ma leagana la relanti, 1.6MPI/GPL_50Kkm-trepidatii
ma leagana la relanti, 1.6MPI/GPL_50Kkm-trepidatii
hrares |
3 Jun 2009, 17:28
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 April 06 |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-47-TBW
|
|||
boobybooby23 |
3 Jun 2009, 18:34
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
omu are dreptate,dar nu strica tachetii (inexistenti de altfel) dar se infunda supapele , nu rezista chiar atat de bine chiulasa la temperaturile alea,dar daca ai facut reviziile la GPL ar fi trebuit ca la 30.000 sa-ti regleze culbutorii
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
einstein1984 |
4 Jun 2009, 07:44
Post
#3
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.796 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Pe benzina face la fel? Ce vechime are masina, poate are fisele de bujii imbatranite?
Dibac mecanic mai ai si tu, bine ca nu te-a pus sa schimbi si sincompleronul. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cata2083 |
4 Jun 2009, 11:13
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 06 From: TM |
am avut si eu problema asta. era distanta prea mare intre electrozii de la buji. era 1.2. acum este 0.9 si nu mai trepideaza.... poate te ajuta cu ceva solutia care s-a potrivit la mine... multa bafta.
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2004 SEDAN
|
|
brigada_diverse |
4 Jun 2009, 11:59
Post
#5
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
pai daca in 30 000 se duc supapele....e vai si amar de loganurile pe gpl....la 50 000 poate s-au mai dus din scaune si s-au micsorat distantele la culbutori....verifica-le si vezi
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
hrares |
4 Jun 2009, 13:21
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 April 06 |
Masina face asa si pe gaz si pe benzina.
- Multi vorbesc de temperatura de ardere cu gaz fiind mai mare si ca se strica motorul, ce interesant pentru mine e ca nu vad sa imi arate la bord temperaturi mai mari ca atunci cand merg cu benzina...am acelas nivel de liniute. - Mecanicu a scos cate-o bujie si a zic ca...mno nu prea se imbunatateste ...desi tinand cont ca el nici nu percepea tremuratul. Eu am zis ca hai sa schimb bujiile da-le-n colo ca le schimb cu unele noi, am luat de la reprezentanta dacia bujii noi si le-a schimbat. Dar tot asa face. - Multumesc mult de sugestii si le iau in considerare insa acum eu ce fac? ma duc la service si le spun eu sa verifice astea ce am gasit pe forum? Adica merg sa le spun domle' ia verificati va rog: - tamburii de suport ai motorului, - supapele, - distanta intre electrozii de la bujii, - fisele. Am mai fost o data asa cu o chesti simpla si le-am zis , dom'le eu am citit pe forum si acolo spuneau unii ca ar trebuii facut asa....la care au inceput sa ma ia in deradere: " Lasa-ne ca acolo toti desteptii stiu mai bine ca specialistii..." Ca daca eu nu stiu care sunt tamburii sau elecrozii ma iau la glume... voi cum faceti? off topic daca imi permiteti: se poate face un top service ? macar asa poate au si ei interesul sa fie in topuri, asa cum e muzica sau fotbalul ..ma rog... |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-47-TBW
|
|
einstein1984 |
4 Jun 2009, 14:22
Post
#7
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.796 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Mie unul imi suna a problema de aprindere. Si Dsign parca spunea ca a avut fisele de bujii imbatranite iar dupa schimbare totul a revenit la normal.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
boobybooby23 |
4 Jun 2009, 19:09
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
hai ma frate,la 50.000 sa imbatraneasca fisele?ce dracu?
Posibil bujiile,posibil bobina,posibil injectoarele,posibil culbutorii,sunt multe posibilitati si le iei prin eliminare |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
bobo77 |
4 Jun 2009, 19:33
Post
#9
|
........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Pai si fisele de ce nu pot imbatrini? ce este asa imposibil.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
boobybooby23 |
4 Jun 2009, 19:35
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
nu zic ca nu pot imbatrani,dar la 50.000 Km sa imbatraneasca?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
sonykel |
4 Jun 2009, 19:40
Post
#11
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
e un cauciuc si ala... depinde si aia 50de mii in cat timp iai facut...
