catalizator dacia 1310 carburator?
![]() ![]() ![]() |
catalizator dacia 1310 carburator?
ionut_TL |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 26 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
belesticopter
-
1999
- TAROM
|
|||
rokos |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
se poate pune. trebuie inlocuita toata evacuarea apoi.
omologare nu-ti face nimeni. nu inseamna ca daca ai catalizator ai noxele conform euro2 ![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
ionut_TL |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 26 March 09 ![]() |
mda ma gandeam io ca o sa iasa ceva bun din asta cu catalizatorul.asa ca mai bene alta masina si te scapa de taxe.
|
--------------------
belesticopter
-
1999
- TAROM
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu zic să te liniștești și să nu mai pleci urechea la toate zvonurile... Mai e mult până departe...
Oricum, pentru a respecta normele Euro 2, ar trebui să adaptezi mult mai multe chestii decât acel catalizator... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Plus ca mai pierzi si din putere cu catalizatorul pus. Cred ca ar fi o treaba la cei care merg pe GPL (cred nu sunt sigur nu dati cu paru').
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
anndi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Eu la omologarea motorului la RAR aveam gaze conform euro2, pe GPL, am fost respins ca nu e motorul in parametrii non-euro. Nenea respectiv nu putea procesa avalansa de informatii prezentata, adica GPL-ul nu polueaza asa tare ca benzina!
De montat cat nu e mare lucru. Intre 70 si 100 de euro costa un cat pentru astra de 1,4 euro 2. 80 de lei un flexibil pentru evacuare si mai 50-70 de lei manopera. O sa ai gazele ceva mai mici, si reglat corect cred ca o sa te apropii de normele euro2.Din pacate nimeni nu iti va omologa modificarea, pentru ca traim in Romania. In schimb poti sa faci treaba asta pentru sufletul tau. |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa fim seriosi in maxim 1000 km...masinile cu carburator si catalizator sunt in mare Euro 1 si au si alte modificari+un carburator mult mai destept.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cunosc eu pe cineva care are catalizator si carburator omologate euro 1 iar carburatorul e unul normal la vizualizare exterioara. Eu as fi de parere ca daca nu ai mai bine nu iti pune caci cei care le au pe dacii vor sa scape de ele pentru ca micsoreaza puterea motorului si creste consumul cu cat se invecheste mai mult si cu cat se infunda mai mult
SGM.MIKE se simt imbunatatiri de cand ai scos catalizatorul nu? L-as scoate si eu dar nu stiu cum voi trece de ITP This post has been edited by panter1: 7 Jun 2009, 02:59 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Caurti unul lovit ( infundat) , bagi o ranga pe el pana nu mai ramine nimic din ceramica din el iar la ITP , odata la 2 ani , il montezi pe cel original.
Cei care i-si monteaza tobe sport si nu renunta la catalizator nu vor avea nici o diferenta cecat cu toba clasica pentru ca evacuarea e mutilata la catalizator. This post has been edited by ciprianeduard: 9 Jun 2009, 19:33 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
salutare. am fost oprit in trafic de cei de la RAR. mi-a fost verificata masina si mi s-a retinut talonul pe motiv ca am "noxe peste limita legala admisa". masina este o dacie din anul 1999 pe carburatie. nu ma pricep la mecanica,dar mi s-a spus sa schimb ambele tobe atat cea de mijloc cat si finala pentru ca sunt sparte si apoi imi voi putea recupera talonul.
ideea este ca nu vad o rezolvare in a schimba tobele pentru ca masina sa polueze mai putin. dacia pe carburatie are catalizator ca nu ma pricep? care ar fi solutia in cazul de fata? PS: ambele tobe de pe masina sunt intr-adevar sparte si nu mai pot fi sudate / reparate. multumesc tuturor pentru raspunsuri. |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Doar injectatele au catalizator si catalizatoru iti reduce noxele nu tobele, tobele au rolul de a reduce zgomotul si de a raci gazele de evacuare.
Noxele pot fi din cauza ca poate iti "papa" ulei motorul, amestec bogat de benzina si nu arde tot. Dar treaba ca ai noxe peste limita legala admisa si tobe sparte e umpic dubioasa... asta ar insemna sa fie motoru obosit rau de tot... |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schimba tobele toate,dute la RAR sa-ti poti recupera talonu si mergi linistit,au si ei un plan de realizat si a cazut beleaua pe tine
lasa chestia cu noxe la carburatie ca este deja depasita,daca cauti pe net vei gasii ce trebuie facut la carburatie sa ai noxe in parametri,dar daca masina merge OK laso asa nu umbla la ia so no strici,bucurate de ia cat timp mai sta pe roti |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
renaultlover |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 1 September 14 ![]() |
schimba-i filtru de aer.regleaza culbutori cu metoda evacuare deschisa la niste valori mai mari(0.20 adm si 0.25 ev) pentru a contracara anumite uzuri supapa-scaun de supapa si incearca sa ii dai o idee avansul mai mic.
regleaza carburatorul la relanti dupa urmatorul principiu:maxim de turatie(surubul de jos) cu minimul de clapeta inchisa(surubul de sus). bafta. |
--------------------
Dacia
1310
1993 S
|
|
paul_p |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(crizarachetelordincuba @ 31 Aug 2014, 23:59) salutare. am fost oprit in trafic de cei de la RAR. mi-a fost verificata masina si mi s-a retinut talonul pe motiv ca am "noxe peste limita legala admisa". masina este o dacie din anul 1999 pe carburatie. Uita de tobe. Verifica daca este reglat corect carburatorul, aprinderea si daca motorul nu este uzat. Daca este uzat si consuma ulei, cresc si noxele. This post has been edited by paul_p: 1 Sep 2014, 22:46 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:21 |