90% facuti de bunica-miu pe ea) masina nu mai merge bine:

-cutia intra MULT mai greu in viteze fata de la inceput

-motorul face un zgomot aiurea, de parca s-ar tura mai mult de cat trebuie, adica in treapta a doua la 40 la ora cand vreau sa schimb a treia, nu mai ma lasa sufletul sa o mai turez pentru ca deja URLA la mine, asta e senzatia mea.

Masina mea e mult dar MULT mai zgomotoasa decat oricare dintre Solenzele de taxi cu care am mers. DAR fratilor, am senzatia ca ceva nu e in regula...

Iar cutia mi se pare ca merge extrem de greu fata de la inceput...

Dar ce sa fac? Sa ma prezint cu ea in service?

Imi pare rau ca merge asa, dar imi vine sa dau vina pe bunica-miu... Ca eu la 700 de Km (cand am mers cu ea ultima data pana acu la 2000) pot spune ca masina mergea impecabil...

Altceva, dupa ce opresc masina, daca ridic capota, radiatorul si ventilatorul de la el merg in continuare si se aude acel zgomot de radiator ca la masinile care au mers mult si s-au incins...

Nu stiu sa ma exprim exact...

Am vrut sa ma ult la ulei, dar joja aia de plastic e ridicola pentru ca liniuta de maxim e aproape invizibila. Mie unuia mi s-a parut ca e pe la jumate intre min si max, dar nu pot fi sigur. Insa ce pot spune e ca aproape toata joja e unsuroasa, dar ulei nu se vede decat pe partea de jos pana la jumatatea dintre min si max.

Masina mea, nu prea stiu cand e fabricata ca actele nu sunt la mine, dar parca tin minte ca era fabricata in OCT sau NOV, ideea e ca nu stiu daca e Euro 3. Pe bord nu am indicatorul de EURO 3, iar in talon scrie ca e Euro 2...

Mi-este frica sa nu cumva sa nu aibe ulei destul sau sa ii fi pus bunica-miu benzina Euro 2 si ea sa fie Euro 3, dar ma gandesc ca daca indicatorul de Euro 3 de pe bord nu e si daca in talon zice ca e Euro 2, inseamna ca e Euro 2...

El ii pune de obicei benzina cu cifra octanica 95.

Eu i-am pus ieri de la Rompetrol benzina din aceea de 29700 litrul (am pus de vreo 200 de mii)( (nu mai tin minte denumrea ca era prima data cand pun benzina intr-o masina) iar mai tarziu am pus MOL TEMPO PLUS 98 (de ccam 250 mii).

Ma enerveaza pentru ca motorul nu merge asa de rotund ca la inceput (cand mi se parea zgomotoasa ca se tureaza, dar era in rodaj si apoi s-a mai lasat), dar acu se aude asemanator cu un motor de berlina...nu stiu cum sa explic exact...

Iar cutia deja ma doar sufletu de ea pentru ca am impresia ca e pe duca, asa de greu mi se pare ca intra in viteze...


Enervant e ca bunica-miu mi-a luat mie masina (SLZ EUROPA) si nu mi-a dat-o mai deloc (daca am facut 200 de km cu ea) temandu-se ca o lovesc sau o stric. Ieri mi-o lasa si mie si vad ca a stricat-o el...

Please dati-mi si mie niste sfaturi ce sa fac cu masina? Merg cu ea asa pana la revizia de 10 mii sau ma duc cu ea in service acu, desi nu am mai nici un ban (pot sa fac rost de MAXIM 2 milioane)... ce sa fac?


Aaa, si altceva, bunica-miu porneste masina imediat cum a bagat cheia in contact, nu mai asteapta inchiderea nici unui bec, nu de alta, dar uita ce i-am zis eu despre becurile alea si oricum nu ii pasa lui de el ca mi-a zis ca "merge si daca o pornesc imediat"...