tranca sunt praf pulbere loganurile , tu nuti lua , lasa ca mil iau eu si pe al 3-lea |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
brigada_diverse |
5 Jun 2009, 12:43
Post
#12
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
vad ca va certati pe fise....vreti sa vedeti fise mai vechi de 10 ani? si inca merg(pe dacia mea, pe loganuri nu am unde sa le incerc), dar daca ai pus mana pe ele, ala esti...dansezi de nu te vezi(sunt coapte cat de cat) dar nu trepideaza motorul
vezi pe unu care face diagnoza pe comp mai ieftin , poate compu a detectat deja problema(parerea mea) sony, stiu cum sunt loganurile, dar se pot repara in fata blocului, deasta imi plac |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
boobybooby23 |
5 Jun 2009, 19:33
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
as a ave am si eu fisela oltean vechi de 18 ani si la fel dar numai 2 te puneau pe dans dar hai sa lasam off-topicurile si sa vedem daca putem sa-l ajutam pe acest domn care are logan si nu 1310 sau oltcit,pentru initiator ,daca poti sa scoti filtrul de GPL de la electrovana,sa nu fie imbacsit tare(GPL romanesc calitate.....),verifica si jocul la supape,succes
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
brigada_diverse |
6 Jun 2009, 07:41
Post
#14
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
omu spune ca face si pe benzina, deci ori sunt imbacsite si filtru de gaz si ala de benzina pana la refuz ori nu e din ele
pt initiator: stii sa desfaci capacul de la carter ca sa verifici jocul la culbutori? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
inteleptu |
6 Jun 2009, 19:26
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 May 07 |
Stai linistit ca un tremurat tot are. si e absolut normal. daca zici ca mecanicul nu a sesizat tremuratul inseamna ca e vorba de pitici la tine. am avut si eu problema cu pitici si mi-a trecut. pe vremea aia comparam motorul de pe un 307 1.4 benz cu 1.6 pe logan. tremura un pic mai mult la logan dar e normal.
|
--------------------
ford
fiesta
1998 1,25 i
|
|
boobybooby23 |
6 Jun 2009, 19:28
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
lasa ca la un GPL piticii is plecati la plimbare si tremura motoru in sine
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
hrares |
7 Jun 2009, 08:57
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 April 06 |
Nu e vorba de pitici.java script:emoticon(':angry:') La 51k de km nu mai am pitici, am trecut peste toate scartielile si alte chestii. Trepidatiile sunt reale.java script:emoticon(':blink:') La semafor cand stau pur si simplu simt cum incep sa "aprob" din cap. Stiu sigur ca inainte nu facea asa, si sunt convins ca e o problema doar ca la service-ul unde am fost nu am observat interes sa caute prin eliminare problema. Nici macar nu s-a uitat la fise...alea stiu care sunt, nici nu s-a utat la nimic, doar a ridicat capota, a pornit motorul si s-a uitat lung la el. Loganul asta e prima mea masina...adica am avut o dacia break pentru un an care am vandut-o si am dat avans la logan. Treaba e ca nu ma prea pricep ca nu am avut de la cine sa invat, de-asta intreb pe forum. Si apoi nu prea am timp sa desfac si sa refac unele chestii la masina de care nu sunt sigur. Am avut problema cu semnalizarea la care am gasit solutia pe forum si asta am facut-o singur. Oricum probabil ca am sa merg la alt service sa puna la calculator, si sa spun sa verifice ce au mai spus unii aici pe forum si carora le multumesc.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-47-TBW
|
|
boobybooby23 |
7 Jun 2009, 14:58
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
pentru problema ta ar fi bine de refacut jocul la culbutori iar pe tester e posibil sa-ti dea rateuri de combustie la 1 sau mai multi cilindri,dar daca culbutorii is reglati cum trebuie,injectoarele bune,bujiile cu tot cu bobina si fise sunt bune,filtrele gpl is schimbate si se schimba comportamentul motorului ori pe gaz ori pe benzina,atunci alimenteaza de la statii mari,nu dau nume ca nu imi permit,e posibil sa fie combustibilu de proasta calitate
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
b77csd |
7 Jun 2009, 19:18
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 November 03 |
QUOTE(hrares @ 7 Jun 2009, 10:57) nici nu s-a utat la nimic, doar a ridicat capota, a pornit motorul si s-a uitat lung la el. Fa si tu asta. Observa daca motorul e stabil. Daca ai posibilitatea, uita-te si la alt motor cum e. Daca motorul arata stabil, poate o fi din prinderea lui pe mașină. |
--------------------
Dacia
Nova GTi/Logan Laureat dci
1999/2006
- B77CSD cheers,
serban |
|
boobybooby23 |
7 Jun 2009, 22:52
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
dupa cum spune omu mie-imi pare ca nu mai are rost sa ridice capota motorului si sa vada saracu motor cum se chinuie cu 3 cilindri ci sa se duca sa rezolve problema
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
hrares |
11 Jun 2009, 13:41
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 April 06 |
Multumesc celor ce mi-au dat sfaturi, trebuie sa imi gasesc o zi libera si un service si sa le sugerez lista cu posibile chestii de verificat. Am sa merg si la GPL sa imi faca o verificare desi inca nu e timpul unei noi revizii.
