Presiune roti
![]() ![]() ![]() |
Presiune roti
Mr.T |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 February 05 From: De peste tot ![]() |
|
||
--------------------
DSN
Pe gri
- B-42-QUAE
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
1.9 fata 2.0 spate
dar poti merge cu 2 si 2.1 linistit |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
1.9 -fata si 2 pe spate
eu le fac la 2 si fata si spate |
--------------------
Toyota
Aygo
2006 - masina de servici
- fost posesor de DSN
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Le ai scrise in cartea tehnica si pe niste etichete puse pe cantul usilor fata). Altfel... e cum au spus baietii mai sus.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
lar |
![]()
Post
#5
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine mie mi s-a parut ca se comporta cu 2 pe ambele punti. Desigur, la anvelope standard de 165/70 R13.
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
Dic |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
In manual sunt date presiunile de 1.9 fata si 2.0 spate.
Acum depinde si de traseul pe care circuli. Se recomanda ca pentru zapada, noroi, drum cu denivelari (de tara sau prin padure) presiunea sa fie mai mica. La presiune mai mica (in jur de 1.7 sau 1.8 in cazul DSN) creste aderenta pe astfel de trasee, confortul si consumul. Volanul se intoarce putin mai greu pe loc. Daca se circula la drum lung (asfalt fara denivelari) este bine ca presiunea sa fie mai mare (in jur de 2.1 sau 2.2 la DSN). La presiune mai mare scade consumul, se simt mai mult denivelarile (deci scade confortul). Pe loc, volanul se intoarce cu usurinta. Eu folosesc presiunea de 2.1 fata si spate prin oras. Singurul dezavantaj ar fi cel de confort (este usor mai zgomotoasa masina pe piatra cubica decat cand rotile erau cu 1.8 presiune la ultima verifcare). In schimb volanul se roteste usor. Consumul este de maxim 8% in timpul iernii (de regula viteze schimbate la 2200-2500). This post has been edited by Dic: 13 Mar 2005, 12:07 |
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|
alex1980 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu mai simt gropile mi-am pus presiunea la 1.8 fata si 19 spate
|
--------------------
Dacia
Super Nova
- B-30-PVO
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
frate, da simtiti mai sunteti.
la mine variaza presiunea intre 1,7 si 2,2, da masina troncane si consuma la fel si consuma la fel. poate la consum s-o simti ceva la a 2-a zecimala, da sa spui ca am umflat cu 0,1 bar mai mult si mi-a scazut confortu din cauza asta mi se pare culmea (simturilor). |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#9
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ne-am lamurit care e presiunea recomandata de producator!
De acum gata ca altfel incepe off-topic-ul! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 17:16 |