DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor aeroterma, schimbare cu altul mai bun

DJMaxx
post 20 May 2009, 17:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




salutare ... am tot cautat pe forum daca se poate schimba motorul aerotermei cu unul mai bun , adica cu turati mai mari, ca al meu deabia merge si daca tot veni vara ma gandeam sa am si yo mai mare debitul de aer, ma gandeam ceva de genul la logan.... , am mai citit ca ar mai fi de la conductele de aer prost proiectate, aici ma gandeam ca daca as schimba traseul , cu o tubulatura flexibila ar fi ceva schimbare in bine? important este dca stiti sau care au facut asa ceva , daca merge cu alt motor de la alta masina cu sau fara turbina


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 21 May 2009, 08:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Nici pe viteza maxima nu baga indestulator? Ca la mine suiera ca uraganul. Alta aeroterma nu stiu care s-ar potrivii.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 May 2009, 09:18
Post #3


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Si la mine "sufla" bine, singurul dezavantaj fiind directionarea fluxului de aer.... adica rotita a doua care dirijeaza fluxul de aer... la picioare, la aeratoarele de pe bord, sau sus catre parbriz. Cu toate ca am prins bine camasa cablului in acea clema aflata in partea din dreapta la pasager ( in spatele plasticului pe unde vine aer la picioarele pasagerului), cand dau de rotita sa bata "sus", tot mai scapa aer pe la picioare pentru ca nu se inchide bine clapeta aia. Asta e n-ai ce-i face.

Zicea cineva pe forum ca a schimbat rotita aceea pentru pozitii (l,ll si lll) cu una de nova care ar avea 4 setari de viteza....

This post has been edited by Maskatu: 21 May 2009, 09:18


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasyval
post 21 May 2009, 12:04
Post #4


membru mai nou


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 April 09
From: Constanta




Am avut si eu ceva probleme cu fluxul de aer dar la mine era doar cand luam viraj deoarece motorasul nu era fixat si se inclina, astfel paletul ventilatorului atingea in carcasa. Nu prea cred sa fie asa la tine deaoarece se aude un huruit cand se intampla asta. In rest povestea cu clapetele de directionare a aerului asa sunt facute si nu prea ai ce sa le faci, nu o sa bage DSN niciodata aer ca o masina straina.


--------------------
SuperNova SuperNova 2002/Clima - CT-06-TZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 May 2009, 12:11
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




1. Butonul de Nova e identic cu cel de SN, având aceleași 3 trepte.
2. Nu văd cu ce ar ajuta niște conducte flexibile... (și cele montate pe mașină au coturi flexibile.
3. Dacă se desface cutia aerotermei, se curăță de praf, se etanșează folosind silicon (făcusem un tutorial despre asta și despre montarea unui filtru de praf), iar voleților din interior li se adaugă pe muchii cauciuc, eficacitatea aerotermei se va mări.
4. Viteza motorului se poate ajusta modificând valoarea rezistențelor din cutia acestuia, deși eu cred că nu este necesar.
5. La nevoie se poate monta pe capotă o altă grilă pentru a dirija mai mult aer în compartimentul aerotermei, și se poate etanșa mai bine acel compartiment față de motor, folosind cheder.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 21 May 2009, 16:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




poi yo vreau sa am debit mai mare , deci turatie maxima in motoru aerotermei, dacae nevoie ma gandeam sa fac un ridicator de tensiune la 24 de v reglabil cu potentiometru , mkie nu imi place cum merge nu am debit desi e curatat tot ansamblu aerotermei


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 May 2009, 17:16
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




tunci pune mâna pe o carte de fizică, poate aflii că degeaba ridici tensiunea...

Urmează sfaturile de mai sus, lasă prostiile...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 May 2009, 17:21
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




DjMaxx nu rezolvi nimic cu marirea tensiuni de alimentare... o sa creasca turatia dar cade vertiginos viata motorului de la aeroterma.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 May 2009, 17:22
Post #9


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Crește pe draq... Dacă ridică tensiunea o să aibă intensitate mai mică...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 May 2009, 17:35
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




comentezi la fel precum la lada aia frigorifica , parca consumatorul trage curent impreuna cu sursa . Daca sursa de tensiune nu asigura curentul corespunzator consumatorului scade tensiunea asa ca Maersk nu mai vorbi aiurea !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 May 2009, 17:37
Post #11


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi tu vorbești aiurea, ca de obicei... Sursa ta e bateria mașinii sau alternatorul. Dacă ridici tensiunea vei avea o intensitate mai mică, deci turația va fi aceeași...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 21 May 2009, 18:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




nu cred ca o sa manance atat de muklt incat o sa mearga la fel ... nu credeti? ia ganditiva daca o statie de masina merge la 2x 35 v si mai scoate si 200 de w , depinde de statie , oricum poti face sa scoat si un curent mai mare dar nu se merita ca devine prea mare montaju ... deci sa revenim , un motor de la alta masina adaptat la daciile noastre nu merge ?
si ca sa intelegeti mai bine ce vreau yo este faptul ca vreau sa bage mai mult aer decat e dat din fabrica , nu imi bate motoru aiurea sau e infundata pe undeva instalatia ca am curatato ...VREAU SA IMI DEA PARU PE SPATE CAND DAU LA MAXIM