Si inca ceva, in ciuda a ceea ce am scris mai sus despre cutie si motor, masina inca trage foarte bine si are un demaraj as zice eu ca in prima zi.

Legat de cutie, face cam cum fac cutiile descrise aici cu agatatu, dar la mine face in TOATE treptele:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=13633

Si inca ceva, pedala de ambreiaj vibreaza, parca si cea de frana, dar mai putin cat despre cea de accelerati inca nu am verificat, dar cea de ambreiaj vribreaza clar...

This post has been edited by LeMartin: 5 Mar 2005, 10:09


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 5 Mar 2005, 11:58
Post #3


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




1. Cu GMV-ul pornit nu sunt probleme, asa face daca se incalzeste motorul, merge si dupa oprirea lui
2. La ulei, joja, are 2 crestaturi in V, pentru min si max. Daca e intre astea 2 e OK. Dupa ce tragi joja afara, o stergi cu ceva si o bagi iar si dupa aceea ai sa vezi mai bine care-i nivelul.
La ulei te uiti dupa ce motorul s-a racit si intr-o zona dreapta.
3. Bagi benzina fara plumb cu CO min 95 si n-ai probleme
4. Pentru cutie mergi la service, sa vezi ce si cum. Dar daca tu esti incepator, poate nu te-ai obisnuit cu ea.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 5 Mar 2005, 13:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Pt. LeMartin:
Intratul in viteze: parca si la mine face nazuri intr-a doua (uneori trebuie sa fiu sigur ca am bagat-o) si parca inainte nu facea asa. Avand in vedere ca ajung acasa deabea peste 2 zile (dupa 1 luna de 'plimbari'), nici nu-mi mai aduc aminte...

Zgomot in treapta II la peste 2800rpm: si a mea e zgomotoasa aici, nu-i o mare smecherie. Motivele nu le stiu, poate uleiul nu e deajuns in cutie (in III urca la peste 3000rmp fara nazuri, dar ma rog...). Schimba inainte de 2500 si n-ai probleme.

Pt. Service: esti pregatit? wink.gif

Motor incins: ai verificat indicatorul de temp. lichid racire? Sunt 2 praguri intermediare; daca ai ventilatorul pornit si nu ai depasit pragul intermediar superior, poate fi de la senzor. Daca l-a depasit, inseamna ca masina se cam chinuie (turatie mare in vit. inferioara, multe opriri etc.), sau poate ai ceva roti infranate. Cu consumul cum stai?

Verificare ulei: scoti joja numai la plecare (motor rece), altfel n-ai cum sa-ti dai seama.

Pornire inainte de stingere martor: explica-i ca motoru' nu e pregatit de plecare daca nu o mai lasa 2 sec. Baga cheia in contact si pune-l sa ciuleasca urechea. Ei?

Ambreaj cu vibratie: depinde cat de tare... Personal cred ca din toata fieratania ambreiaju-i cel mai prost (nu mi-a placut din prima zi, fiind complet dif. fata de cel de pe masina cu care am facut scoala acu' 2 ani - o SRN). Stai cu ochiu' pe el, OK?

Pt. nairam:
Cu siguranta este o vibratie parazita avand drept cauza o rezonanta necontrolata de la motor (montaj cu abateri, secventa de aprindere imperfect reglata etc.). Probabil motorul de la scumpetea din fata blocului e putin dezechilibrat. Cand spun putin e pe bune. Motorul va merge mult timp, nu-i bai, dar ma intreb cat va avea de suferit caroseria si altele. Incet, incet vei avea concert in masina...
De ex. eu ma feresc de mc.adam (stazi petruite). Pe ele ori mergi cu 10km/h, ori iti faci masina instrument sonor de tortura, cu urmari in zornait geamuri si alte repere interioare (deh, s-a luat si la mine). wacko.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 5 Mar 2005, 15:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Ideea e ca la mine nu numai ca e zgomotoasa in a doua la 40, dar daca ajung la aproape 45, deci nu mai mult de 45 uneori vibreaza masina...am impresia ca e de la roti, ma gandesc la o echilibrare, dar unde sa o fac si cat o costa...

