ajutor ca nu stiu unde sa iin mai umblu
![]() ![]() ![]() |
ajutor ca nu stiu unde sa iin mai umblu
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
tester |
![]()
Post
#2
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nus bune valorile de la culbutori... cele pe care le-ai pus tu sunt pentru dacie pe injectie ... alea clasice pe carburatie au A 0.15 cu E 0.20...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa fim seriosi, e acelasi motor, si cu valorile mai mari cum zice el nu poate sa mearga decat mai bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tester |
![]()
Post
#4
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu am facut o observatie... daca nu vrea sa o ia in calcul, foarte bine, trece cu vedere peste postul respectiv si cu asta basta.... dar poate sa incerce sa ii regleze corect si mai vb dupa.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Ma...caderi de turatie poti avea din cauza ca trage aer fals pe undeva, joc la delcou, platina varza, condensator praf...
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
micri |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
ttot ce ai enumerat sunt noi.
condesator si platina doduco delco de EP capac delco si lulea tot doduco ar mai fi o pb de care nu v-am spus. cand calc frana scade turatia - am servofrana pe masina care ar fi cauza? dar dc cand accelerez da sa moara motorul si daca accelerez de mai multe ori moare motorul de tot This post has been edited by micri: 30 Apr 2009, 10:01 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
tester |
![]()
Post
#7
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
QUOTE(micri @ 30 Apr 2009, 11:00) ttot ce ai enumerat sunt noi. condesator si platina doduco delco de EP capac delco si lulea tot doduco ar mai fi o pb de care nu v-am spus. cand calc frana scade turatia - am servofrana pe masina care ar fi cauza? dar dc cand accelerez da sa moara motorul si daca accelerez de mai multe ori moare motorul de tot ce misto nu puteai sa zici si asta de la bun inceput??? e clara treaba iti trage aer fals |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
QUOTE(micri @ 30 Apr 2009, 10:00) ttot ce ai enumerat sunt noi. condesator si platina doduco delco de EP capac delco si lulea tot doduco ar mai fi o pb de care nu v-am spus. cand calc frana scade turatia - am servofrana pe masina care ar fi cauza? dar dc cand accelerez da sa moara motorul si daca accelerez de mai multe ori moare motorul de tot problema ca a ta am avut si eu cand calcam frana, chiar cateodata se oprea si motoru ,vezi ca la servo frana ai o supapa alba ,eu am schimbat-o pe aia si numai am treaba de atunci ,e vreo 5 lei una sa nu uiti sa ei si garnitura |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
okai,daca e doar servo...dar un coleg(crisoo07 parca era) patea din cauza bujiilor...care,culmea ca erau noi:)
Oricum daca scade de la servo mai mult de 1 liniuta e clar ca acolo e buba deja. SPOR! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
micri |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
merci pentru sfaturi.
supapa este noua dar nu si garnitura aceea. nu am gasit de cumparat |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
baranga |
![]()
Post
#11
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
stai linistit ca servo n-are nimic;problema ta e ca nu ai amestecul bine reglat si nici distanta la platina.verifica sa nu ai joc in axul la delco si masoara distanta la platina pe fiecare cama in parte.apoi refaci avansul.Combinatia platina-avans-amestec e foarte pretentiasa,mai ales daca nu stii ordinea
ROG pe cine nu e sigur de ce posteaza sa nu mai posteze;acuma schimba omu jumate de masina pentru o variatie de turatie si un amestec incorect.Macar daca ii spuneati bietului om sa stranguleze furtunul de la servo intai si sa vada apoi cum se manifesta nu mai ziceam nimic ![]() P.S. daca ai luat carburator turcesc sau "frantuzesc" mai bine il pui pe cel vechi inapoi;spalat si suflat bine si reglat merge GARANTAT mai bine decat un turcism nou. Mult succes! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Hai ca mai bag si eu un post poate poate il ajut pe om.
Daca scade turatia atunci cand apesi frana e clar ca iti trage aer fals pe la servofrana. Schimbarea supapei alea de plastic alb mie mi se pare o foarte mare carpeala pentru ca si daca nu ar fi acolo supapa aia nu ar trebui sa traga aer pe la servofrana. Ia vezi tu daca auzi un fasait pe langa pompa daca este frana apasata. Iar la faza aia cu motorul care da sa moara cand accelerezi...pai e comuna la toate daciile. La daciile reglate de mecanicii lu' peste si unii dintre astia care o tot tin cu avansul lui peste incorect. De acord, intr-o oarecare masura influenteaza si asta. Da ma oameni, daca accelerezi brusc si masina da sa moara nu vi se pare logic ca motorul trage dintr-o data prea mult aer? Hai sa va dau un indiciu: La relanti motorul se alimenteaza prin orificiul pe care il obtureaza surubul de amestec, pe masura ce accelerezi trebuie sa primeasca hrana prin gaurile alea de progresiune si prin centrator. Daca accelerezi brusc mai scuipa si pompa de spritz benzina suplimentara. Ganditi-va care e problema. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SSilent |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
roata de rezerva desumflata?
![]() si on: de faza cu supapa nu as fi asa sigur, aceleasi simptome le prezenta Dacia pe care am lucrat, ralanti neregulat, facea figuri la franare etc. si dupa ce am schimbat supapa aia mergea rotund si bine ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
mestere SSilent ia explica-mi mie, si fara supapa aia de unde poate sa traga aer fals?
Apropo supapa aia actioneaza doar cand sufla motorul in servofrana...din cate imi amintesc eu servofrana e conectata pe galeria de admisie de unde trage... |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SSilent |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
pei si daca spui ca schimbarea supapei nu are nici un efect, atunci explica-mi si mie cum de s-au remediat problemele dupa schimbare? asa s-a reparat ea singura? a naibi masina
a si by the way, motoru' nu sufla in servofrana, ca n-are nevoie de respiratie artificiala, el face vacum ![]() This post has been edited by SSilent: 2 May 2009, 12:50 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Eu zic sa urmezi pasii:
-Verificat platina(aspectul, distanta, dar si piciorul care poate avea joc in nit), capacul la delco; -Verificat nivelul in carburator, cuiul si tot ce tine de nivel; -Verificat spritul(jiglerul cu cioc), care trebuie sa dea benzina drept, nu imprastiat. Daca acesta nu merge corespunzator se demonteaza si se curata cu o lita otelita, iar jiglerul care il tine se verifica daca are bila in stare buna si etanseaza. -verificat furtunul cu duza, atat integritatea lui, cat si daca mai are acea duza, sau e orificiul din carburator infundat.(fara furtun sau cu duza scoasa trebuie sa se opreasca motorul). -Se regleaza avansul dupa fanta de la volanta, nu dupa ureche(e explicat cum in mai multe locuri pe forum). -Dupa toate aceste verificari/reglaje se porneste motorul, se incalzeste pana declanseaza termostatul, apoi se regleaza amestecul la ralanti, care trebuie sa fie in jurul valorii de 800r/m. Daca tot nu merge in parametri recomand schimbarea condensatorului de la delco(se intampla sa nu mearga de nou). Daca tot nu merge se verifica etansarea carburatorului cu galeria, se obtureaza de proba furtunul de la servo si se verifica pompa de benzina. Sper ca m-am facut inteles si ca am fost de folos. Altceva nu imi mai aduc aminte acum, dar nu cred ca ar mai fi ceva. |
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
poate tragea aer fals pe la garnitura ei ?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:54 |