Nu mai pleaca masina din loc
![]() ![]() ![]() |
Nu mai pleaca masina din loc
danut81 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
vezi sa nu fi sarit planetarele sau sa se fi rupt vreuna
daca ti se misca vitezometrul, clar ajunge miscare de rotatie la cutie, deci nu e kitul de ambreiaj raman planetarele |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
kog |
![]()
Post
#3
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pai te uita sub masina. O planetara rupta o vezi destul de usor. Cat despre huruit, daca nu e planetara se poate sa se fi spart ceva in cutie si atunci e problema mare
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Lunaticul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Posibil sa fie discul de ambreiaj. Uite-te prin fereastra de la carcasa ambreiajului. Deobicei se vad resturi din ferodourile de la disc. Asa se manifesta la un prieten. A ramas cu masina in drum, intra in toate vitezele dar nu se misca din loc. Ferodourile de la discul de ambreiaj ajunsesera la uzura maxima si s-au ,,spart''. Se vedeau pe fereastra de la carcasa ambreaiajului cateva bucati si ceva asemanator vatei de sticla. S-a lasat cu chit de ambreiaj nou.
PS: Scuze, acum am citit mai bine, ma gandeam la acul turometrului. Tinand cont de vitezometru si huruit asculta sfatul lui Cristitranca. This post has been edited by Lunaticul: 27 May 2009, 22:06 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ce vreau sa adaug, poate nu e arborele planetar rupt, ci ultima bucata, unde ii prinzi piulita...am vazut la o masina butucul rupt care a rupt si suburul cu care prinzi planetara (peste care vine piulita de24), deci nu e obligatoriu sa ai arborele planetar rupt neaparat.
sau sa nu fi sarit cine stie cum vreun cap al planetarei... This post has been edited by cristitranca: 27 May 2009, 22:19 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
danut81 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
Ca sa verific planetarele o ridic pe cric si invart de butuc?
|
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|
Executron |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
... sau bagi mana pe acolo, eventual brachezi rotile si cu o lanterna. Cred ca e destul de evident daca e rupta planetara
![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dupa logica, da...bagi in viteza, ridici pe rand, cate o roata pe cric si misti de ea(o invarti)
nu trebe sa se invarta mult(oricum joc la diferential exista)...dar daca poti sa o misti(chiar si o tura)....desfaci si roata si vezi ce s-a intamplat mai intai uita-te sub masina si vezi daca se vad planetarele rupte sau deplasate de cutie/butuc |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La iesirea din cutie, pinionul planetar, in care intra planetara (tripoda) , se invarte in gol, pentru ca s-au ras canelurile la planetara. Materialul planetarei este moale, si datorita jocului pe axa pinionului planetar, care e material tare, rade canelurile de la planetara. Intai rupe splintul, si pe masura ce uzura se accentuiaza, rotirea devine mai haotica si se rad nuturile (canelurile).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
danut81 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
Planetarele sunt la locul lor,nu sunt sarite vizibil.Daca nu este din planetare in cutie cam ce poate fi?Sper ca nu va necajesc prea tare
![]() This post has been edited by danut81: 27 May 2009, 22:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca e planetara scurta, se rectifica foarte usor. Si acasa, daca ai cu ce-i faca cald.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
a explicat PH-06-BOA ce pot sa aibe daca nu se vad cand sunt rupte..acu depinde de noroc
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
danut81 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri si promit ca o sa revin sa vedem ce a avut.