Apoi cu cutia, sincer, intra greu in toate treptele, daca nu o bag cu atentie ramane semi-intrata...ramane asa blocata pe jumate intrata si masina se tureaza in gol...

Din pacate am Solenza Europa, deci ciu-ciu turometru sau indicatoare de vreo presiune sau temperatura, insa nu se aprinde nici unul din senzorii de avertizare, e pur si simplu o impresie de a mea...


Ideea e ca motorul are un zgomot de DIESEL, ceea ce stiu ca "asa face toate" dar mi se pare ciudat ca zgomotul vine chiar de la motor, adica:

-stau pe loc, capota ridicata, motorul merge, zgomot de DIESEL

-daca se accelereaza un pic (am rugat un amic) motorul are zgomot de motor de berlina...nu pot sa il explic altfel.

Altceva, stau pe loc, deschid portiera si schimb vitezele pe loc, de fiecare data cand intra intr-o viteza se aude un CLANC de undeva de dedesupt...

Deci chiar nu stiu ce sa zic, plus ca ambreiajul nu imi place deloc, tine foarte sus si cand trebuie sa ii dau drumul la schimbarea dintr-o viteza in alta trebuie sa o fac cu calcaiul ridicat de pe podea pentru ca altfel ii dau drumul cu o zmucitura la punctul de cuplare. Oi fi eu defect, dar nici ambreiajul nu mi se pare foarte bun...

Tremuratul devine din ce in ce mai prezent sau cel putin asta e senzatia mea...

Ca sa nu mai urle schimb intr-a treia la 34-38, deci imediat sub 40 si apoi intr-a 4-a pe la 50, 50-si-ceva ca altfel am impresia ca se tureaza si incepe sa mai vibreze...


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 5 Mar 2005, 19:29
Post #6


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Ce ulei ai pus in ea?
Ce auzi tu sunt probabil tachetii.

1. Verifica maine dimineata nivelul uleiului, inainte de a porni masina.
2. Daca ai prea putin, completeaza cu acelasi ulei pe care il ai in ea.
3. Daca nu stii ce ulei ai in ea, nasol. Daca ai prea putin ulei, mergi si fa un schimb de ulei. Vezi aici pe forum ce ulei se recomanda pt. Solenza (un 10w40 ar trebui sa mearga, cred...)
4. Impusca-l pe bunica-tu. Ti-a omorit masina, pentru ca la varsta lor au apucat sa mearga numai pe carburator si aia prost. Probabil ca a mers cu ea supraturata, sa auda si el motorul... biggrin.gif
5. Daca ti-a intrat mai greu in viteza, este posibil sa fi fost si din cauza frigului. Daca nu era frig afara, trebuie sa verifici si uleiul din cutia de viteze. Afli pe forum cum.
6. Nu tii apasat ambreiajul cand franezi, nu-i asa? Nu tii prea mult timp apasat ambreiajul cand pleci de pe loc, nu-i asa? Turatiile prea mari incing motorul.
7. Daca sunetul de "diesel" nu dispare dupa ce ai completat cu ulei, si daca te ingrijoreaza zgomotul, mergi cu masina la un service.
8. Impusca-l pe bunica-tu.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 5 Mar 2005, 23:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Uleiul din ea e cel cu care a venit, nu am pus sau scos nimic...

Iar despre bunica-miu, ideea e ca omul a avut masini serioase la viata lui, chiar acum detine un Volvo S40 din 2001, dar el conduce in acelasi stil orice masina ii pica pe mana... Eu stiu doar atat, cand masina aveam 700 de KM, mergea bine, facea o singura chestie, cum depaseam 40 in doua cu putin, parca se balbaia un pic...nu stiu sa ii zic altfel, dar oricum, mergea bine. Acum, cand mi-a ramas mie si avea 2000 de KM la bord, nu imi place deloc cum merge...

