Am dat cam rau cu ea
![]() ![]() ![]() |
Am dat cam rau cu ea
carstos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 16 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Solenza
|
|||
florinc |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Directia daca nu trage in nici o parte, nu a fost afectata.
Daca zici ca ai lovit-o asa de rau in scut,probabil ca ai lovit catalizatorul. Sus pe elevator, cu ea la service si acolo vezi cel mai bine. ![]() ![]() This post has been edited by florinc: 8 Mar 2005, 00:07 |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
carstos |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 16 February 05 ![]() |
Am mai mers cu ea inca 200 Km de atunci. Pare OK. Poate m-am speriat eu degeaba. Daca am lovit catalizatorul, care sunt efectele? Acest catalizator e cumva montat pe coloana de esapare?
|
--------------------
Solenza
|
|
asarban |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Exact intre motor si toba intermediara!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
mihaib32nfs |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 January 05 ![]() |
cu timpu se cenzurat si numai trage masina ,du-te verifica sa nu fie lovit catalizatorul ca astfel ai pus-o de 12 mil daca nu ai asigurare
|
--------------------
dsn/hyundai elantra
clima/exclusiv
2001/2012
- b86rzv
|
|
carstos |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 16 February 05 ![]() |
Da. Eu sper sa nu fi lovit catalizatorul. Oricum am CASCO.
Sunt curios ce inseamna cu timpul. Cam in cat timp se poate observa? |
--------------------
Solenza
|
|
AVT |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu exista un timp anume in care se observa problemele la catalizator. O sa simti cand le ai, caci nu o sa-ti mai traga motoru'.
Totusi ar fi indicat sa o sui pe elevator si sa te uiti pe sub ea. Si verifica si scutul motorului, ca s-ar putea sa-l fi lovit si p'ala. Nu te gandi ca e din tabla solida ca nu e. E din tabla de cutie de conserva... si la orice atingere se indoaie ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
carstos |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 16 February 05 ![]() |
Cu lovirea catalizatorului am inteles, dar cred ca strambarea scutului nu e o problema.
|
--------------------
Solenza
|
|
giffy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 7 March 05 ![]() |
salut,
daca stii cum arata catalizatorul,(e exact in capatul tobei in partea din spate a scutului) vezi ca acest catalizator are un colier cu margini foarte mari tocmai pentru a proteja catalizatorul chiar daca scutul este indoit mai tare. si eu am lovit scutul tare undeva la munte,si atunci am vazut de colierul respectiv care si la mine era un pic stilcit, dar n-are nika De fiecare data cand am ocazia sa o vad pe o rampa ii spun "ciocanarului" sa-l mai traga in jos un pic. acu depinde si pe ce parte ai luat bolovanul. pt ca , catalizatorul e chiar pe mijloc bafta sa stii ca se mai intimpla ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
- VS 02 ZAH
|
|
AVT |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(giffy @ 8 Mar 2005, 08:11) salut, daca stii cum arata catalizatorul,(e exact in capatul tobei in partea din spate a scutului) vezi ca acest catalizator are un colier cu margini foarte mari tocmai pentru a proteja catalizatorul chiar daca scutul este indoit mai tare. si eu am lovit scutul tare undeva la munte,si atunci am vazut de colierul respectiv care si la mine era un pic stilcit, dar n-are nika De fiecare data cand am ocazia sa o vad pe o rampa ii spun "ciocanarului" sa-l mai traga in jos un pic. Pai, nu e chiar asa. Mai loveste tu mult catalizatoru' sau mai da tu cu ciocanul in el ca s-ar putea sa fie nevoie sa-l schimbi inainte de vreme. Catalizatorul e o chestie foarte sensibila, delicata si nu are voie sa fie bruscata (a se citi lovita, ciocanita, etc.). Si in al doilea rand, daca te duci cu masina in garantie sa ti-l schimbe si vede nenea mesheriashu ca ai palit catalizatoru' sau numai ca l-ai zgariat, pai sa sti ca nu ti-l schimba pe garantie orice ai face!! Asa ca mai bine lasa-l in pace si ai grija sa nu-l mai "altoiesti"! Parerea mea ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
costi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Atit scutul cit si directia sau catalizatorul iti vor "spune" cind le-ai deranjat;
Pina atunci mai multa atentie nu strica ! |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Cosbog |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 April 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(carstos @ 7 Mar 2005, 22:41) Da. Eu sper sa nu fi lovit catalizatorul. Oricum am CASCO. Sunt curios ce inseamna cu timpul. Cam in cat timp se poate observa? nu te baza prea tare pe CASCO pentru ca au fost destule cazuri relatate pe forum de oameni care s-au chinuit sa ii convinga pe berbecii aia de la asigurari sa plateasca. mai ales ca in ultimul timp (3-4 luni) s-au zgarcit tare astia. asa ca nu strica sa arunci un ochi pe sub masina si sa sa ciocanesti in el sa vezi daca zornaie. |
--------------------
-
-
-
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#13
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
La Omniasig despagubesc catalizatorul, daca in afara de scut mai este lovit si alt element din caroserie.
