DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consuma mult?, mi se pare mie sau consuma mult?

MojoGaby
post 3 Jun 2009, 22:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




am bagat zilele trecute vreo 8 litri de benzina(acul era dupa patratica goala dp ceas) si am facut vreo 50 de kilometri(urban) si acum e la jumatea patraticii poate un pic in spre stanga(gol)
Am inceput sa banuiesc ca consuma mai mult de acum vreo 3 luni cand am fost sa imi curat carburatorul (la un meserias care la reglat ca la carte cu tot felul de aparaturi)...sau poate atunci ca era infundat consuma mai putin radmasa.gif
O sa ii fac odata consumul cu un bidon de 2 litri,numa ca strada mea e abrupta si trebuie sa il prind bine!


Si inca ceva am tot vazut pe aici sa ma uit la retur daca e infundat??cum fac asta(care e returul,si odata gasit ce ii fac, suflu cu gura/pompa in el??)

This post has been edited by MojoGaby: 3 Jun 2009, 23:11


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Jun 2009, 00:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Cred ca teava de retur e putin de tot mai subtire. Oticum vezi ca returul iasa din aceeasi parte a pompei de benzina cu furtunul care merge spre carburator. Turul este conducta aia singura, dispusa la 120 de grade fata de astea 2.

In prima faza desfaci futunul si suflii in el. O sa suflii destul de greu dar trebuie sa auzi ceva zgomote din rezervor. Sau iti pui un prieten sa asculte in rezervor. Recomand sa faci chestia asta cu busonul de alimentare desfacut.

Poate o sa ai surpriza sa ai un furtun crapat. N-ai fi primul.

Iti recomand bidon de 5 litri de apa plata si sa folosesti furtune de stergator de parbriz. Iei un set de furtunase de alea de la magazin, costa vreo 3 lei si le bagi prin dopul bidonului.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 4 Jun 2009, 10:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




eu zic sa nu te sperii ca din ce ai spus tu ar rezulta un consum de 8% urban...ceea ce mie nu mi se pare prea mare

si sincer acu',ce imbunatatiri crezi ca poti face incat sa iti scada SIMTITOR consumul urban?Eu zic asa...daca nu e stricat NU REPARA:P

This post has been edited by CandyMan13: 4 Jun 2009, 10:45


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 4 Jun 2009, 11:09
Post #4


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Ai bagat 8 litri, ai facut 50 de km (urban) si se pare ca inca mai ai. Nu prea vad problema.

Baga si tu benzina in ea, pana nu-ti rugineste tot rezervorul... Plus ca daca ataci vreo strada prea inclinata, s-ar putea sa nu-ti ajunga benzina.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 4 Jun 2009, 18:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




cu strada stiu cum e....tot mereu trebuie sa am vreo 4 litri in rezervor ca daca nu,nu mai urc
in rest am mai facut azi vreo 10 km cu aia 8 litri ce iam bagat si nu prea s-a miscat acul,cred ca mam panicat ca pana acum vreo 3 luni umblam numa cu rezervorul plin(daca ajungea la jumate bagam benzina),si nu stiam cum e cu el mai gol.....acuma cu criza asta am aflat:)
Am suflat si pe retur nu e infundat
Va multumesc la toti!

This post has been edited by MojoGaby: 4 Jun 2009, 18:10


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giani.cosmin
post 5 Jun 2009, 06:52
Post #6


Nea' Viteza


Group: Members
Posts: 141
Joined: 31 October 08
From: Dacia, Resita C-S




Eu zic sa ii scoti furtunul din carburator ( cel de alimentare) il, bagi intr-o sticla PET de 2,5 L si ii dai cheie (o pornesti), o lasi pornita pana moare motorul, atunci vezi cata benzina ti-a bagat pompa in sticla, trebuie sa fie cam 1 litru dupa cate imi aduc aminte, caci tot la fel mi s-a parut si mie in ceea ce priveste consumul.

