Probleme de functionare, Am probleme cu dacia mea break
![]() ![]() ![]() |
Probleme de functionare, Am probleme cu dacia mea break
alex_lucian92 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Break
1300
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
picura benzina dupa oprire din cioc, nivel prea mare , bujiile cred ca la ai negre,filtru de aer sa fie bun
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
alex_lucian92 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 June 09 ![]() |
o sa verific bujiile maine.mersi de sugestie.dar am constatat ca si bobina de inductie se incalzeste exagerat de mult.ar putea sa fie si asta o problema?
|
--------------------
Dacia
Break
1300
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Da, e din delcou, ia-l la purecat bine de tot.
Posibil sa fie din cauza nivelului de benzina in cnc, mai sigur ai si un bai la cuiul pontou care nu mai inchide bine sau poate retur infundat. Verifica bine carburatorul, returul si nu uita de delcou, ala e sursa incalzirii excesive a bobinei. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Daca nu porneste dupa 5 minute,dar porneste dupa vreo 15 atunci e posibil sa se fi stricat bobina de inductie.Astfel se manifesta o bobina defecta;mergi cu masina mult si bine si dupa ce o opresti 5 minute nu mai porneste pana nu se raceste bobina.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
bozzo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Incerca sa verific pe rand:
Daca e bobina de inductie, vezi sa nu iti fure curent pe undeva, delocul la fel poate sa fure curent poate s-au dus saibele alea mici de textolid unde se prinde condensatorul etc, capacul delcoului, platinile. Apoi mergi la carburator, intradevar vezi ca nu cumva sa iti mai picure benzina dupa ce opresti motorul, verifica nivelul benzinei in carburator, si cuiul pontou. Stii cum se verifica? Nivelul eu il faceam la ochi ![]() Si daca ai timp da jos carburatorul spalal si suflai toate orificiile. cu ocazia asta verifica si daca palcuta aia de sub carburator pe unde intra apa din motor e ok, sa nu fie crapata, sau infundata. Ah, vezi sa fie bine stranse suruburile la carb (alea 4) sa nu iti traga aer flas pe acolo. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:26 |