Daca nu mai greu. This post has been edited by bomicabomic: 8 Mar 2005, 22:47 |
--------------------
x
x
- x
|
|
AVT |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Oricum, ideea e sa casti ochii pe unde merg rotile sa nu ai probleme. Stiti chestia aia cu paza buna...
|
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Catalizatorul se strica fie de infundat ce e (a se citi de la calitatea ireprosabila a benzinei in Ro) fie de la lovituri. Partea ceramica (fagurele) e lipita de tabla in care este invelita. Deci daca tabla e infundata e clar ca si ceramica e dusa. Si daca il spargi te cam prinzi imediat ca masina nu mai trage. Nu pica dupa n km de lamomentul loviturii. Asa ca daca nu ai avut probleme nici ca o sa ai, presupunand ca nu mai lovesti alt maldar de pamant.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Florinliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu banui ca am probleme cu catalizatorul ca am cam luat niste bucati de gheata/pamant inghetat, nu tare mari , dar oricat. Am mers in afara Buc si de-al naibii la dus nu a vrut sa treaca de 125. La intors am atins 135, cam greu dar totusi, parca nu e normal, nu? Va rog spuneti-mi daca poate fi de la catalizator, adica daca l-ai busit de-abia la viteze >120 nu mai trage, sau se manifesta si la viteze mai mici? Oricum, ma gandeam ca poate fi de vina si faptul ca am bagat prea repede pedala la fund si asteptam sa creasca viteza, ori daca vrei sa ajunga la >140 tre sa o iei incetisor, nu?
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#17
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E de la catalizator. La 140 ajunge lejer masina. Mai sus urca mai greu, dar urca. Dovada si filmuletul facut de Adrian cu SLZ la 170 in a patra. La viteze mici nu ai cum sa-ti dai seama daca e dus sau nu catalizatorul. Nu strica sa te uiti daca e indoit.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
AVT |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum urca in viteza e cel mai bun mod sa-ti dai seama daca virgula catalizatorul e dus. Asa am patit si eu, am fost la service si tipu' de la Dacotec mi-a scos masina pe A1 si i-a dat viteza. Diagnosticul - catalizatorul infundat de la benzina "made in Ro"
![]() Mi l-au schimbat in service. Am iesit apoi pe A1 si am fost placut surprins, masina mea mergea ca in vremurile bune. ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
Xpert |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 10 Mar 2005, 08:07) Catalizatorul se strica fie de infundat ce e (a se citi de la calitatea ireprosabila a benzinei in Ro) fie de la lovituri. Partea ceramica (fagurele) e lipita de tabla in care este invelita. Deci daca tabla e infundata e clar ca si ceramica e dusa. Si daca il spargi te cam prinzi imediat ca masina nu mai trage. Nu pica dupa n km de lamomentul loviturii. Asa ca daca nu ai avut probleme nici ca o sa ai, presupunand ca nu mai lovesti alt maldar de pamant. Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic. Dar vorbesc din experienta. Eu am lovit scutul si am infundat putin catalizatorul. Aparent totul era in regula. Insa dupa cateva mii de km m-am pomenit cu un zornait. Nu stiam de la ce este pana am urcat-o pe elevator si acolo mi-am dat seama ca era catalizatorul. Imi imaginez urmatorul scenariu. La prima lovitura ceramica din interior doar s-a fisurat. Ulterior, tot zdrancanind masina pe drumurile patriei noastre fisura a cedat si s-a facut bucati. De aici zornaitul. BIne ca am avut casco pentru ca pretul a fost 8,1 milioane, aproape cat casco pe 2 ani. |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#20
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Corect.Se poate si asa. Eu am luat in calcul varianta fisurarii din prima dar ai dreptate, se poate intampla si ca in cazul tau daca il lovesti nu foarte tare. Mea culpa.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
LeMartin |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 04 ![]() |
Azi noapte cand in BUC era viscol, am luat un viraj cu prea mult entuziasm (adica prea larg) si am lovit cu roata dreapta fata o bordura destul de mica (era acoperita in intregime de zapada, deci nu am vazut-o) si sunt ingrijorat sa nu imi fi afectat sistemul de directie, DESI lovitura nu a fost puternica....