5 Jun 2009, 06:53:
poate ai fisurat plutitorul din carburator, sau o problema cu cuiul poanto,

This post has been edited by giani.cosmin: 5 Jun 2009, 06:53


--------------------
Dacia 1310 TX Opel Vectra A . - numar de Caras

([__\==v==/__])
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 5 Jun 2009, 17:16
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




QUOTE(giani.cosmin @ 5 Jun 2009, 06:52)
Eu zic sa ii scoti furtunul din carburator ( cel de alimentare) il, bagi intr-o sticla PET de 2,5 L si ii dai cheie (o pornesti), o lasi pornita pana moare motorul, atunci vezi cata benzina ti-a bagat pompa in sticla, trebuie sa fie cam 1 litru dupa cate imi aduc aminte, caci tot la fel mi s-a parut si mie in ceea ce priveste consumul.

<span class='edit'>5 Jun 2009, 06:53:</span>
poate ai fisurat plutitorul din carburator, sau o problema cu cuiul poanto,
*



Am facut treaba cu PET-ul(am folosit de 2 litri) si a scos cam 400ml pana s-a oprit.
Plutitorul cum il verific?scot capacul la carburator si ma uit sa nu fie fisurat??...daca scot numa capacul nu se deregleaza nimic pe la ea nu?(ca motorul merge si trage foarte bine)


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giani.cosmin
post 6 Jun 2009, 14:30
Post #8


Nea' Viteza


Group: Members
Posts: 141
Joined: 31 October 08
From: Dacia, Resita C-S




blink.gif numai 400 ml ??? huh.gif la mine a scos aproape un litru.
daca dai jos capacul de la carburator nnu se deregleaza nimic, numai daca umbli pe la suruburile de aer si relanti ( lucru pe care nu o sa-l faci nici din greseala cu chestia asta).



Bafta!

6 Jun 2009, 14:32:
si inca un lucru, n u te lua dupa acul de la bord ca te minte amarnic, la mine minte cu aproape 10 litri intre regimul de stationare, relanti si regim de mers putin turat.

Ai baterie noua? influenteaza indicatia ceasului

This post has been edited by giani.cosmin: 6 Jun 2009, 14:32


--------------------
Dacia 1310 TX Opel Vectra A . - numar de Caras

([__\==v==/__])
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 6 Jun 2009, 17:12
Post #9


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




Fosta mea iubire ( dacia berlina 1998 ) consuma cam 8 L in oras, si cam 5,5-6 L in afara daca mergeam max 100 km/h, daca apasam mai tare ( 110 - 130 km/h ) scoteam cam 7 L. Dar aveam si niste piese de calitate :

- bobina de inductie Doduco
- fise TESLA
- aprindere cu senzor GoTronic AT011
- capac delcou Doduco
- luleaua Doduco
- bujii Champion
- ulei de motor Mobil 1 15w40
- benzina LukOil de 98 sau MOL tempo 95
- carburator curatat si reglat ca la carte.

Nici iarna la -20 de garde nu aveam probleme nici cu condens , nici cu porniri, pornea perfect, si nu sarea consumul peste 9 L in oras.
Foarte important este aprinderea, curatirea carburatorului, si stilul de condus.

This post has been edited by ZTV: 6 Jun 2009, 17:13


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 6 Jun 2009, 19:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




si piesele mele sunt de calitate(nu stiu ce firma da sunt sigur ca tata punea numa ce e bun pe ea),uleiul cred ca e unul mai ieftin,cat despre carburator am spus ca a fost curatat si reglat acum vreo 3 luni ca la carte.
De pornit porneste foarte bine si la mine....si saptamana viitoare urmeaza sa pun aprindere electronica AT 011(fara senzor ca nu am bani acum) ca se pare ca face minuni!
Bateria este noua,BOSCH,are cam 10 luni.
De mers merg mai sportiv cu ea:schimb vitezele la 3000

Deci cred ca doar mam speriat ca vam spus ca inainte umblam numa cu rezervorul plin,dar o sa ii mai fac teste si o sa va anunt cum sta treaba.
Va multumesc la toti!


