DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina in Ulei

budu_vl_03
post 25 May 2009, 09:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 May 09




salutare .. sunt nou pe aici .. si am observat ca .. sunteti multi care va pricepeti foarte bine ..
Acum 1 luna mi-am cumparat si eu o dacie ca tot omul ! nu am rulat-o decat pe la tara prin curte pt ca nu detin permis de conducere ( nu inca ), deoarece nu am varsta necesara dar am zis sa mi-o cumpar mai devreme ca sa o mai " aranjez "

Duminica trecuta am observat ca imi bate motorul .. si mi se tot aprindea becul din bord chiar si atunci cand o acceleram foarte tare . Am zis sa ii fac schimbul de ulei ...
I-am scurs uleiul si spre surprinderea mea mirosea a benzina am zis na .. poate imi vine miros de altundeva am lasat sa se scurga nu am dat importanta cand vine momentul sa pun busonul ala la loc la baia de lui trag oala in care era " uleiul " si observ ca era plin de benzina neagra si nu de ulei cum ar fi trebuit sa fie ....

Care este problema ? Si ce rezolvare exista ? motorul mai este recuperabil ?
Astept un raspuns ..

PS: Cineva mi-a zis ca ar fi garnitura unde se prinde pompa de benzina da in fine astept raspuns de la voi

si inca ceva este o dacie din 1987 cu toata fata schimbata adica faruri capota masca aripi .. de Cn4 cred sau nush cum i se spune oricum este ultimul model de fata iesita pe fabrica si motorul este schimbat este de 1.4

Astept pareri !


--------------------
Dacia 1310 1987 - VL 03 PGB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 25 May 2009, 09:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Cred ca garnitura pompei de benzina e sparta/rupta.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 25 May 2009, 11:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Schimba membrana pompei de benzina.
Desfaci cu o cheie de 10 acel surub care tine capacelul acela de sus, dupa care desfaci cu o surubelnita toate suruburile din jurul corpului pompei. Scoti membrana si pui una noua.
Poti schimba si garniturile dintre pompa si bloc.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budu_vl_03
post 25 May 2009, 11:39
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 May 09




ok merci mult insa inca o intrebare dupa ce fac toate astea ii bag ulei si niste aditiv daca o sa bata in continuare e irecuperabil nu ?

This post has been edited by budu_vl_03: 25 May 2009, 11:39


--------------------
Dacia 1310 1987 - VL 03 PGB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 25 May 2009, 11:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Batea din cauza ca aveai mai multa benzina decat ulei si nu-si mai facea ungerea.
Baga doar ulei si vezi cum se comporta. Incearca un 20W-50.

This post has been edited by cristio_79: 25 May 2009, 11:56


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budu_vl_03
post 25 May 2009, 12:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 May 09




ok o sa va spun dar asta sambata ca deabia atunci o sa ma duc la tara smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - VL 03 PGB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 May 2009, 21:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




nu desfaci nici un surub de 10 care tine clopotul. Sa te fereasca dumnezeu ca mai mult ca sigur o sa sfarsesti prin a cumpara pompa noua. Desfaci cu surubelnita dreapta suruburile alea 6, bagi membrana noua pe arc, o apesi in suport si o invarti 90 de grade. Strangi la loc si gata.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 25 May 2009, 23:39
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Salutare.Si la mine cu ulei cu benzina, avea o bataie in relantiu la rece.I-am schimbat membrana.Apropo cauta membrana de scornicesti e vreo 15 lei e foarte buna calitativ, fata de cea de arcomp care costa 5 lei.
Numa ca se gaseste cam greu membranele de scornicesti, dar merita sincer.
Si iam pus la mine in motor ulei 20w40 cel mai ieftin, nu mai bate motoru deloc.Tin uleiul vreo 200 km sa ma conving daca mai baga benzina.Si dupaia ii pun ulei bun 20w50.Bafta


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 26 May 2009, 11:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(Mr_Devil83 @ 25 May 2009, 22:53)
nu desfaci nici un surub de 10 care tine clopotul. Sa te fereasca dumnezeu ca mai mult ca sigur o sa sfarsesti prin a cumpara pompa noua.
*


Ceva argumente ai?
Eu am desfacut de n ori capacul acela si nu are nimic. Din cand in cand este bine sa cureti sita si mizeria care se aduna inauntru. E adevarat ca nu trebuie strans tare ca ori strici filetul, ori crapa corpul. Daca nu stii cat sa strangi, il lasi mai slab si dupa ce pornesti masina vezi daca se umezeste.

This post has been edited by cristio_79: 26 May 2009, 11:17


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 26 May 2009, 11:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




da am: crapa garnitura aia de la surub si sita de plastic nu va mai etansa calumea, in special daca pompa este mai veche. Iar tentatia de a strange mai tare surubul ca sa preseze clopotul va avea ca efect distrugerea filetului din corpul pompei. Iar ca urmare pompa noua sau corp superior nou...

Si nu e deloc necesar sa desfaci clopotul ca sa schimbi membrana pompei.

This post has been edited by Mr_Devil83: 26 May 2009, 11:24


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budu_vl_03
post 27 May 2009, 22:45
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 May 09




da ai dreptate chiar nu vad rostul de ce sa desfac capacelul respectiv am mai schimbat membrana la o pompa si am desfacut doar suruburile alea 6 atat sambata o sa ma duc sa lucrez la ea ... sper sa nu imi faca motorul probleme ca l-am cam forjat prin curte cu benzina in ulei ... sper doar.... raspunsul vi-l dau sambata seara ,


--------------------
Dacia 1310 1987 - VL 03 PGB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 06:58
Forum Renault