DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> disc de ambreaz, disc si motor 1400 & cutie 4 trepte!!!!

varu_vyyp
post 22 May 2009, 20:18
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




Salut!
Am si eu o problema.....in vitoru apropiat in schimb cutia de viteze ( 4 trepte ) cu alta ( 4 trepte de fuga, o am deja si merge bn, intra in viteza bn sie sigur e de fuga am mai mers cu ea!...). Problema este ca imi patineaza dicu de ambreaj, am si inel dinala pe placa de presiune .....


Intrebarea mea este daca se poate pune dic de ambreaj de 1400 si cutie 4 trepte fara probleme si daca influenteaza inelul acela care protejeaza placa de presiune.
Acum cum este montat pot sa ii dau drumu la pedala pana la maxim si intra in viteza fara problema.....nu debraiaza total excl.gif


sper sa nu va suparati pe mn ca am deschis acest topic .... am mai cautat acest subiect si nu am gasit mai nimic ...

This post has been edited by varu_vyyp: 22 May 2009, 20:31


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 22 May 2009, 20:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




din cate stiu eu ar fi o problema cand schimbi o cutie cu 4 trepte cu una cu 5 trepte atunci trebuiesc schimbate planetarele cu unele scurte, dar in cazul tau.. de la 4 tot la 4 nu vad de ce sa nu se potriveasca ceva, si cand faci operatiunea cumpara disc de ambreiaj nou cu placa de presiune daca e stricata cea de pe masina desi cred ca niturile au atins placa(daca e zgariata cumperi alta daca nu.. o pui tot pe aia) si sa ai grija de jocul la pedala de ambreiaj in asa fel incat masina sa plece cand pedala e la jumate nu cand e aproape sus sau prea la podea ca sa intre si bine in viteza

iar la inelul ala cred ca te referi la rulmentul de presiune

motoarele 1300 cu 1400 sunt la fel difera doar pistoanele: la 1400 sunt ceva mai late decat la 1300

This post has been edited by panter1: 22 May 2009, 20:37


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 22 May 2009, 20:44
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




eu am avut motor de 1300 pana acuma 2 luni cand lam schimbat cu unul de 1400 cu placa de presiune noua si disc de ambreaj nou, are si inel de protectie la placa de presiune.
Acuma nu stiu ce sa zic, nu se vede pe gaura de vizitare, de la cutia de viteze semnul de pe volanta.
Nu pun cutie in 5 trepte ca am 4 planetare glenter.

In concluzie nu inteleg de ce patineaza ...mai bine zis nu debraiaza de tot ( sa fie de la inelul acela de la placa de presiune ) ( inaite sa iau motorum am condus masina pe care era montat, scartziau rotile de rupeau fara nic o problema ....)
Ce parere aveti ????


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 22 May 2009, 21:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




pedala tine la jumate sau sus? Sau sa nu se fi strecurat putin ulei la montaj si acum patineaza


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 22 May 2009, 21:13
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




tine jos si oricat ii dau drum tot intra in viteza fara sa carae.......


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 May 2009, 22:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




- Inelul protejeaza soarele. Poti sa ai si o placa cu soarele uzat la jumatate, de inelil rulmentului, si tot va merge in siguranta cu ala.
-Patineaza daca ai cablul prea strans, sau soarele spart (probabil cand ai montat motorul, ai fortat cu priza numai intr-o parte a soarelui)
- poti pune placa si volant de 180, fara nicio modificare(1400)
-tot dai cutia jos, vei vedea atunci care e problema.
-cand pui placa peste disc, urmareste strangerea pe care i-o face discului. Inainte de a strange cele 6 suruburi ale placii, discul sa o tina la o distanta de volanta, de vreo 3 mm.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 22 May 2009, 22:39
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




Cablu e esfacut la maxim. nutiu ce e cu inelul ala.....o sa il dau jos.
o sa tin cont de sfaturile primite. Va multumesc !..



charge.gif charge.gif


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 23 May 2009, 00:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




intre 1300 si 1400 mai e diferenta si de bloc motor domnu panther1, atat la alezajele sale, adica cilindrii de 1400 nu intra in blocul de 1300 clasic si mai e diferenta si la palier. Poti face din 1300 clasic un 1400 folosind un ambreaj de 170 sau daca ai bulan si ai un bloc cu palier marit poti pune ce ambreaj vrei. (in afara de 170).

