Intensitate faruri, Ce trebuie facut?
Intensitate faruri, Ce trebuie facut?
Alungatu |
19 May 2009, 21:35
Post
#1
|
||
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
|
||
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|||
C a t a l i n |
19 May 2009, 21:38
Post
#2
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
1. Stingi proiectoarele și respecți legea, că nu e ceață.
2. Schimbi alternatorul cu unul mai potent. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Alungatu |
19 May 2009, 21:40
Post
#3
|
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
Nu am zis ca merg cu proiectoarele .. ci am spus ca daca le pornesc si pe alea, ma rupe De felu' meu nu sunt idiot sa merg cu proiectoarele aprinse fara motiv (motiv a se intelege cand e ceata) si nici cu stopurile de ceata noaptea pe drum neiluminat (cum fac multi dintre "soferii" acestei tari)
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
Mr_Devil83 |
19 May 2009, 21:49
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
la alte masini nici nu scade turatia la relanti pt ca au calculator de aprindere si senzor de turatie. Si au si alternatoare mult mai potente.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Alungatu |
19 May 2009, 21:51
Post
#5
|
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
Bun si nu se poate face nimic la batranica noastra dacie s-o facem sa mearga cum trebuie? Daca e vorba de schimbat .. ce-mi recomandati? Ce-ar trebui sa caut ?
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
C a t a l i n |
19 May 2009, 21:55
Post
#6
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Ar trebui să cauți... PE FORUM!
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bygy007 |
19 May 2009, 21:59
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Alungatu |
19 May 2009, 22:17
Post
#8
|
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
Am sa resfoiesc printre cele 36 de pagini .. poate am sa gasesc solutia. Se poate inchide topicul asta ca se pare ca-l deranjeaza pe dl MAERSK
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
C@talin |
19 May 2009, 22:29
Post
#9
|
Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu |
pune relee
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
SGM.MYKE |
20 May 2009, 08:20
Post
#10
|
Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart |
Releele sunt de protectie, lui ii trebuie un alternator, iar pentru asta gaseste informatii destule pe forum.
LE: Intr-adevar ii trebuie si relee, dupa anul de fabricatie vad ca nu are si ii trebuie. This post has been edited by SGM.MYKE: 20 May 2009, 08:21 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
argon |
20 May 2009, 08:25
Post
#11
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SB04AKI |
20 May 2009, 09:28
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania |
exact aceasi problema am avut-o si eu dar rezolvarea a fost cat mai simpla
am pus reele pe faruri, pe fiecare far si faza in parte, deci am 4 relee la faruri si 2 relee la proiectoare si ca sa mearga si muzica si faruri si toti consumatori care au fost montati in plus am fost la remat si mi-am luat un alternator de 50 A de pe o Nova din 99, decand la-m pus pe ala nu mai am probleme cu incarcarea si nici farurile nu mai scad in intensitate, si nici problema sa raman fara curent in baterie nu o mai am chiar daca las muzica pornita mai multe ore. Relee si alternator mai bun si ai rezolvat treaba. Bafta si spor la mesterit. |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
bucatzel |
20 May 2009, 10:07
Post
#13
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.305 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
QUOTE(Alungatu @ 19 May 2009, 22:17) Am sa resfoiesc printre cele 36 de pagini .. poate am sa gasesc solutia. Se poate inchide topicul asta ca se pare ca-l deranjeaza pe dl MAERSK Si pe mine. Sunt acolo la solutii pana te plicitsesti. Celalalt sfat pe care-l mai poti primi e sa te asiguri ca ai farurile curate, daca vrei lumina. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Alungatu |
20 May 2009, 12:59
Post
#14
|
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
QUOTE(bucatzel @ 20 May 2009, 10:07) Farurile au 3 zile de cand sunt montate (noi). Am sa incerc sa montez si eu relee si am sa caut un alternator de 50 A cum a spus si AKI. Multumesc de informatii This post has been edited by Alungatu: 20 May 2009, 13:00 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
argon |
20 May 2009, 13:02
Post
#15
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
dar ai alternator de 50..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alungatu |
20 May 2009, 13:11
Post
#16
|
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
Ah da? Atunci inseamna c-ar trebui sa pun doar relee... (sper sa nu le am si pe alea:D)
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
Minel |
20 May 2009, 13:24
Post
#17
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Alungatu |
20 May 2009, 13:29
Post
#18
|
Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei |
Am zis-o in ideea ca daca am si relee si tot scade intensitatea in faruri .. atunci ce sa-i mai fac?