This post has been edited by DJMaxx: 21 May 2009, 18:28


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 21 May 2009, 18:39
Post #13


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Eu am rezolvat in felul urmator:Am desfacut carcasa aerotermei de la motor(cam greu caci trebuie scos si panoul acela mare care este prins in suruburi)am curatat zona bine de praf caci era mult,frunze,insecte etc am uns motorasul cu vaselina am schimbat toate chederele alea de acolo si gata!Cam cu 30-40% am simtit o inmbunatatire.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 21 May 2009, 19:24
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(DJMaxx @ 21 May 2009, 18:23)
VREAU SA IMI DEA PARU PE SPATE CAND DAU LA MAXIM
*


Asta a fost tare! radmasa.gif Poti taia plafonul si o faci decapotabila. radmasa.gif Sa revenim.
Eu cred ca tu ai alta problema. La tine probabil ca este ceva infundat. Vezi pe traseul racordurilor ce duc la gurile aeratoarelor, pt. ca in mod normal, la viteza maxima trebuie sa sufle tare.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 21 May 2009, 20:03
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




e si naspa in acelsi timp... cateaodata cand dau pe aer rece si sa dea aer pe la picioare si in parti ... pe la picioare imi baga aer rece si in parti aer cald ... sa intamplat cuiva?


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 May 2009, 20:19
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(MAERSK @ 21 May 2009, 18:37)
Păi tu vorbești aiurea, ca de obicei... Sursa ta e bateria mașinii sau alternatorul. Dacă ridici tensiunea vei avea o intensitate mai mică, deci turația va fi aceeași...
*


Ba omu s-a referit ca o sa monteze un convertizor care sa-i dea 24 de V asa ca... tu vorbesti aiurea .
Djmax verifica comenziile ca nu e in regula daca tot spui ca iti baga pe sus cald iar pe jos rece ceva nu se inchide cum trebuie !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 May 2009, 20:23
Post #17


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Acel invertor, că așa se numește, nu are cum să furnizeze o tensiune mai mare la aceeași intensitate! Ăla crește tensiunea, dar scade intensitatea...

Oricum, când va afla cât costă un invertor de putere suficientă pentru un asemenea motor, se va trezi brusc din visare...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 May 2009, 20:34
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Poate asigura daca e de 500-1000W dar cu un consum foarte mare din alternator.
Oricum nu e fiabil plus ca te intinzi cu multe.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 22 May 2009, 09:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




poi si yo ce am zis ... montaju e mare ,dar se poate si nu se merita tocmai deaia intreb daca se poate baga alt motor de turatii mai meri dect asta de dsn


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 May 2009, 20:35
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ala de logan nu cred ca incape tongue.gif doar sa modifici tu ... cauta topicul unde a comentat MAERSK ... cred ca tu ai probleme la comenziile voaletilor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 23 May 2009, 22:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




da ala de la logan o fi mai mare ? sau cum o arata o poza care aveti sa imi fac o idee , poate merge modificat ceva la el


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mammuth
post 16 Jun 2010, 01:46
Post #22


conducator auto


Group: Members
Posts: 6
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Trebuie sa recunosc mecanica nu e punctul meu forte ,as vrea sa stiu daca aeroterma ptr clima e identica cu cea de celelalte modele dsn,eventual nova, ma inebunit sunetul care il face , reuseste sa acope lejer si motorul si instalatia audio care desi nu e cine stie ce totusi se aude destul de tare.
Chiar trebuie so schimb , un prieten mi-a schimbat carbunle si curatat aeroterma dar din pacate a inceput iar sa haraia ca naiba ,in prima treapta debea merge ,in a doua merge ca naiba , iar in a treia scoate mai mult zgomot decat un avion.

Daca puteti sa imi recomandati si un Remat prin Bucuresti mai aprovizionat va as fii recunoscator.

This post has been edited by Mammuth: 16 Jun 2010, 01:47


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gbl
post 16 Jun 2010, 23:55
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 August 07
From: Iasi




Carcasa aerotermei de pe clima e mai mare fiindca acolo e evaporatorul de la AC(parca). Cat despre zgomot...poate ai absorbit vreo carpa sau hartie in aeroterma(asa am patit eu).

This post has been edited by gbl: 16 Jun 2010, 23:57


--------------------
Dacia Supernova 2002 Rapsodie - IS-04-REZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Jun 2010, 11:25
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




despre zgomot eu zic ca e vorba de bucsele motorasului de la ventilator climatizare uzate, rezulta zgomote din jocul rotorului


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:42
Forum Renault