Varule, cutia de viteze care vrei tu sa o pui am sentimentul ca e exact a ta. Nu bag mana in fosc, dar ai zis ca ai planetare glaentzer, adica lungi nu?

Io cred ca: sau are cutia aia un grup conic de fuga: 8/33 si tu ai 9/34, sau pur si simplu la aia nu ii patina ambreajul cand ai testat-o tu.

Tu visezi cutie de dacie sport doar ca aia are planetarele scurte...iti zic eu sigur pentru ca am una prin garaj si am si planetarele de la o sportiva pe masina.

PH-06-BOA, eu la cutii nu am experienta deloc, n-am desfacut nici una, dar cutiile cu plaentare lungi au avut si grup conic scurt pe ele?

This post has been edited by Mr_Devil83: 23 May 2009, 00:07


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 23 May 2009, 00:21
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




frate cutia pe care o am e de la tata socru care a avut o dacie 1300 ( frantzuzoaica ). Am mers cu el cu masina inaite sa deraeze tramvaiu pe masina lui ( dupa care a dezmembrat-o ) si iti zic pe cuvand ca e de fuga nu a lasato mosu sub 100 ( motorul clasic de 1300 ) iar in spatele nostru cu greu o alta dace cu 5 trepte cu 2 pasageri dupa noi.



eu imi schimb cutia ca nu intra in viteza.......am melcul de la chilometraj distrus...... nu sta in marsalier....


mai am o cutie de viteze da tractiune....de pe masina cu aia mergi cu 90 si la dela si la vale si goala si plina ....


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 23 May 2009, 00:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




varule ce intelegi tu prin cutie de fuga? ca merge cu 100 la ora? Orice dacie 1300/1310 merge cu 100 lejer. Asa pana saptamana trecuta iti prezentam ferari-ulmeu cu motor de 1,4l din 86 si cutie in 4 trepte cu planetare scurte, care a facut o gramada de dacii "tunate", opeluri, logane,ford fiesta, opel corsa, megane, clio symobol si prostii de astea. Dar aia pt ca 102-13-le conceut la mioveni are cuplu decent si eu stiu asta si cand si cum sa schimb treptele.

Dacii puturoase sunt pe toate gardurile. 90% din mecanicii astia nu stiu cum sa regleze un carfil, de un carburator cu pretentii nu are rost sa mai vorbim.

Despre consum la fel, eu scoteam un 5,3 - 5,4% cu motorul de 1400, fara sa o menajez si mergeam cam cu 20km/h peste limita legala si multi in trafic au ajuns sa respecte furia rosie iar in seara asta cand am scos-o la plimbare cu motorul nou, desi nu am depasit viteza de 70 la ora si circulam pe prima banda, mi s-a facut loc cand schimbam benzile ca sa trec de un obstacol de pe prima banda, de gen tir,alta dacie puscata in mijlocul drumului si faze de astea.

Ma rog, ideea e ca orice dacie, cu orice cutie de viteze poate pleca si cu scartait de roti de pe loc si poate sa mearga cu 100 lsa ora daca nu e chiar terminata masina din toate punctele de vedere.

Indiscutabil, 1300-le arata mai bine decat 1310-le. Dar 1300 cu masca aia de 1310 cu 4 faruri si capota cu ridicatura aia pe mijloc e cea mai frumoasa, argon stie biggrin.gif

This post has been edited by Mr_Devil83: 23 May 2009, 00:59


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 23 May 2009, 02:37
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




eu am mers cu motoru si cutia pe care o am fara menajamete asa cum ai zis tu. dupa 125 km parcursi fara sa opresc motorul am consumat 7 l benzina de la MOL. si asta pe un drum greoi .....botosani - targu frumos - roman ....am mers 110 120 130....nu stiu cat de bn imi arata la bord ca acuma nu mai merge vitezometru. mai era unu in spate cu 5 trepte si se chiunea sa stea dupa mn. Nu am de ce sa mint ca nu ma ajuta cu nimic. oricum imi este util forumul asta si va multumesc ptr contradictii.....asa mai invata omu. 168.gif 168.gif 168.gif 168.gif 168.gif 168.gif 168.gif

This post has been edited by varu_vyyp: 23 May 2009, 02:42


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 23 May 2009, 13:30
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




se chinuia pentru ca in treapta a 5-a nu mai are deloc demraj. T ai doar 4 si esti putin mai sprinten...Asta e toata jmecheria.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 23:01
Forum Renault