|
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Daca nu sunt planetarele, pot fi si satelitii din diferential sau axul satelitilor.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
danut81 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.499 Joined: 2 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(SGM.MYKE @ 28 May 2009, 11:51) Cam asa este,dar beleaua cea mai mare este ca o cam sarit toate din cutie si un ax de pinion o scos capul afara ![]() ![]() ![]() This post has been edited by danut81: 28 May 2009, 15:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 2005
Lux Privillege
- vs.01.smb
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
panter1 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut81 @ 28 May 2009, 15:33) Cam asa este,dar beleaua cea mai mare este ca o cam sarit toate din cutie si un ax de pinion o scos capul afara ![]() ![]() ![]() Intrebarea mea pentru toti cunoscatorii si care stiu ce anume se afla in cutia de viteze si cu ce se mananca deoarece eu personal nu am desfacut niciuna,este de ce s-a putut intampla asta?? Nu as crede ca motorul ala e atat de puternic, sau ceva incat sa rupa cutia din senin si sa sara pinioanele pe afar.. Si acum o sa spuneti "buna intrebare" cred ca si initiatorul topicului este foarte interesat ![]() ![]() This post has been edited by panter1: 25 Jun 2009, 23:00 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
kog |
![]()
Post
#18
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
la varamiu i-au crapat satelitii(componente ale cutiei de viteze, nu stiu nici eu sigur ce sunt, cred ca fac parte din diferential, o sa ma documentez) sau asa ceva, nu mai tin minte ca era demult si nu a mai putut misca masina.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
panter1 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca cutiilor de viteza nu l-i se da asa multa importanta pe cat ar trebui, aud ades in stanga si in dreapta oameni care au rams fara ulei de tot si au mers asa.. unii mai fericiti au pus ulei si a mers si dupa un timp iar altii nu le-a mai mers. Desi cutia anunta cand e gata gata sa se strice, troncane ceva in ea, piuie, caraie, sau scoate sunete caci se cunoaste cand crancane un rulment de sincron sau ceva.. si proprietarii nu fac nimic, apoi se uzeaza piesa de tot iese din "matca" la fel ca un fluviu si la viteza aia de rotatie face ravagii..asta e un exemplu..
Fac pariu ca multi dintre voi doar completati uleiul nu il schimbati, acolo se intampla niste lucruri demne de luat in seama de care mai nimeni nu le da atentie.. Dupa cum stim in orice incinta unde exista frecare de materiale se strange pilitura de exemplu motorul (fericit si norocos de altfel) este proiectat cu filtru de ulei si magnet la busonul de unde iese uleiul deci 2 locuri unde se strange pilitura si se arunca la fiecare schimb norocos motorul nu? La motor schimbam uleiul la maxim 10.000 km cu filtru, dar la cutie?? Ea nu are filtru deci pilitura rezultata a frecarii pieselor nu se pastreaza undeva ea se plimba in voie prin cutie mai ales ca uleiul gros cara cu el toate particulele peste tot prin ea deci este chinuita mult din punctul asta de vedere, uleiul devine abraziv si generaza alta pilitura forteaza pinioanele care la randul lor axurile etc.. La 30-40.000Km e cam tarziu de schimbat un ulei, sau mai rau unii niciodata nu schimba sau decat completeaza; o sa spuneti ca asa scrie la carte sa complezi, bine dar pilitura ramane acolo chiar daca completati voi cu ulei oricat de bun ar fi si scump, "glas papirul" din putinul ulei ramas face ravagii daca nu e schimbat. Si cand spun asta stiu de la batrani, adica ei schimbau des uleiul(15-20kkm) si au masini de 30 de ani, cu toate ca puneau anticul T80 sau T90. E mai bine sa pui cel mai ieftin ulei de transmisie pe care sa il schimbi des decat sa pui scumpeturi si sa schimbi rar..asa spuneau si le dau dreptate. Propun moderatorilor si adiminilor sa creem o categorie asa cum este "probleme tehnice", "Imbunatatiri" si "Piese auto" sa mai apara si o parte numita "Dacia clasic Intretinere" sau ceva de genu iar acolo sa apara discutii si recomandari pentru intretinerea masinii, de la antifonat, revopsit, pana la alte detalii. Am vazut pe categoria(sau subforumul) "Imbunatatiri" cum isi vopsesc oamenii masinile v-i se pare ca daca cineva isi vopseste masina ruginita de vreme inseamna imbunatatire?? Parerea mea personala este ca nu! Sper sa nu fiu luat in nume de rau.. dar asa vom fi prosperi ![]() This post has been edited by panter1: 26 Jun 2009, 00:24 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:35 |