Cu ambreiajul e adevarat ca o mai dau cu batu-n-balta, dar nu il apas decat cand franez iintr-o treapta mica (gen 1, sau 2) sau daca franez si urmeaza sa retro-gradez. La fe semafor apas ambreiajul, scot din viteza si o las pe liber si eliberez ambreiajul si franez doar din pedala. Trebuie sa ma obisnuiesc sa merg mai fara ambreiaj, dar la scoala de soferi nu aveam voie sa merg decat cu maxim 30 la ora, a,breiajul era necesar all the time...

Intra greu in toate treptele de viteza, adica agata in oricare moment, fie cand e rece, fie dupa ce am facut 100 de km cu ea. Ideea e ca la inceput intra ca unsa in oricare viteza, dar acum intra cu hopuri in trepte. Ca si cum pe sina fiecarei trepte, exact la inceput e ceva care o tine sa intre si unde trebuie sa impingi mai tare. Apoi, daca o tin pe neutru (nici o treapta) si o misc stanga dreapta, la fel e cate un hop din ala si cand misc spre stanga si cand misc spre dreapta si daca misc un pic mai repede se aude cate un zgomot infundat...pe care nu stiu sa il descriu...

Bunica-miu are un singur stil de a merge cu masina si asta inseamna ca o supra si sub-tureaza dupa cum ii vine lui...

NU pot sa il impusc pentru ca m-ar costa toti banii biggrin.gif, ma gandeam si eu sa merg sa ii fac un schimb de ulei si o verificare de cutie, dar sunt sigur ca o sa mi se zica faza cu "asa face toate" sau ca o sa imi dea vreo veste proasta, gen a picat nu stiu ce, trebuie sa o tinem la service. Ei practic pot sa imi zica despre motor in intregime ca a picat, ca eu nu ma pricep deloc la mecanica.
Dar:
-caietul de service e la bunica-miu (si ar fi FOARTE greu, poate chiar imposibil sa ii zic sa mi-l dea pentru ca o sa zica despre defectiune ca e din cauza mea si ca a aparut in totalul de 1 zi cat am avut si eu masina)

-nu am prea multi bani, dar de un schimb de ulei cred ca am...am vreo 2 milioane toti banii si desi e in garantie, cred ca o verificare mai ampla ma rupe la manopera...

-habar nu am ce service sa folosesc, ma gandeam la AMG Pantelimon ca e cel mai aproape, dar cine stie cat de bun e...mai ales ca au niste preturi cam mari la manopera (cica pentru montat alarma manopera e 1,5 milioane...mucho)

Despre zgomotul de la motor, acesta apare si cand stau pe loc, fara sa fie intr-o treapta si fara sa fie ambreiajul apasat si cand doar apas cate putin pe acceleratie. Motorul are un zgomot de motor de berlina spre diesel...zgomot care devine mai infundat in mers, mi se pare...

La naiba, cand mai e vreo intalnire de-a forumului prin BUC sa vin si eu sa va arat ce si cum si sa trageti niste concluzii, pe care le stiu de pe acum nefavorabile...?


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 6 Mar 2005, 11:34
Post #8


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(LeMartin @ 5 Mar 2005, 10:51)


Masina mea, nu prea stiu cand e fabricata ca actele nu sunt la mine, dar parca tin minte ca era fabricata in OCT sau NOV, ideea e ca nu stiu daca e Euro 3. Pe bord nu am indicatorul de EURO 3, iar in talon scrie ca e Euro 2...

Mi-este frica sa nu cumva sa nu aibe ulei destul sau sa ii fi pus bunica-miu benzina Euro 2 si ea sa fie Euro 3, dar ma gandesc ca daca indicatorul de Euro 3 de pe bord nu e si daca in talon zice ca e Euro 2, inseamna ca e Euro 2...

