Probleme cu frana, Apas frana creste relantiul
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu frana, Apas frana creste relantiul
jericho_tm |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Încearcă să înlocuiești supapa albă de pe servo, în care intră furtunul.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
jericho_tm |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 February 09 ![]() |
Pai am inlocuit-o... cand am scos supapa veche (ma rog eu credeam ca-i doar un dop
![]() ![]() This post has been edited by jericho_tm: 17 Apr 2009, 23:42 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jericho_tm @ 17 Apr 2009, 23:39) Pai am inlocuit-o... cand am scos supapa veche (ma rog eu credeam ca-i doar un dop ![]() "Dopul" acela este de fapt o supapa unisens. Chiar daca este noua, nu este exclus sa fie defecta!!! Deasemenea, garnitura care etanseaza imbinarea dintre servofrana si aceasta supapa, este deseori PREA MOALE sau diametrul sau interior este necorespunzator. Si DA, asta la servofrana noua. Faptul ca ai auzit cum se egalizeaza presiunea in servoamplificatorul de frana cand ai scos supapa veche este un indiciu ca acea supapa functiona bine. Recomandarea mea ar fi sa schimbi atat supapa unisens(poti face proba cu cea veche intai...daca o mai ai) cat si garnitura mentionata mai sus(ti-am incercuit-o in poza). Revino apoi cu detalii. servo1.JPG ( Size: 244.49k ) Number of downloads: 356 Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#5
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
sa sti ca la majoritatea cand apesi pe frana creste turatia motorului cu 100, 200 de ture
|
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
jericho_tm |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 February 09 ![]() |
va multumesc frumos! voi incerca!
![]() n-am stiut ca e normal sa creasca turatia... dar mie imi ajunge cateodata de la 1000 la 1400!! inca ceva am mers azi cu masina si am fost mai atent... daca merg, cum am mers azi, un drum mai lung frana devine mai eficienta.... nu stiu ce sa zic... poate e un lant lung de coincidente. voi incerca ce mi-ati recomandat! ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
rralex89 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 23 March 08 From: Bucuresti, Romania ![]() |
QUOTE(br03gnn @ 18 Apr 2009, 09:11) mie mi s-ar pare normal sa scada, pentru ca din cauza consumului stopurilor de frana scanteia nu va mai fi atat de puternica. La multe masini asa se intampla. chiar si la masini noi. (la fel si cu farurile sau oricare alt consumator) |
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- B-19-ZGH
|
|
gti98 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Logic ar fi sa scada din cauza maririi sarcinii alternatorului, variatia energiei scanteii (mai ales la relanti), nu e sesizabila. E posibil si sa creasca, daca membrana servofranei e sparta si la intindere (actionarea franei) gaura se mareste, dupa cum a presupus si mecanicul care a inlocuit servofrana. Daca insa continua fenomenul, mai e o problema, desi daca ar trage aer pe altundeva nu ar trebui sa depinda de franare. La mine nu se intampla, dar unele ECU de injectie (nu mi-e clar daca ai injectie, si parca la Motronicul 1.7 de pe Dacii nu e asa), deci unele computere maresc turatia si pentru a compensa scaderea tensiunii (alternatorul asigura energie electrica pe seama inputului de energie mecanica, exprimata si in turatie; cu excitatia la maxim, e posibil ca acesta sa nu poata acoperi consumurile la turatia de relanti si tensiunea scade, ca urmare a descarcarii bateriei)
Bafta la investigatii! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
jericho_tm |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 February 09 ![]() |
pai am Nova GT ~ 1600 cm3, pe carburatie dublu corp, si toba sparta
![]() ![]() Asa cum spune gti98 Logic ar fi sa scada din cauza maririi sarcinii alternatorului [...] Sunt de acord pentru ca daca franez brusc relantiul scade cu 200! Doar cand franez normal se intampla.... Sa am un asemenea ghinion sa se sparga membrana unei serve noi????? Ma rog, mecanicul care mi-a montat serva a facut niste modificari adaptative pentru ca nu prea se potrivea la.... nu stiu... ceva in legatura cu pedala de frana. Sper sa nu fie asta ![]() This post has been edited by jericho_tm: 19 Apr 2009, 20:29 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
CyberT |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 March 07 ![]() |
Cred ca e ceva legat de carburatie. O presupunere(de amator): daca amestecul e prea bogat(aer putin), atunci cand apesi frana si mai ia aer pe undeva amestecul devine optim si cu aceeasi benzina merge mult mai turata.
Vacuum-ul din galerie actioneaza servo. Aerul fals provine de la supapa sau servo, pentru ca daca ar lua aer inainte de supapa ar fi tot timpul relantiul mare(...sau mic, depinde de cum e reglat carburatorul). This post has been edited by CyberT: 21 Apr 2009, 21:29 |
--------------------
Dacia
Nova
GT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:59 |