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
kindeeru56 |
20 May 2009, 23:23
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 |
monteaza un alternator intre 75-90A si rezolvi tot
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
bufaru |
22 May 2009, 10:55
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 16 October 08 |
QUOTE(kindeeru56 @ 21 May 2009, 00:23) daca pui alternator de 75-90 ...trebuie sa schibi si releu' de incarcare asta daca nu vrei sa il prajesti p cel vechi s nici sa fierbi bateria....si mai e inca o problema ...nu prea cred ca se gaseste alternator de 90 care sa se potriveasca pe dacie. eu am xenoane de de 90/100 w si nu scade intensitatea ...(alternatoru' original) poate fi chiar releu' de incarcare defect... |
--------------------
dacia
1310
1976
- b-20-GFY
|
|
giubau_v8 |
26 May 2009, 18:18
Post
#21
|
audiofil Group: Members Posts: 17 Joined: 29 January 07 |
si la mine face la fel..la relanti scade intensitatea luminii, si eu nu am proiectoare si nici ''muzica''
- am relee - bateria e buna ( e de diesel..nu stiu daca e bine sau rau) - alternatorul nu stiu ce sa zic mi-a dat cineva un alternator de renault, valeo, de 75 A , si cu putine modificari cred ca as reusi sa il prind in locul celui original intrebarea mea este : - daca reusesc sa il pun pe asta, mai trebuie schimbat releul de incarcare? daca da ce releu trebuie sa folosesc? de la ce masina ? mai trebuie schimbat ceva? This post has been edited by giubau_v8: 26 May 2009, 18:19 |
--------------------
dacia
1410
break
|
|
djasu82 |
26 May 2009, 21:15
Post
#22
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
din cate stiu acel alternator are integrat in el releul de incarcare !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
SGM.MYKE |
27 May 2009, 06:42
Post
#23
|
Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart |
Asa e, il are incorporat.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
MECCA |
27 May 2009, 20:15
Post
#24
|
VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta |
QUOTE(bygy007 @ 20 May 2006, 01:04) MAI AM CVA DE ADAUGAT SI ANUME O MODOFICARE CARE MERITA CEL PUTIN O BERE SI ANUME: PENTRU A MENTINE TENSUNEA PE BATERIE LA O VALOARE DE 14,1-14,3 CU CONSUMATIRI [ FARURI , AEROTERMA ,STERGATOR , E.T.C.] LA O TURATIE DE 900 DE TURE / MIN RECOMAND INLOCUIREA FULIEI DE LA ALTERNATOR EXISTENTA CU UNA DE DIAMETRU CIT MAI MIC [OLCIT] SAU ALTA MASINA PENTRU A AVEA UN RANDAMENT CIT MAI BUN RECOMAND RELEU ELECTRONIC DE TENSIUNE [INCARCARE] DAR NU DIN ALA DE 150.000 - 250.000 SUBTIRE SI DREPTUNGHIULAR DUPA ACEEA REGLAREA TURATIEI DE RELNTI LA 900 DE TURE/MIN [VA SCADEA CE 100- 200 TURE PESTE 2 SAPTAMINI O SA REVIN CU O SCHEMA DE RELEU ELECTRONIC ,CABLAJ SI REALIZARE INCLSIV FOTOGRAFII CARE ESTE FOARTE STABILA SI FIABILA CARE FUNCTIONEAZA LA MINE PE MASINA DIN 1999 SI LA CARE NU AM UNBLAT DECIT PENTRU REGLAJUL IN LIMITE MICI A TENSUNII DE 0.1-0.4V ODATA PE AN ai mai realizat acest releu sau a ramas in faza de proiect ?? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 04:40 |