La naiba, pe durata saptamanii de cand am masina am atins cu scutul de ceva de vreo 3-4 ori (nu tare, da destul cat sa ma enervez eu) am lovit cu roata in bordura si pe deasupra am luat la gropi de m-am saturat. Ce e adevarat e ca sunt incepator si nu stiu strazile, ca de mers, merg acceptabil (dupa standardele mele). Dar imi este mila de masina care in final a intrat pe mainile mele si uite ce tampenii fac cu ea... Imi vine sa ma dau cu capu de pereti cand mai fac cate o boacana... Abia astept revizia de 10 mii cand o sa ii pun pe aia sa se uite la toate, la motivul pentru care intra mai greu in viteze acu fata de cum intra in primii 700 de km, la de ce motorul meu face ca un DIESEL, da nu ca alte SLZ ci face ca unu get-beget.... Si cel mai naspa este ca ieri pedala de frana a devenit moale si parca nu are acelasi efect ca inainte... This post has been edited by LeMartin: 11 Mar 2005, 10:47 |
--------------------
Dacia
SLZ Europa 2004 alba
- B-XX-XHV
|
|
carstos |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 16 February 05 ![]() |
Am testat-o (sa zic asa) si merge. Cel putin directia este super OK. Sa speram ca acel catalizator nu are nimic defect.
|
--------------------
Solenza
|
|
valioglu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE(LeMartin @ 11 Mar 2005, 10:46) Azi noapte cand in BUC era viscol, am luat un viraj cu prea mult entuziasm (adica prea larg) si am lovit cu roata dreapta fata o bordura destul de mica (era acoperita in intregime de zapada, deci nu am vazut-o) si sunt ingrijorat sa nu imi fi afectat sistemul de directie, DESI lovitura nu a fost puternica.... La naiba, pe durata saptamanii de cand am masina am atins cu scutul de ceva de vreo 3-4 ori (nu tare, da destul cat sa ma enervez eu) am lovit cu roata in bordura si pe deasupra am luat la gropi de m-am saturat. Ce e adevarat e ca sunt incepator si nu stiu strazile, ca de mers, merg acceptabil (dupa standardele mele). Dar imi este mila de masina care in final a intrat pe mainile mele si uite ce tampenii fac cu ea... Imi vine sa ma dau cu capu de pereti cand mai fac cate o boacana... Abia astept revizia de 10 mii cand o sa ii pun pe aia sa se uite la toate, la motivul pentru care intra mai greu in viteze acu fata de cum intra in primii 700 de km, la de ce motorul meu face ca un DIESEL, da nu ca alte SLZ ci face ca unu get-beget.... Si cel mai naspa este ca ieri pedala de frana a devenit moale si parca nu are acelasi efect ca inainte... Nu te enerva. Toata lumea a condus mai bine ca Schumi la inceput, dar dupa aia ne-am pierdut indemanarea. Daca nu ai indoit janta, nu ai stricat cauciucul nu trebie sa te superi asa. E adevarat ca suspensia se uzeaza, dar masina suporta multe la viata ei. Franele pot fi o problema. Daca scade nivelul in vas inseamna ca o garnitura nu etanseaza. Daca devin ineficace, si nu tin din prima idem. Daca schimbarea pe care o simti ti se pare importanta mergi la service. In general, am observat ca cei care sunt la inceput, daca merg cu o masina la care franele sunt mai prompte ca a lor sau pedala tine mai sus li se pare ca a aparut o problema cand conduc din nou auto propriu. This post has been edited by valioglu: 15 Mar 2005, 18:39 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
LeMartin |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 25 August 04 ![]() |
Nivelul din vas nu a scazut deloc, iar ideea e ca franele chiar au devenit mai moi, inca tin, dar sunt mult mai moi, iar cand masina sta oprita (motor, etc) daca apas pe pedala de frana, aceasta se intareste, DAR inainte era tare si blocata sus de tot, acum e tare, dar e blocata la jumatatea cursei...
Cred ca ma duc inainte de 10 mii de KM sa ii schimb bucsele fata, nu de alta dar pentru ca nu stiam ca sunt acolo am luat cateva gropane (erau fix pe banda mea, in mijlocul drumului) si cum de curand a trebuit sa intru pe niste strazi de ziceai ca au avut loc bombardamente pe acolo deja au sa se auda troncanituri de la roti, si banuiesc eu ca e vorba de bucsi... De indoit janta, nu cred, dar de ceva timp (de dupa incident) am senzatia ca directia a devenit mai imprecisa un pic in ambele directii deci nu e ceva localizat pe partea dreapta a masinii (acolo unde am atins-o) Eu am senzatia ca franele sunt mai moi in comparatie cu modul in care erau ele la inceput, deci nu le compar cu franele altei masini (ca nu am mers pe alta) ci le compar chiar cu ele insele... Chiar cred ca ma duc cu ea in service sa se uite baietii... |
--------------------
Dacia
SLZ Europa 2004 alba
- B-XX-XHV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 13:47 |