De alimentat , alimentez de la o statie destul de buna zic eu...imi dau puncte pe card la fiecare alimentara, si benzina bag de 98 si mai bag si aditiv pt gpl , am gasit tot la ei...am incercat sa fac tot ce e mai bine pentru motoras, insa ceva nu ii merge bine. Sa vedem acu'. Multumesc. |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-47-TBW
|
|
ursachemihai |
11 Jun 2009, 15:13
Post
#22
|
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici |
@ hrares, apreciez grija ta pentru motor.
Aceeasi problema o am si eu chiar de la 6 luni de la cumparare. Motorul are 14.000 acum si la fel face. Poate svem masini surori . Am fost si eu de nenumarate ori in service, am facut si testul CLIP, am alimentat si cu 100 si 99+ si MOL , 101 etc, nimic nu s-a schimbat. Acum fac terapie antistres cu forje , multe si adanci. sa uit de pb. Incerc sa ma consolez cu ideea ca asa face toate. Adica a mea si a ta. Hai bafta, si daca rezolvi ceva nu ezita sa scrii pe aici. C m-i se varsa cafeaua de pe bord la trepidatii. |
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|
concurent |
16 Jul 2009, 15:35
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 |
problema asta am intalnit-o la un taxi iar taximetristul a zis ca-i de la bara stabilizatoare ...oare?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
boobybooby23 |
16 Jul 2009, 16:51
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
cred ca era beat taximetristu
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
bygy007 |
16 Jul 2009, 22:36
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.159 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
fisele se pot verifica pe intuneric , deschizi capota si daca vezi pe traseul fiselor lumina slaba difuza de culoare albastra atunci sint nasoale
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Miky 48 |
17 Jul 2009, 11:32
Post
#26
|
Taximetrist Group: Members Posts: 196 Joined: 1 March 06 From: Arad |
Daca face tremura si pe gaz si pe benzina ai mari sanse sa nu mai ai destul joc la supapele de evacuare, la mine doar alea nu am mai avut joc, cele de admisie erau ok toate, la 50.000 am reglat prima data jocul la supape. acuma la 100k a 2-a oara.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate+
- AR-99-JAF Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
|
|
boobybooby23 |
18 Jul 2009, 08:27
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
normal se face reglaju din 30.000 in 30.000 de km ,e cel mai bine
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
RLU |
11 Aug 2009, 21:07
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 January 08 |
si eu am probleme cu trepidatiile, mai ales cand dau drumul la AC atunci imi tremura volanul in mana, am fost cu ea la service a pus-o pe tester si a zis ca merge perfect, motorul e de 1.4, probabil trebuiea sa ii puna motor de trabant ca era la fel
si cand au lansat loganul se laudau ca motorul e RENAULT..... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 Kiss 2008
|
|
boobybooby23 |
11 Aug 2009, 21:57
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
avand in vedere ca motoru de 1.4 este micut ,mai pui si AC pe el il inebunesti dar macar raceste...nu?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
hrares |
21 Aug 2009, 10:05
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 April 06 |
Problema cu trepidatiile rezolvata la service-ul pt. gpl. Cand am fost la revizia gpl, le-am zis de toata problema. S-au uitat pe dedesubt si au gasit problema. Au schimbat bieleta antirasturnare (suport motor inferior)--51.6 lei...asa scrie pe factura si mai scrie si ....bieleta inferioara Logan - 74.69 lei. Cred ca una e piesa si una e manopera...dar asa scrie pe langa preturile de revizie gpl. Toata trepidatia a disparut, motorul se simte la fel ca atunci cand era nou. Incredibil ce senzatie de liniste am avut stiind ca acum totul e ok. Intrebarea mea era atunci cum de doua servicuri Dacia nu au depistat problema si acestia de la un service de montaj gpl au stiut imediat? Concluzia, daca aveti trepidatii...sa verificati mai intai bielete si alte chestii adiacente motorului , abia apoi sa investigati in interiorul lui. Multumesc celor care mi-au dat sfaturi. O zi buna.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-47-TBW
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th December 2024 - 19:55 |