Se amana constructia CIAR Titu, Centrul de Incercari Auto Renault
![]() ![]() ![]() |
Se amana constructia CIAR Titu, Centrul de Incercari Auto Renault
Master01 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|||
tester |
![]()
Post
#2
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
postul asta nu lai vazut??? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1918077
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Master01 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Sorry, am dat cautare, dar nu am gasit discutia.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#4
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
Renault opreste temporar lucrarile de la TITU
Vineri, 19 Iunie 2009, ora 11:56 - Ziarul Financiar Renault a stopat lucrarile la centrul de tehnologie din Titu, din cauza lipsei de fonduri, activitatea urmand a fi inceputa de abia in al doilea semestru din 2010. Initial, lucrarile ar fi trebuit finalizate in luna octombrie a acestui an, iar activitatea propriu-zisa trebuia sa inceapa in primavara anului viitor, relateaza Ziare Financiar. "Perioada actuala, destul de dificila, a generat un usor decalaj al proiectului, santierul fiind oprit pentru cateva luni, pentru a asigura surse externe de finantare. In prezent, constructia centrului este confirmata, cu finantare din partea BERD si BEI, inceperea activitatii centrului fiind prevazuta in al doilea semestru al anului 2010", a spus Anca Oreviceanu, director de comunicare al Renault Tehnologie Romania.Proiectul este evaluat la 450 de milioane de euro, prima faza costand 166 de milioane de euro. Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare detin aproximativ 50% din centru. [attachmentid=1627532694] This post has been edited by loganfan2008: 20 Jun 2009, 17:50 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
fansuv |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
http://standard.money.ro/articol_102327/lu...ru_s1_2011.html
Lucrările la RTR, reluate în iulie, după șase luni, finalizarea - stabilită pentru S1 2011 06 iulie 2009 de Marius Serban Lucrările de construcție de la centrul tehnologic Renault Technologie Roumanie (RTR) de la Titu, Dâmbovița, care presupun investiții totale de 450 milioane de euro, vor fi reluate în această lună, după ce au fost întrerupte la începutul acestui an, în urma dificultăților legate de asigurarea finanțării, au declarat pentru Business Standard reprezentanții RTR. Proiectul RTR va fi finanțat atât de Renault, cât și prin credite acordate de Banca Europenă pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) sau de Banca Europeană de Investiții (BEI), prima etapă a proiectului necesitând investiții de 166 milioane de euro. Creditul BEI va fi de 83 milioane de euro, iar cel de la BERD, de 44 milioane de euro. În plus, subvențiile de la stat ajung la 28 milioane de euro. În urma acordării acestui credit, participația BERD în cadrul proiectului va fi de aproape 50%. “Lucrările vor fi reluate în luna iulie, după ce au fost întrerupte în urmă cu șase luni ca urmare a problemelor de finanțare. Cu ajutorul fondurilor externe vom termina primele instalații la jumătatea anului 2010. Cu siguranță, vom termina întregul proiect cel târziu în primul semestru al anului 2011”, au mai spus oficialii RTR. Potrivit proiectului inițial, lucrările de construcție pentru prima etapă a proiectului RTR urmau să fie finalizate în luna octombrie a acestui an, deschiderea oficială fiind stabilită pentru primăvara anului 2010. Centrul RTR va avea circa 3.000 de angajați, față de 2.000 de salariați care lucrează acum în cadrul RTR la București și Pitești. În cadrul centrului de la Titu, al treilea centru de design al constructorului, după cele din Franța, de la Aubevoye și Lardy, vor fi testate, potrivit oficialilor companiei, jumătate dintre viitoarele modele. Complexul va avea nouă piste diferite, cu o lungime totală de 30 de kilometri, care vor include un inel de viteză, piste deformate pentru testarea suspensiilor și piste cu apă. În cadrul RTR, cu o suprafață construită de 80.000 de metri pătrați, vor funcționa 100 de bancuri de încercare. În plus, vor exista laboratoare care vor analiza materialele și subansamblurile produse în rețeaua Renault. Unitatea se va întinde pe 370 de hectare, dintre care 114 hectare sunt provenite de la persoane fizice, iar restul - de la o unitate militară de aviație dezafectată. -------------------------------------------------------------------------------- Centrul RTR Titu Construcția centrului RTR a fost întreruptă temporar din lipsă de finanțare 450 mil. euro - Investiții totale 166 mil. euro - Prima etapă 3.000 de angajați în total 2.000 de angajați în prezent 370 de hectare în total 8 hectare - suprafață construită 30 km de pistă 100 de bancuri de încercare Sursa: Compania This post has been edited by fansuv: 7 Jul 2009, 15:27 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
fansuv |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
http://www.zf.ro/eveniment/reportaj-zf-o-z...romani-4639716/
