DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aprindere elctronica ! pompa sprit, am cautat pe forum inainte

ionut232
post 28 Feb 2005, 14:35
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




I)-am luat o aprindere el. de tg mures...rosie... si cand am pus-o pot sa spun ca mergea mai bine masina...bujiile erau reglate din ochi creca pe la 1....
am luat niste lere si m-am apucat sa reglez bujiile la 0.7 si imi dadea suturi in mers la greu/...
am reglat iar bujiile la 0.9(bosch...inainte nu am avut probleme) si tot imi da suturi...mai rar totusi
platina este bosch si cand am vrut sa o reglez am constatat ca nu pot mai mult de 0.3 pentru ca s-a ros piciorusu ala...si am reglat-o la maxim 0.3...
si tot imi da suturi...
ce e drept mai putin ca atunci cand erau bujiile la 0.7 dar tot sunt suturi....in special cand se incalzeste motoru...
cam care ar fi distantele?
in legatura cu piciorusu ala de la platina sincer sunt dezamagit.la platina romaneasca nu se rodea piciorul...dar la asta bosch se roade...si aveam grija ca axul delcou sa fie uns cu putin ulei de motor...sa usureze frecarea...
ceva idei?
II) si inca ceva:
membrana la pompa de sprit o pot schimba eu(umezeste clapeta de acceleratie)?adica nu am mai desfacut niciodata pompa de sprit dar de exemplu sa desfac carburatorul si sa il pun la loc ma pricep ... e mult mai complicat cu pompa de sprit?ceva sfaturi?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 28 Feb 2005, 14:37
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pai la 0.9 bujiile ar trebui sa fie ok, platina la 0.4... poate trebuie sa o schimbi daca e uzat piciorul ala nu cred ca mai functioneaza la modul ok...
Membrana o poti schimba singur.

Sigur ai montat bine aprinderea? Fara nu merge mai bine?

This post has been edited by RIon: 28 Feb 2005, 14:38


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 28 Feb 2005, 14:56
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




Daca se umezeste CLAPETA de acc nu este de vina membrana pompei de sprit, ci una din cele doua supape cu bila ale pompei de sprit (una este in camera de nivel cst si alta insurubeaza "ciocul" pompei de sprit)care nu inchide bine, cui pontou uzat sau nivel mare al benzinei.
Intreruperile sunt din aprindere, regleaza platina corect( pune corect piciorusul pe varful maxim al camei delco-ului), verifica arcul platinei si fa proba si in montaj clasic fara blocul electronic.


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 28 Feb 2005, 18:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




platina am zis ca este la maxim 0.3 pentru ca mai mult de atat nu am putut sa o reglez din cauza piciorului...deci se poate sa nu fie nici 0.3 dar sigur 0.25.
ma gandeam si eu la platina...am sa iau una romaneasca ... ca dejeaba dau banii pe bosch( am luat-o de maxim 2 luni... si nu prea s-a mers cu masina).

in legatura cu benzina de carburator....de fapt se uda cam tot carbul...dar in prima faza se uda numai clapeta...
am citit pe undeva pe forum ca ar fi de vina membrana pompei de sprit in cazul in care se uda clapeta...
nivelul in carb. era destul de bun ultima data cand m-am uitat...dar poate s-o fi dereglat cuiul..am sa ma uit...ca ma gandesc si eu sa nu fie cuiul...

in legatura cu cele 2 supape cu bila:
unul este jigloru principal...cel din camera de nivel...si celalalt unde se prinde ciocu ala...care se cheama cum?ma refer la acea supapa ca sa stiu cum sa cer la magazin... unsure.gif

inainte sa pun aprinderea nu mai mergea asa bine...adica tot cu suturi dar mult mai mici...sigur e platina...dar oricum...in instructiunile de instalare de la aprindere zicea ca trebuie micsorata distanta la platina...si 0.4 cred ca inseamna ca trebuie marita de fapt...

alte idei in legatura cu clapeta de acceleratie?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 28 Feb 2005, 22:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Suturi implica probleme la aprindere, cele de carburatie nu se manifesta in interval de timp asa scurt. Aia cred ca e membrana de cupru de la "ciocul de papagal.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Mar 2005, 18:06
Post #6


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Suturi cand accelerezi mai inseamna si ca una din conductele de alimentare cu benzina e crapata si trage aer pe-acolo.