El ii pune de obicei benzina cu cifra octanica 95.





Prietene unde scrie la tine pe talon EURO 2?
Unde ai tu indicator de EURO la bord?

...si mai las-o frate ca isi revine ea...ca si eu sunt la fel de stresat, a mea are 2000km facuti toti de mine si tot am eu impresia ca face multe rau dar m-am hotarat sa astept pana la 10.000 km ( prima revizie ) si o sa vedem atunci ce gasim.


P.S. Si la a mea scartie scaunul de la sofer...defect, viciu ascuns.243.gif



--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 6 Mar 2005, 12:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(cristyyy2003 @ 6 Mar 2005, 11:34)
Prietene unde scrie la tine pe talon EURO 2?
Unde ai tu indicator de EURO la bord?

P.S. Si la a mea scartie scaunul de la sofer...defect, viciu ascuns.243.gif
*



Pai, cam scrie in talon care euro e: 2 sau 3! biggrin.gif
De altfel s-a mai discutat pe forum problema. Pentru edificare in materie priveste aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=12866&hl=euro2
P.S. cauta postul lui Gabi (nr. 5).

Cat priveste scaunul si la mine face la fel, concluzia: "asa face toate sleep.gif "

This post has been edited by AVT: 6 Mar 2005, 12:51


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 6 Mar 2005, 12:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Daca te duci la AMS Pantelimon nu cumpara de la ei nici un fel de repere si ia bani de spaga la greu. La astia, desi au montat camere de supraveghere in tot service-ul mai ca nu iti baga mana in buzunar si nu fac mai nimic ca lumea. La magazinul de piese si accesorii din incinta zici ca dai banii pe piese de Volvo sau Mercedes, sunt si cu 100% mai mari ca in magazine, ca esti prins la inghesuiala si nu ai de unde ...


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 6 Mar 2005, 12:53
Post #11


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




La revizia de 10.000 nu veti gasi nimic. Doar se va schimba uleiul, filtru si va trage de roti.
Daca aveti probleme, mergeti la service cu fiecare in parte si spuneti ce si cum. Nu lasati pe rev de 10.000.

Sacunele scirtie si nu prea aveti ce sa le faceti, asa fac toate.
Acum la inceput si datorita confortului si datorita faptului ca motorul e mai silentios ca la o berlina, orice zgomot iese in evidenta. Multe dintre ele sunt date de alti factori decit de masina. Iar unele sunt normale, e Dacie de 5000 euro nu de 15.000.
Unele se pot remedia de catre voi cu vasilina, cu stringeri de suruburi etc., gasiti sfaturi aici pe forum.
La 2000 de km, mi-e greu sa cred ca masinile au ceva grav. Pe bune, sunt SLZ, care au peste 20.000 km si n-au crapat.

PS: si ca sa vedeti ca unele zgomote se aud numai cind stati la volan (oare de ce?, strss-ul mai mare, nu stiu), stati in dreapta si nu se mai aude nimic.

This post has been edited by bomicabomic: 6 Mar 2005, 12:56


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 6 Mar 2005, 12:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Dar Valioglu, este o chestie normala. Astia prin service, daca iei piese de la ei, iti baga in carca taxa de magazie, taxa de transport, taxa de service, TVA, adaos comercial. Daca vrei piese ieftine, i-ati din magazine, sau daca esti din Bucuresti i=ati din Vitan.
Parerea mea... biggrin.gif sleep.gif biggrin.gif


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 6 Mar 2005, 13:06
Post #13


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(AVT @ 6 Mar 2005, 12:54)
Dar Valioglu, este o chestie normala. Astia prin service, daca iei piese de la ei, iti baga in carca taxa de magazie, taxa de transport, taxa de service, TVA, adaos comercial. Daca vrei piese ieftine, i-ati din magazine, sau daca esti din Bucuresti i=ati din Vitan.
*


Toate taxele alea le baga si aia la magazine.
N-am schimbat prea multe in service, decit bucsi bara stabilizatoare si placute frina.
Care la pret erau la fel ca in magazine. Aa, parca la placute erau cu 6000 mai mult.

