Reglare Pozitie Pedala Frana
![]() ![]() ![]() |
Reglare Pozitie Pedala Frana
DomnulK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
roland |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(DomnulK @ 12 Jun 2009, 04:30) N-as vrea sa fi in spatele meu. Eu stiu ca sunteti unii pasionati de diverse modificari (nu conteaza motivul lor), dar chiar la frane??? Daca o comiti dupa aia si cineva, intamplator, observa modificarile... intri la parnaie. Merita sa-ti asumi riscul? This post has been edited by roland: 12 Jun 2009, 07:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#3
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
din moment ce tija aia e prevazuta cu filet, banuiesc ca au avut ei un scop pentru care l-au pus acolo si acel scop este de reglaj.
si doi, nu aduc modificari decat de inaltime a cursei. tu ai ajuns vreodata cu pedala de frana la podea cand ai franat violent cu loganul? eu unul nu, abia ajunge la jumatatea distantei. This post has been edited by DomnulK: 12 Jun 2009, 12:12 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
moustache |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Daca iti cedeaza unul din circuite (cel de pe spate, de ex iti crapa un furtun, o garnitura la un piston...) va ramane in functiune celalalt circuit (cel de pe fata), dar cursa pedalei va fi substantial mai lunga. Daca tu o scurtezi, intr-o situatie ca cea de mai sus, s-ar putea sa nu mai aiba de unde sa isi faca cursa necesara si atunci s-ar putea sa regreti modificareas facuta. E bine ca pedala iti tine relativ sus, inseamna ca nu ai jocuri la saboti... (in general lumea se plange cand pedala tine jos). Poate dupa modificarea facuta, vei ajunge sa simti o oarecare nesiguranta in ce priveste franele. Intr-adevar se poate regla de acolo. Si acel 1cm e foarte mult, si 5-6 mm daca vei scurta cursa, pedala va cobora f mult...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#5
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
deci nu ma zis ca vreau ca pedala de frana sa fie la nivelul acceleratiei, dar ar fi mai ergonomic pentru mine sa fie macar cu 2 cm mai jos decat este acum.
la nemtesti de exemplu pedala e mai jos si cursa pe care o face panaal franare maxima este mai lunga. la frantuzesti e suficient sa o ciupesti nitel mai tare si deja ai presiune maxima in pompa. deci eu nu vreau s aam presiune maxima cand pedala de frana e la podea si nici nu cred ca dac ao cobor cu cca 2 cm si se sparge vreo conducta voi fi pus in situatia de a nu ai avea pedala. oricum si asa daca se sparge o conducta cum e acum tot tre sa fac 2-3 pedale. eu am solicitat niste informatii despre cum se demonteaza pe acolo si cam cat as putea sa insurubez piulita de pe tija astfel incat sa cobor macar 2 cm pedala. daca prodcatorul stia ca e periculos sa faci reglaje la pedala de frana , cred ca nu prevedea tija cu filet pentru reglaj si ar fi facut un sistem de imbinare cu elemente fixe. in alt aorine de idei, nu fac improvizatii la sistemul de franare ci pur si simplu regelz in limitele posibile inaltimea acesteia. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
sfatul meu e stai cuminte si sa lasi frana in pace,are mai multe roluru acel "angrenaj"la pedala,cum ar fi reactia in caz de coliziune frontala....,sfatu meu e sa te obisnuiesti cu ea,iar moustache circuitul de franare la logan este in X anica dreapta fata ci stanga spate sau invers nu ca la mama daciei fata si spate
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#7
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
la ce te referi cand spui reactie la coileziune frontala?
This post has been edited by DomnulK: 12 Jun 2009, 23:03 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
la modul in care se deformeaza
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#9
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
nu cred ca acel mod de imbinare are vreo legatura cu deformarea pedalierului in caz de impact frontal.
in caz de impact frontal , daca motorul ajunge sa impinga firewall-ul peste picioarele soferului pedalierul se va deplasa odata cu acesta fara sa sufere deformari. in plus, in cazul unui impact frontal iminent sesizat de sofer , acesta se afal cu piciorul pe pedala de frana in cercand sa reduca viteza la care are loc impactul, iar in cazul in care soferul nu franeaza un picior este pe acceleratie si celalalt pe footrest. p.s. este degaba in x daca au folosit is inca mai folosesc dracia aia de repartitor<pe spate> de doi lei jumate care nu prea poate fi reglat This post has been edited by DomnulK: 13 Jun 2009, 04:07 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
in cazul unui impact frontal primul afectat va fi alternatorul,compresorul de AC,capetele de la lonjeroane...,lucruri care absorb o mare parte,insa daca este prea puternic impactul,carcasa bateriei intra in pompa de frana impingand-o in gabitaclu,de aceea s-a prevazut acel sistem de prindere(bine de lasat in pace)
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#11
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
pai eu il las in pace, doar c amai infiletez piulita cateva ture. deci nu vad undea ar fi problema.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca e sa ma intrebati pe mine, pedala de frana se regleaza. Pentru a pastra distanta regulamentara fata de podea atunci cand pedala e "la fund", asa cum se poate observa din pagina anexata din manualul de service de la un hyundai accent.
Eu nu cred ca e o problema deosebita cu pozitionarea pedalei, daca se pastreaza o distanta rezonabila fata de podea cu pedala "la fund". Insa, trebuie reglata si pozitia contactorului de frana, o data, iar a doua oara pedala nu va avea o cursa mai lunga, ci va avea acceasi cursa. Attached thumbnail(s) Pages_from_13_Brake_system.jpg ( Size: 291.82k ) Number of downloads: 460 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#13
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
klaus
![]() aia cu reglatul butonului se intelegea de la sine. acum intrebarea este, cat e valoarea acelei distant eminime la logan si din care din piulite s-ao regelz din cea dinspre pedala sau din cea de la pompa? This post has been edited by DomnulK: 13 Jun 2009, 19:20 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
nu stiu distanta minima insa cota de reglaj a tijei de comanda a amplificatorului de franare data de constructor este de 145,8mm +sau - 0,5,daca vrei modific-o ,faci cum crezi tu mai bn
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#15
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
buuun. si de unde o regelz de la piulita dinspre firewall<cea din pompa> sau de la piulita de langa pedala?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
incearca mai intai cea dinspre "firewall"
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#17
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
inspre firewall nu existe piulita. sau cel putin nu o vad eu, este un burduf pe ax pe care nu pot sa-l scot.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
incearca in partea cealalta
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:44 |