DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatie variabila, imi variaza foarte mult turatia - intre 800 si 1400

tixti
post 8 Apr 2009, 06:39
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




Am tot cautat pe forum o problema asemanatoare si intrucat nu am gasit, intreb si eu, poate s-o gasi cineva sa ma ajute. Am probleme cu turatia motorasului. La relanti are o medie de 900, dar scade in 700, sau mai putin, da sa se opreasca motorul, apoi urca din nou spre 1000, trece de 1000, ajunge spre 1200 - 1300, iar scade, si face tot timpul traznaia asta. Stand pe loc, daca turez motorul si tin acceleratia constant, o ridic sa zicem la 1800, face la fel, scade la 1400, apoi urca spre 2000, trece de 2000, vine iar spre 1400, in zona medie sta putin, apoi coboara sau creste.
Ce i-am facut: schimbat bujii, platina - niciun rezultat. Am verificat daca lucreaza toti cilindrii si cand scot fisele se simte. Deci lucreaza in toti cilindrii. Am banuit furtunul cu duza de la carburator, am schimbat si furtunul si duza si face la fel. Mai mult chiar, are aceleasi simtome si pe benzina si pe gaz. Si stiu ca pe gaz nu are nicio treaba carburatorul. Am reglat si avansul si nu s-a simtit nicio ameliorare.
Ceva idei?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 8 Apr 2009, 07:46
Post #2


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




bobina....de inductie


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 8 Apr 2009, 07:48
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




sigur bobina? Adica o schimb cu totul? Stiu ca o bobina e buna sau nu. Daca era bulita nu mergea deloc masina. Zic si eu. O sa o schimb, altceva ce sa fac? Altceva poate fi?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 8 Apr 2009, 07:51
Post #4


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Pai ia o bobina imprumut de la cineva si probeaza...Daca merge bine cu alta e clar.
Eu te sfatuiesc sa verifici si furtunul de servo...poate trage aer pe undeva...


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel_74
post 8 Apr 2009, 08:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 March 09




eu cred ca e delcoul..asa am patit si eu si era dereglat ceva in el pe la sateliti arcurile care sunt acolo....incearca cu un alt delcou de pe alta masina...


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Apr 2009, 08:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




si mie imi facea asemanator cind aveam furtunu de la servo crapat si garn uzata


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 8 Apr 2009, 18:57
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




asta cu Delcoul am probat-o si nu e. Cu bobina o sa incerc poate chiar maine. Dar cum nu ma pricep, mai bine intreb: despre ce servo e vorba??? Ca Dacia mea are numai servo frana, in rest e cheala radmasa.gif de unde si pana unde servo? Scuze, sunt mai inceparet.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Apr 2009, 19:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




de srvofrina e vorba, din galerie trage aer printr-un furtun cu o supapa unisens la capat ,aceasta intra in corpul servo printr-o garnitura inelara de cauciuc


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 8 Apr 2009, 19:37
Post #9


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu zic ca bobina nu e caci daca ar fi ar taia curentul pe toate 4 bujiile si ar intrerupe motoru nicidecum sa ii faca ce ai tu. Servofrana eu zic ca nu e caci am intrebat si eu un mecanic despre treaba cu servo si a inceput sa rada. Vezi garnitura din carburator sa nu traga aer sau de la vibratii sa traga sa nu traga sau nu e strans bine. Din ce zici tu ar fi problema si cu alimentarea din carburator ori clapeta de soc.

Sau... poate capacele de la ventilele cauciucurilor nu or fi stranse si scapi aer pe acolo smile.gif)

P.S.: eu votez pentru carburator. daca cumva scade dur ca si cum s-ar opri si brusc creste ca si cum ai baga benzina cu forta ar fi si pompa desi... greu de crezut...

This post has been edited by Alexio: 8 Apr 2009, 19:40


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel_74
post 8 Apr 2009, 20:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 March 09




ar putea fi si pompa de benzina ai putea sa-i schimbi membrana e 5 ron una...si dureaza 15 min si daca nu e...e buna schimbata smile.gif


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 8 Apr 2009, 21:53
Post #11


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Baieti el zice ca are aceleasi probleme si pe benzian si pe gaz...deci alimentarea cu benzina o scoatem din problema . Eu zic ca ai probleme la carburator... aer fals ,joc clapeta acceleratie...

This post has been edited by Neagu Ionut: 8 Apr 2009, 21:56


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 8 Apr 2009, 23:08
Post #12


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Corect exact ce am sustinut si eu dar oricum nu servo-frana si bobina de inductie. "Parerea mea"

Ca o gluma poti rezolva problema altfel: iei una bucata dacie buna si incepi sa pui cate o piesa de la tine pe ea cand incepe sa faca dacia aia ca a ta ai gasit problema. AMIN

This post has been edited by Alexio: 8 Apr 2009, 23:09


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Apr 2009, 07:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stranguleaza furtunul servo, daca problema dispare, ai aer fals pe la servo, cel mai probabil pe la "simering" sau, daca la frinare apesi mai greu pedala, si membrana principala. Poate fi si furtunul putin crapat sau neetans pe stuturi, sau supapa unisens (aia alba de pe servo) cu capac slabit.
Sau, cum s-a mai spus, la axul clapetei sau ceva la aprindere.

Tu ai furtunul cu duza plasat in galerie sau in flansa calda? Daca e in galerie, verifica si furtunul ala, in zona galeriei, de regula se "coace" si crapa acolo, tragind aer fals. Sau amplasarea duzei, daca aia joaca in furtun, iarasi poate apare aer fals.
Si-ti mai zic una: cumva motorul tau e mai uzat? Daca da, foarte posibil colmatare cu "muci" a lui.

This post has been edited by diaconuliviu: 9 Apr 2009, 07:19


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 9 Apr 2009, 08:02
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




buba a inceput cand am schimbat carburatorul. Adica nu l-am schimbat, doar l-am dat jos, l-am curatat ca lumea, l-am spalat bine, i-am inlocuit filtrul de benzina, garnitura de etanseizare, etc. Adica l-am facut ca nou. Am inlocuit apoi filtrul de aer, furtunul cu duza de la galerie, cu tot cu duza, furtunele care merg la filtrul de aer. Dupa toata operatia asta, turatia joca cum v-am povestit. Am banuit furtunul cu duza, asa ca am mai cumparat un furtun, alta duza, dar nicio schimbare. Si eu banuiesc ca e tot pe acolo, poate fi aer fals? Sa incerc sa mai strang tuburile alea de aer.
O intrebare: pe gaz are vreo influenta reglajul jiglorului de aer de pe carburator??


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Apr 2009, 08:35
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu, gazul e pe traseu separat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:27
Forum Renault