Singurul lucru, luat scump din service, a fost roata de rezerva cu totul. M-a costat cu vreo 300.000 mai mult.
Dar o aveam pe CASCO si daca tot s-a facut constatarea la service + schimbarea surubului si cirligului de prindere, am luat-o de la ei, ca nu plateam eu si n-avea rost sa alerg de nebun prin magazine.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Mar 2005, 14:40
Post #14


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




LeMartin,nu mailasa masina sa mearga in zero. Nu are voie sa mearga scoasa din viteze. Strici si cutia si nici frana nu mai are aceeasi eficienta (motorul fiind la relanti). Eu inteleg ca ti-e frica sa nu uzezi ambreiajul, dar nici sa nu-l folosesti atunci cand trebuie nu e bine. Eu las masina in zero doar cand stau la semafor, iar pe ambreiaj apas cand franez numai daca turatia scasde sub aproximativ 1500 (nu stiu precis, ca nu stau sa ma uit de fiecare data la turometru).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 23 May 2005, 22:56
Post #15


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




am mers acum cateva zile pe buc-pitesti si pe la 140 km/h imi cam tremura volanul. am mai mers pe autostrada si nu facea asa.deci nu e de la sosea.de la ce sa fie? daca ma duc pe garantie la service si probez treaba asta cu tremuratul la viteza mare rezolv ceva? poate ma lamureste si pe mine cineva care s-a confruntat cu problema asta si care a mai si rezolvat-o.


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 24 May 2005, 08:19
Post #16


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Echilibrare roti.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anto
post 24 May 2005, 09:15
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 21 February 05




QUOTE(GABONE77 @ 23 May 2005, 22:56)
am mers acum cateva zile pe buc-pitesti si pe la 140 km/h imi cam tremura volanul. am mai mers pe autostrada si nu facea asa.deci nu e de la sosea.
*


Pai daca zici ca pe autostrada nu face asa, inseamna ca drumul e de vina.

Later edit: Cred ca am gresit. Vrei sa spui ca inainte nu facea, dar acum da. Atunci e o problema. Service.

This post has been edited by Anto: 24 May 2005, 09:23


--------------------
Dacia Logan 2009 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea Visan
post 24 May 2005, 09:33
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




ai verificat sa nu ai galme la cauciuc. Si eu am patit la fel. Tremura de parca zici ca mergi cu, caruta

sau atentie unghiul de fuga
mircea


--------------------
Dacia Duster Laureat 4x4 1.5dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 24 May 2005, 15:52
Post #19


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




echilibrarea as putea sa fac dar mi-e ca dau nistebaniu degeaba.galme vizibile nu am dar astea cum se pot gasi in afara sa te uiti la ele? la service cred ca o sa ajung ca macar e in garantie.tin sa precizez ca masina are 6700 km si majoritatea facuti in Buc unde stim cu totii cum sunt drumurile.
pana la urma o sa sacrfic niste bani sa fac o echilibrare si sa vad ce zic si aia despre pneuri si daca nu inseamna ca ma duc sa plimb meseriasul de la service sa vada si el cum ma simt si eu la viteze mai mari...