In cazul tau cred ca tot platina este; distanta e prea mica. Daca nu tii neaparat sa iei una romaneasca, poti sa mergi linistit pe Doduco - cred ca cehoslovace. Costa pe la 70.000 si sunt destul de bune.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 1 Mar 2005, 20:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




ziceam ca imi iau platina romaneasca pentru ca nu mai am chef sa dau banii pe tot felu de chestii gen bosch si sa se oxideze...
o sa vad daca imi mai oxideaza si acum cu aprinderea asta minune...
sper sa mearga daca reglez platina la 0.4.
daca nu merge...atunci vedem noi ce facem cu aprinderea aia....

o sa vin cu un reply cam pe sambata ca atunci o sa ajung la masina sa mesteresc...
bafta


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Mar 2005, 21:25
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu am platina romaneasca facuta de Sinterom CJ, cu tot cu platou, originala, e super.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 1 Mar 2005, 23:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




si inca ceva:
cum schimb pastila aia?
adica daca suflu in furtunu de vacum care intra in delcou platina nu misca deloc....
pe unde e localizata acea pastila...cam cat costa ... si e greu de schimbat?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 1 Mar 2005, 23:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




heh, pai nu trebuie sa sufli, trebuie sa tragi biggrin.gif

Daca si cu aprindere iti oxideaza platina, fa bine si verifica incarcarea de la releu cu ceva consumatori in sarcina.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyhd
post 1 Mar 2005, 23:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 23 February 05




QUOTE(ionut232 @ 1 Mar 2005, 21:17)
ziceam ca imi iau platina romaneasca pentru ca nu mai am chef sa dau banii pe tot felu de chestii gen bosch si sa se oxideze...
o sa vad daca imi mai oxideaza si acum cu aprinderea asta minune...
sper sa mearga daca reglez platina la 0.4.
daca nu merge...atunci vedem noi ce facem cu aprinderea aia....

o sa vin cu un reply cam pe sambata ca atunci o sa ajung la masina sa mesteresc...
bafta
*



incearca cand iei platina noua sa vezi ce"piciorus" are de textolit sau de plastic, cele de textolit dureaza mai mult daca sunt reglate corect


--------------------
DACIA 1300 1975 ; VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION 2007 - HD-14-DAE HD-14-DEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOBINATOR
post 2 Mar 2005, 08:01
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 3 November 04
From: Bucharest




Eu am primit de la vechii propietari impreuna cu masina si o platina intr-o cutiuta movalie cu galben parca , din cate imi aduc aminte era ceva frantuzesc.Am montat-o pe masina imediat dupa ce am cumparat-o alaturi de niste bujii brisk, un capac de delco nou ceva mai scump(120 sau 130 de k ) si nu am nici o problema cu pornirea chiar si dupa gerurile cele mai mari o ia la a doua sau a 3-a cheie scurta.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-05-SIO
Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 2 Mar 2005, 09:04
Post #13


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




QUOTE(BOBINATOR @ 2 Mar 2005, 09:01)
Eu am primit de la vechii propietari impreuna cu masina si o platina intr-o cutiuta movalie cu galben parca , din cate imi aduc aminte era ceva frantuzesc.Am montat-o pe masina imediat dupa ce am cumparat-o alaturi de niste bujii brisk, un capac de delco nou ceva mai scump(120 sau 130 de k ) si nu am nici o problema cu pornirea chiar si dupa gerurile cele mai mari o ia la a doua sau a 3-a cheie scurta.
*



...eu am trecut de la una ca a ta la cea de Sinterom si merge mai bine wink.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 2 Mar 2005, 09:26
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Si vezi ca atunci cind tragi pe furtunul de vacuum nu se misca platina ci tot platoul respectiv.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 2 Mar 2005, 11:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04






ok...vroiam sa spun ca am tras pe acel furtun...si nu se misca nimic in delcou.
ce trebuie sa cumpar si ce trebuie sa fac?
nu am mai umblat niciodata pana acum la acea pastila....






--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 2 Mar 2005, 12:07
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




vezi daca acea capsula de vacuum are un orificiu subtire in partea de jos, daca il are si e astupat(adica nu iese aer cand suflii)...s-a infundat


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Mar 2005, 14:40
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(andu911 @ 2 Mar 2005, 12:07)
vezi daca acea capsula de vacuum are un orificiu subtire in partea de jos, daca il are si e astupat(adica nu iese aer cand suflii)...s-a infundat
*



Daca orificiul e infundat, cind tragi aer se deplaseaza si ramine asa;
daca tragi si nu se misca e membrana sparta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 2 Mar 2005, 14:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




deci...nici nu se misca si nici nu ramane asa...
deci unde gasesc aceasta pastila si aceasta membrana?
cumva in chestia aia de metal in care intra furtunu?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Mar 2005, 15:51
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ionut232 @ 2 Mar 2005, 14:49)
deci...nici nu se misca si nici nu ramane asa...
deci unde gasesc aceasta pastila si aceasta membrana?
cumva in chestia aia de metal in care intra furtunu?
*



Pai aia e, se schimba cu totul.
Se cheama "Capsula avans vacuumatic"
sau "Capsula vacuumatica delco"



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 2 Mar 2005, 18:10
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




QUOTE(diaconuliviu @ 2 Mar 2005, 17:51)
Pai aia e, se schimba cu totul.
Se cheama "Capsula avans vacuumatic"
sau "Capsula vacuumatica delco"
*



in sfarsit am aflat...am sa ma uit la gaura aia si apoi daca de fapt nu e de vina gaura am sa cumpar alta...
are idee cineva de un pret?sper ca nu cer prea mult