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giani.cosmin
post 8 Jun 2009, 13:45
Post #11


Nea' Viteza


Group: Members
Posts: 141
Joined: 31 October 08
From: Dacia, Resita C-S




pe la voi pe la brasov is multe intersectii, semafoare , cedari de prioritate?

ca la un asemenea itinerariu iti dai seama ca nu apuci bine sa prinzi ceva viteza si tre' sa mai cedezi o trecere , mai un semafor , si asta inseamna ceva consum.


--------------------
Dacia 1310 TX Opel Vectra A . - numar de Caras

([__\==v==/__])
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 8 Jun 2009, 15:15
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




sunt o gramada....si s-a stricat traficul si la noi rau de tot (pe la ora 4 e haos ) cu toate ca avem o gramada de sensuri giratorii.
Asta e...toata lumea are masina acum!


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giani.cosmin
post 8 Jun 2009, 16:05
Post #13


Nea' Viteza


Group: Members
Posts: 141
Joined: 31 October 08
From: Dacia, Resita C-S




si mai ai pretentii la consum mic cand mergi in primele trepte de viteza, ca si la noi in resita e cam tot la fel in orele de varf, asa am zis si eu ca imi consuma mult da' de unde cand esti obligat sa mergi cu treapta II-a maxim a III-a in anumite conditii.
Deci nu te mira ca iti consuma mult. Ca si la mine si eu consum ceva caci merg mai mult prin oras, in medie pe zi fac cam 40 Km.

8 Jun 2009, 16:07:
imi cer scuze la toti colegii ca am fost off-topic !!!
va multumesc pt intelegere!

This post has been edited by giani.cosmin: 8 Jun 2009, 16:07


--------------------
Dacia 1310 TX Opel Vectra A . - numar de Caras

([__\==v==/__])
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 8 Jun 2009, 19:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




pai nu prea circul la ora aceea.....doar 2 zile pe saptamana prind aglomeratie.
Oricum astept acuma aprinderea electronica AT 011 si sper sa mai scada un pic consumul plus ca,cred ca voi putea merge si un pic mai subturat ca am inteles ca tragea mai bine motorul cu aceasta aprindere(deci nu o sa mai tremure asa tare la turatii joase)

This post has been edited by MojoGaby: 8 Jun 2009, 19:20


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 8 Jun 2009, 20:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Imi explica si mie, cineva, inca odata va rog mult cum fac sa curat returul? (mentionez ca nu ma pricep la mecanica, dar am aceasta poza cu motorul meu) [Care e busonul?] Deci pas cu pas, ce trebuie sa fac si la ce ajuta daca il curat? (masina imi consuma 10,5 in oras)
Multumesc.

This post has been edited by bylexus: 8 Jun 2009, 20:24

Attached thumbnail(s)
Imag582.jpg ( Size: 308.94k ) Number of downloads: 586


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 8 Jun 2009, 23:14
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




QUOTE(Mr_Devil83 @ 4 Jun 2009, 00:25)
Cred ca teava de retur e putin de tot mai subtire. Oticum vezi ca returul iasa din aceeasi parte a pompei de benzina cu furtunul care merge spre carburator. Turul este conducta aia singura, dispusa la 120 de grade fata de astea 2.

In prima faza desfaci futunul si suflii in el. O sa suflii destul de greu dar trebuie sa auzi ceva zgomote din rezervor. Sau iti pui un prieten sa asculte in rezervor. Recomand sa faci chestia asta cu busonul de alimentare desfacut.

Poate o sa ai surpriza sa ai un furtun crapat. N-ai fi primul.