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 24 May 2005, 16:45
Post #20


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




A mea a ajuns la aproape 2.500 km si nu scartaie nimic in ea, nu troncane, intra in viteze, are sprint. In concluzie nimic de reprosat.
nairam, eu zic ca e chestie de obisnuinta la tine in mare parte din problemele care le spui. Faptul ca se tureaza si se aude ciudat ca schimbi viteza in tr. superioara si parca se tureaza putin in gol si coboara greu in turatie e ceva normal. La fel si zgomotul de diesel care am inteles ca se poate scapa de el cu un anumit ulei.. nu mai tin minte care dar informeaza-te ca si mie imi statea pe creier (acu m-am obisnuit). Daca zici ca agata in schimbi vitezele... hmm.. ce sa zic. Incearca sa testezi mai temeinic chestia asta adica fii foarte atent cand schimbi si apasa la maxim ambreiajul si nu ii da drumul nici un pic pana nu schimbi treapta complet. Daca tot agata atunci ar putea fi si probleme. Eu nu am aceasta problema.

Eu zic sa mai incerci o chestie. Cauta un prieten de incredere care are Solenza si care ceva km cu ea facuti si pune-l sa mearga cu a ta si sa spuna ce i se pare ciudat.

Despre ambreiaj pot sa zic ca si eu m-am obisnuit foarte greu cu faptul ca tine foarte sus pedala, dar acu nu ma mai deranjeaza. Ti se mai opreste motorul din cand in cand. Treaba e cand accelerezi usor sa pornesti de pe loc, in momentul in care incepe sa cupleze turatia tot scade si ai sanse sa se opreasca. Incearca sa mentii turatie constanta in jur de 1500 sau pe acolo cand pleci cu ea si cand vezi ca scade o mai calci putin si tot asa. Hai ca nu-ti dau eu lectii sa conduci acuma dar eu zic ca te vei obisnui cu ea si sa vezi atunci. tongue.gif

PS Fa chestia aia cu prietenu cu SLZ care ti-am zis-o eu. La fel poti sa mergi si tu cu a lui daca vrea.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 24 May 2005, 21:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Problemele tale cu hiriit de relanti la 120km/h ar trebui sa fie detectate la testul CLIP. Mai greu e cu garantia, incerca cu suc de shpaga. Sper ca vorbeai de 120km/h cu motorul in sarcina nu la punctul mort tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 24 May 2005, 21:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




nairam, acum am vazut topicul tau. EXACT aceeasi problema am avut-o si eu cu Solenza, fix la 120 km/h huruia cu intermitente (am scris si eu la vremea aia...din pacate nu mai gasesc unde). La 125 deja nu se mai auzea. Toata lumea ridica din umeri, ba mai mult, unii ziceau ca-s eu paranoic. Ma bucur ca acum am dovada ca nu-i asa. smile.gif Ce pot sa-ti zic e ca s-a remediat de la sine, fara sa-i fac absolut nimic. Cred ca e vorba de cutia de viteze nerodata.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 25 May 2005, 08:07
Post #23


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(GABONE77 @ 24 May 2005, 15:52)
echilibrarea as putea sa fac dar mi-e ca dau nistebaniu degeaba.[..]
pana la urma o sa sacrfic niste bani sa fac o echilibrare si sa vad ce zic si aia despre pneuri
*



Mare lucru nu te costa; si la mine trepida volanul incepand cu 120-130 kmph, dupa ce am schimbat anvelopele si am facut echilibrarea, am urcat pana la 145 fara nici o problema.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 25 May 2005, 10:38
Post #24


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




acea vibratie de care spui e normala, fiind regimul de functionare al motorului. Volantul are o inertie, iar motorul trage cand scade sub o anumita valoare datorita frecarii. Adica ti se pare ca trage in reprize scurte de 1-2 secunde.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 25 May 2005, 12:06
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Bun, dar de ce se manifesta doar la 120 km/h? In plus, odata cu rodajul, a disparut si vibratia.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 25 May 2005, 13:02
Post #26


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(C.M. @ 24 May 2005, 21:38)
nairam, acum am vazut topicul tau. EXACT aceeasi problema am avut-o si eu cu Solenza, fix la 120 km/h huruia cu intermitente (am scris si eu la vremea aia...din pacate nu mai gasesc unde). La 125 deja nu se mai auzea. Toata lumea ridica din umeri, ba mai mult, unii ziceau ca-s eu paranoic.