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 7 Mar 2005, 21:12
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




ok gata
am schimbat platina cu una romaneasca(25 de mii) si am reglato la 0.4 si acum merge mai bine.
capsula de la vacum nu are nimic....am tras pe furtun si se misca smile.gif

deci am platinile la 0.4 si bujiile la 0.9
totusi ar fi o faza:
cum se face ca de fiecare data cand umblu la reglaje...o perioada nu merge perfect....dar isi da drumu si merge perfect...cam dupa vreo 100de km merge perfect...care sa fie faza?
de exemplu dupa ce am reglato acum, imi cam crestea turatia la relanti din senin(motoru era cald),cand ~850 cand ~1000...
de la ce sa fie?
acum nu mai face asa...poate fffoarte putin(50 rotatii).
cineva are vreo idee??


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 8 Mar 2005, 08:55
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(valisupernova @ 28 Feb 2005, 16:56)
Daca se umezeste CLAPETA de acc nu este de vina membrana pompei de sprit, ci una din cele doua supape cu bila ale pompei de sprit (una este in camera de nivel cst si alta insurubeaza "ciocul" pompei de sprit)care nu inchide bine, cui pontou uzat sau nivel mare al benzinei.
Intreruperile sunt din aprindere, regleaza platina corect( pune corect piciorusul pe varful maxim al camei delco-ului), verifica arcul platinei si fa proba si in montaj clasic fara blocul electronic.
*



Salut ,

Am schimbat jiglorul cu bila din camera de nivel constant si cel de langa el (era de 140) si am pus de 135 chiar daca acum parea ca nu trebuia schimbat (tinea bila). Am verificat si jiglorul cu bila din "cioc" si parea ok. Nu l-am schimbat pentru ca de obicei , cele vechi sunt mai bune .

Treaba e , ca inainte mi se umezea clapeta de acceleratie si ramaneam fara benzina suficienta in carburator. Adica dupa 3-5 zile nu mai porneam .Trebuia sa dau la automat pana intra benzina suficienta .Chestia e ca atunci cand porneste iarna, vara daca nu o sprituesc dupa ce a pornit se opreste .
Mai am de verificat membrana pompa sprit si jiglorul de la cioc.
Ce inseamna cui pontou uzat ? La mine inchide suficient dupa mine . Ce sa-i mai fac sa nu mai ramana fara benzina ? Chestia e ca nu are suficienta pentru pornire si clapeta se umezeste . Daca scot burduful de la filtrul de aer si actionez pompa de sprit , arunca benzina pe cioc (asta dupa 5 zile ) . Sunt derutat .Ce poate sa mai aiba ?

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 8 Mar 2005, 11:54
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




asa am patit si eu, si era nivelul prea mic in carburator si dasta nu pornea

This post has been edited by Radduu: 8 Mar 2005, 11:54


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 8 Mar 2005, 11:56
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Radduu @ 8 Mar 2005, 13:54)
asa am patit si eu, si era nivelul prea mic in carburator si dasta nu pornea
*



Salut ,

Raspunsul e pentru mine ? Cum explici faptul ca nu da in nas cand o calci , daca nivelul e scazut ? Nu mai inteleg nimic .

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 8 Mar 2005, 12:17
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Nici mie nu imi dadea in nas cand o calcam, dar totusi dupa ce am marit nivelul nu am mai avut probleme la pornire si verifica si ciocul ala din carburator sa arunce benzina drept, si ai grija ca si jigleoarele noi pot fi varza.
Si ca sa vezi daca da in nas trebuie sa o turezi pe la 4000 -4500..oricum fiecare dacie e unica in felul ei laugh.gif

This post has been edited by Radduu: 8 Mar 2005, 12:18


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 8 Mar 2005, 14:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




sa inteleg ca ar fi aceleasi rezultate si pt mine?
am sa ma uit la nivel...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 8 Mar 2005, 15:05
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Radduu @ 8 Mar 2005, 14:17)
Nici mie nu imi dadea in nas cand o calcam, dar totusi dupa ce am marit nivelul nu am mai avut probleme la pornire si verifica si ciocul ala din carburator sa arunce benzina drept, si ai grija ca si jigleoarele noi pot fi varza.
Si ca sa vezi daca da in nas trebuie sa o turezi pe la 4000 -4500..oricum fiecare dacie e unica in felul ei  laugh.gif
*



Ok. Am vazut aici o schema cu nivelul plutitorului .Nu o inteleg .Am incercat sa reglez nivelul .Eu am apropiat lingueta 4 din schema de cuiul pontou .Cu foarte putin. Dar cum? Ce modific ?In ce sens pentru a creste nivelul .Diferenta dinte A si B dupa schema e de 1 mm. E un joc prea mic sa poti sa-l verifici .Am si eu cartea cu schema dar ...
Multumesc .




--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 18:50
Forum Renault