zgomot, zgomot urat motor
![]() ![]() ![]() |
zgomot, zgomot urat motor
codrin_1300 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
pai hai sa o luam pas cu pas:zgomotul a aparut DUPA ce ai umblat la AMBREIAJ.Deci daca inainte nu avea un zgomot asemanator problema e din abreiaj.Exista posibilitatea sa fi pus discul invers.De asemenea a mai fost un caz care avea probleme din cauza acelei table dintre motor si ambreiaj.Poate sta stramb.
Discul l'ai pus cu arcurile spre cutie? |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
nu mai stiu da lam pus la fel cum a fost celalat pus, problema mia aparut inainte de a sch discu de ambreiaj
|
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#4
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Eu zic ca mai bine ai invata sa scrii corect....dupa discutam!
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
imi car scuze pt greselile din posturi . Mersi oricum Andrei.Eu nu am postat aici de dragul de a posta si a-mi corecta altii greselile, am postat pentru ca am o problema. Daca vreti sa ma ajutati bine daca nu nu!
|
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#6
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Evident ca ai ceva problema,insa conditia primordiala e sa scrii corect altminteri n-o sa inteleaga nimeni problema ta.
Rulmentul n-are treaba,ala il schimbi doar cand face zgomot.Priza de la cutie nici atat,ea e responsabila pentru celebra "bataie de priza" si se aude la relanti.Ambreiajul e centrat pe volanta? |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
codrin_1300 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 23 December 08 ![]() |
cand am pus ambreiajul si placa de presiune inapoi pe motor am reglat ca sa zic asa pozitia ambreiajului cu un ax de priza .
daca ai experienta si poti sa ma ajuti si pe mine am putea vorbi pe privat sau pe mess the_bestcodrutz This post has been edited by codrin_1300: 26 May 2009, 19:58 |
--------------------
Dacia
1300
1973
- BZ 90 CDN
|
|
victor394 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 7 December 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Va salut,
A aparut si la masina mea un zgomot la coborarea pantelor cand las acceleratia si merge pe frana de motor in viteza II sau III in linie dreapta; parca este un angrenaj care se roteste mai repede decat motorul si acopera sunetul motorului; ar putea fi electroventilatorul, seamana cu turatia lui, dar parca se aude altfel, un sunet mai gros decat atunci cand merge electroventilatorul singur si masina este in viteza I sau oprita. Dureaza 10-15 secunde si inceteaza. Credeti ca ar fi problema cu rulmentul de presiune? Nu a fost uns niciodata. Stie cineva la ce interval se unge? Mentionez ca la viraj dreapta cand accelerez se aude o bataie la roata dreapta fata, dar asta este altceva. |
--------------------
Dacia
1310
TX (MLS) 1989
|
|
maru |
![]()
Post
#9
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
victor rulmentul de presiune nu are nici o treaba in toata chestia asta (el intra in actiune doar cand apesi pedala de ambreiaj) dar daca iti face doar atunci cand cobori o panta si la viteze inferioare (opunerea fiind mai mare) sau la drum drept cand dai dintr`o treapta superioara la una inferioara poate intra ceva in rezonanta sau poti incepe prin a te uita la jugul de la cutie,tampoane desprinse (cutie + motor),esapament prea rigid sau atinge pe undeva de partile caroseriei
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
victor394 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 7 December 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multumesc.
|
--------------------
Dacia
1310
TX (MLS) 1989
|
|
maru |
![]()
Post
#11
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
n`ai pentru ce victor si sper sa`ti fi fost de ajutor cu ceva iar cand gasesti "buba" spune`ne si noua de unde a fost
am uitat sa precizez doua lucruri la postarea precedenta: 1.rulmentul de presiune nu trebuie sa`l ungi la un anumit numar de km (din cate stiu eu este capsulat si are vaselina in interior,de obicei cam putina pusa de producator sa faca economie...) dar daca dai cutia jos unge totusi PUTIN axul pe care culiseaza rulmentul si priza impreuna cu parghia si sa nu pui prea multa vaselina ca s`ar putea sa afecteze la un moment pe acolo discul de frictiune datorita temperaturii si a turatiei motorului 2.daca zgomotul apare doar la decelerare (piciorul ridicat de pe acceleratie) si dispare in acele secunde (o data cu scaderea turatiei motorului) cu siguranta este de unde ti`am scris mai sus |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
maho |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(victor394 @ 25 Jun 2014, 10:42) Mentionez ca la viraj dreapta cand accelerez se aude o bataie la roata dreapta fata, dar asta este altceva. Esti sigur ca bataia (in viraj dr.) se aude la roata dreapta ? Ca daca-i asa, poti scoate din posibilitati planetara, si sa te gandesti la pivoti. Daca ar fi planetara, in curbe la dreapta ar batea roata stanga (planetara aflata in "extensie"). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
victor394 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 7 December 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se aude bataia repetata in dreapta fata la viraj dreapta cu accelerare usoara, in viteza a II-a sau a III-a. Daca las acceleratia inceteaza. La viraj stanga nu are nimic.
Nu sunt mare expert, dar 90% ca este acolo unde spun. Am mai citit niste topicuri, unde se spunea ca ar fi planetara, dar a aparut si la masini aproape noi, tot Dacia 1310, si ar merge asa multi km. Nici masina mea nu e mult rulata. Legat de prima problema, ma bate gandul sa nu fie carenajele de fibra de sticla recent montate, care sa vibreze, dupa cum spunea colegul, ca poate intra ceva in rezonanta. Carenajele sunt bine montate si fixate, nu am avut probleme. Tot va trebui verificata masina sa nu fie niste suporti slabiti. Trebuie facute reviziile tehnice la intervalele prescrise, reglaje, strangeri de suruburi, altfel apar tot felul de zgomote. |
--------------------
Dacia
1310
TX (MLS) 1989
|
|
maho |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(victor394 @ 25 Jun 2014, 19:42) Se aude bataia repetata in dreapta fata la viraj dreapta cu accelerare usoara, in viteza a II-a sau a III-a. Daca las acceleratia inceteaza. La viraj stanga nu are nimic. Legat de prima problema, ma bate gandul sa nu fie carenajele de fibra de sticla recent montate, care sa vibreze, dupa cum spunea colegul, ca poate intra ceva in rezonanta. Simptomele ar fi de planetara, dar dupa cum am zis, e ilogic sa fie cea dreapta; pivotii ii poti verifica mai usor decat planetara, ridici masina pe cric de fata (stg., apoi dr.), si incerci sa basculezi de roata in plan vertical (interior/exterior), se simte daca e joc. La prima problema, nu cred ca pot fi carenajele de vina, sau rezonanta. Poate vreo problema la c.v.; uleiul in cutie e ok ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
corbex |
![]()
Post
#15
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Bataia poate veni si de la rulmentul de pe acea parte.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
victor394 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 7 December 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa verific ce ati spus. Masina a trecut ITP acum trei luni si de atunci nu am circulat aproape deloc. Deci cred ca pivotii sunt in regula. Nu s-au gasit niciodata jocuri la ea, de cand tot fac ITP. Nu am schimbat niciodata nici un fel de bucse sau alte piese, nu a fost nevoie. Uleiul in cutia de viteze este recent schimbat, sub 200 km parcursi, a mai fost scos si pus la loc pentru ca a trebuit schimbat un simering la cutie. Aveam si ulei pentru completare, dar nu a fost nevoie. Este T 90 Ep 2, pentru ca nu am gasit T 80 nicaieri.
|
--------------------
Dacia
1310
TX (MLS) 1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:30 |