Eu nu cred ca esti paranoic.... Uite ca seful meu are aceeasi problema la Toyota Corolla. Exact la 120 intra intr-o rezonanta ciudata. La 110 sau peste 130 nu are problema asta.

El inclina sa creada ca e de la evacuare. Inca cei de la super-service-ul Toyota au ridicat din umeri.... La el sigur nu e de la echilibrare roti ca merge lejer la 160-170.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 25 May 2005, 21:30
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




LeMartin, ma gindesc ca poate exista posibilitatea sa-ti patineze ambreiajul ... incearca asa: mergi cu viteza constanta, cit vrei tu, in orice treapta, coboara cu motorul in subturare, stabilizeaza viteza si apoi apasa cu nadejde acceleratia (evident, la experienta ta, cauta o strada in stare buna si cit mai pustie, da?) ... ei, daca motorul se tureaza aiurea fara sa imprime o viteza corespunzatoare masinii, se cheama ca patineaza ambreiajul (nu apesi deloc ambreiajul in timpul cit faci manevra); cauza? uzura prematura cauzata de utilizarea defectuoasa (mers cu ambreiajul putin apasat), disc cu defect de fabricatie sau pur si simplu s-a dereglat comanda ambreiajului, s-a intins cablul, dracu' stie.

Bunicul ar trebui sa citeasca si el manualul de utilizare, s-au mai schimbat unele chestii de citiva ani incoace ... stiu ca e dificil sa-l faci sa recunoasca ca greseste, dar cum va iubiti suficient de mult cred ca puteti trece peste.

This post has been edited by FLEX: 25 May 2005, 21:49


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 3 Jul 2005, 20:32
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




O chestie ciudata... si mie mi s-a intimplat sa vibreze pe la 120 km/h ...sa dispara si sa reapara la peste 140. Cauza .. dezechilibrare roti ( o bordura "culeasa" din care cauza scadea si presiunea cu 0,5 atm la 2 zile - indoitura jentii era mica ~ 5 mm). Dupa echilibrare si indreptarea jentii merge f bine.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nairam
post 3 Jul 2005, 21:34
Post #29


Posesor de bebelus...


Group: Members
Posts: 570
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Revin cu raspunsuri sleep.gif ..... Am ajuns la 10 k km si am avut ocazia iarasi sa ajung pe la 120-130 (am fost pe A2 la mare acum vreo 2 saptamani) si surpriza s-a produs..... NU MAI VIBREAZA....gata ... i-a trecut.... am facut si revizia de 10 k si nu mai vibreaza.... am intrebat mai multi mecanici si toti au ridicat din umeri... MISTER .....tam .....tanam ........ eu cred ca nu erau rodate piesele .... TOATE ...


--------------------
Toyota Avensis 2009 Executive - 1.8 129 horses
Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....

Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 5 Jul 2005, 14:29
Post #30


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




Sa va spun eu ce am patit dupa revizia de 10000 km, revizie la care mecanicii aia de 2 bani nu au descoperit nimic:
- schimbat 1 bucata planetara stanga 11600 km
- schimbat discuri frana stanga/dreapta 11766 km
- urmeaza capetele de bara
Tin sa mentionez ca din 11900 km cat are ea acum 80% sunt facut in Bucuresti.
Ce nu inteleg eu este de ce draq au cazut aceste componente ( care la berlina nu le'am schimbat niciodata si masina are 180.000 km si este taxiu ) si la SLZ a trebuit sa le schimb asa devreme....Mentionez ca eu merg cu masina ca, cu'n fulg de nea...nu dau cu ea in nimic...chiar si la liniile de tramvai merg cu a1a...
Culmea este ca la firma avem tot SLZ si au aprox. 35oookm in 8 luni si merg excelent cu toate ca au mers 'nspe mii de soferi.


--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:49
Forum Renault