Iti recomand bidon de 5 litri de apa plata si sa folosesti furtune de stergator de parbriz. Iei un set de furtunase de alea de la magazin, costa vreo 3 lei si le bagi prin dopul bidonului.
*




QUOTE(bylexus @ 8 Jun 2009, 20:20)
Imi explica si mie, cineva, inca odata va rog mult cum fac sa curat returul? (mentionez ca nu ma pricep la mecanica, dar am aceasta poza cu motorul meu) [Care e busonul?] Deci pas cu pas, ce trebuie sa fac si la ce ajuta daca il curat? (masina imi consuma 10,5 in oras)
Multumesc.
*


Trebuia sa citesti mai sus si vedeai cum e cu returu.....sufla pe el si vezi daca merge...daca nu trebuie sa bagi cu ceva presiune mai mare(pompa ceva) altfel nu cred ca ai cum sa il desfunzi decat daca il schimbi.


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 12 Jul 2009, 21:02
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




ajutor ca nu mai pot,ma usuca rau de tot la buzunar,ieri am fost la iasi,gol fara greutate fara viteza nu am depasit 100,mers constant la 90 si am scos un consum de 8 l % ce pot sa ii fac sa scot un consum mai bun,ma bate gandu sa ii pun gpl,dar intai astept un sfat de la voi,stiam ca se poate face o combinatie de jiglere care sa scada vizibil consumul,daca stiti spuneti tot biggrin.gif ,returul nu este infundat si nivelul din carburator este acelasi de cand am masina,si a scos si consumuri mai bune

This post has been edited by Sorin_18: 13 Jul 2009, 17:10


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 13 Jul 2009, 15:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




eu am scos 10 % la drum lung...apoi am apelat la un specialist in carburatoare iar acum cu 5 litri de benzina fac si 70 de km prin oras...inainte doar 25-30


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 13 Jul 2009, 15:33
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




asta astept si eu,sa mi se recomande cineva care se pricepe


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 13 Jul 2009, 17:00
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




cine e din iasi si vrea sa mearga la un meserias in carburatoare sa ma anunte....eu l-am poreclit Dl Carburator.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 13 Jul 2009, 17:08
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




iti trimit carburatoru prin posta biggrin.gif cat te-a costat???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani mdi
post 18 Aug 2009, 16:19
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 23 July 09




am si eu o intrb in oras am facut vreo 20 km cu 2 litri vi se pare corect?mie mi se pare cam mult adik 10 in oras de obicei nu imi sarea de 8 in oras da dupa ce am schimbat fisele si a umblat la nivel akm dak dau peste 110 nu mai trage si da sa moara poate sa imi consume mai mult de la nivel?...ms:*


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coronarian
post 18 Aug 2009, 17:49
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 4 August 08




QUOTE(Sorin_18 @ 13 Jul 2009, 15:33)
asta astept si eu,sa mi se recomande cineva care se pricepe
*


nu ai vazut la stiri ? un roman de-al nostru a inventat un filtru de aer minune reduce consumul de combustibil


--------------------
Renault 21 1993 Diesel, 2068 cm3 - BV xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Aug 2009, 17:55
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(coronarian @ 18 Aug 2009, 17:49)
nu ai vazut la stiri ? un roman de-al nostru a inventat un filtru de aer minune reduce consumul de combustibil
*


eu sunt mai realist,nu prea cred in mituri!


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coronarian
post 18 Aug 2009, 18:51
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 4 August 08




QUOTE(Sorin_18 @ 18 Aug 2009, 17:55)
eu sunt mai realist,nu prea cred in mituri!
*


nu sunt mituri, printr-un astfel de filtru se aduce un aport mai mare de aer component in amestecul carburant, deci o cantitate mai mare de oxiogen in arderea carburantului, rezulta o putere mai mare si un cosum mai redus de combustibil, sa zice ca ar fi ca o turbina mai anemica antrenata de puterea de aspiratie a motorului


--------------------
Renault 21 1993 Diesel, 2068 cm3 - BV xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teoX
post 20 Aug 2009, 18:16
Post #26


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 54
Joined: 15 May 09
From: Iasi




QUOTE(Paca @ 13 Jul 2009, 18:00)
cine e din iasi si vrea sa mearga la un meserias in carburatoare sa ma anunte....eu l-am poreclit Dl Carburator.
*



Cit ajunge afacerea ca timp si ca bani ?


--------------------
ex-Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 10:16
Forum Renault