200 de ingineri. Nu este vorba despre organigrama unui institut de cercetare, ci despre centrul de tehnologie dezvoltat de Renault in Romania, Renault Tehnologie Roumanie (RTR). Numarul angajatilor RTR urmeaza insa sa creasca pana la aproximativ 3.000 pana la finalizarea constructiei bazei de teste de la Titu, judetul Dambovita. Daca va intrebati cu ce se ocupa o parte a celor 2200 de ingineri de la Centrul Renault Technologie din Mioveni, aveti raspunsul in filmuletul atasat precum si in pozele din galeria foto: fac praf masini. La fiecare 3-4 zile, in laboratorul de crash-teste de la Mioveni se efectueaza cate un test. Noi am avut ocazia de a vedea un test frontal cu un Sandero echipat cu motorul diesel Euro 5 care va fi prezent pe gama Dacia incepand din 2011. Testul a fost efectuat la viteza de 65km/h, cu offset de 40%, iar rezultatele le puteti vedea cu ochii vostri. Habitaclul a rezistat bine impactului, desi pavilionul s-a deformat iar structura frontala a celulei de siguranta a prezentat si ea anumite deformari minore. Totusi, usa soferului parea ca se poate deschide cu usurinta iar elementele din bord nu atingeau picioarele acestuia sau ale pasagerului fata. De precizat ca masina a fost testata fara capota fata montata, pentru a se putea filma cu una dintre cele sapte camere video de mare viteza si modul in care se deplaseaza piesele din compartimentul motorului. Acestea sunt astfel gandite incat in cazul unui impact frontal se compacteaza pentru a absorbi si ele o parte din energia impactului, fara a intra in habitaclu. Testul vazut in realitate te impresioneaza, forta impactului la 65km/h fiind atat de mare incat sunetul rezultant te asurzeste. De aici si rugamintea din partea echipei de testare de la Dacia: purtati centura de siguranta pe toate locurile masinii. Altminteri, degeaba habitaclul rezista si degeaba se investesc bani in protejarea pasagerilor daca acestia se fac farame lovindu-se de scaune, volan sau parbriz. Pentru a putea intelege forta impactului pentru un pasager care nu poarta centura pe locul din spate, acesta se va lovi de scaunele fata exact cu viteza pe care o are masina in momentul accidentului (in cazul de fata 65km/h). Cine considera ca scaunele sunt suficient de moi pentru a nu pati nimic nu are decat sa alerge cat poate de repede si sa se arunce cu capul inainte intr-un perete mochetat. Efectul va fi acelasi; in fapt, de 4-5 ori mai puternic. De asemenea, copiii care nu se afla in scaune Isofix, sau care nu poarta centura de siguranta (daca sunt mai maricei), au tendinta de a zbura pur si simplu prin parbriz. Impactul cu acesta ii omoara pe loc, din cauza tasarii vertebrelor gatului. In plus, chiar daca soferul si pasagerul fata poarta centura, cei din spate ii pot lovi cu capul sau cu membrele direct in zona cefei, cauzandu-le leziuni mortale. Centura de siguranta este esentiala asadar pentru toti pasagerii, inclusiv pentru sofer, airbagul singur nefiind catusi de putin suficient. Combinatia centura-airbag este cea care permite salvarea de vieti omenesti. Din Sandero-ul testat pasagerii puteau iesi pe picioarele proprii, dar numai daca purtasera centura. Datorita reactiei de franare a soferilor, circa 90% din impacturile frontale au loc la viteze mai mici de 65km/h, ceea ce a determinat producatorii auto sa isi dezvolte structuri deformabile capabile sa faca fata cu brio la aceste viteze. Sandero-ul din test a rezistat bine, insa o viteza mai mare ar duce fara indoiala la deformari majore ale structurii de siguranta a masinii. Vorbim totusi de o masina low-cost. Vom reveni cu amanunte si despre activitatile generale de la Renault Technologie Roumanie intr-un articol viitor. http://www.drive-test.ro/stiri/1343/specta...ndero-live.html This post has been edited by fansuv: 15 Jul 2009, 18:22 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
fansuv |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
BEI a aprobat creditul de 83 mil. euro pentru centrul Renault de la Titu
Bogdan Alecu 13.08.2009 Banca Europeana pentru Investitii a aprobat un imprumut in valoare de 83 de milioane de euro pentru dezvoltarea centrului Renault Technologie Roumanie de la Titu, unde vor fi testate si proiectate atat urmatoarele modele Dacia, cat si Renault. Proiectul presupune atat investitii in infrastructura, cat si in echipamente de testare. In noul centru tehnologic vor fi create 600 de noi locuri de munca si indirect alte 3.000 de posturi. In prima jumatate a acestui an lucrarile de constructie de la Titu au fost oprite pentru atragerea de finantari, lucrarile fiind finalizate in proportie de 20%. In cadrul proiectului in valoare totala de 166 mil. euro participa si BERD, cu 44 mil. euro, in urma achizitiei a circa 50% din RTR, iar statul roman a aprobat o subventie de 28 mil. euro, aferenta investitiei. Astfel, daca potrivit proiectului lucrarile urma sa fie finalizate in octombrie 2009, centrul va fi deschis de abia spre finalul verii viitoare. RTR are in prezent 2.200 de angajati in unitatile din Bucuresti, Mioveni si Titu, dintre care 30 de ingineri au fost angajati in primele sase luni ale acestui an. |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#8
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
marti 17 aug. 2010
[attachmentid=1627649972] Se pare ca inaugurarea va avea loc la mijlocul lunii viitoare, atunci cand sunt asteptati sefii Renault din Franta si presedintele nostru suprem, traian B. LE: CIAR Titu --> CTT (Centrul Tehnic Titu) This post has been edited by membru_DC: 21 Aug 2010, 09:43 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
marius318 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 October 09 ![]() |
inaugurare pe 15 sept 2010 .....
|
--------------------
dacia 1300
dacia 1300
dacia 1300 an1982
- AG-10-CXE 1st car Brotacu ... dacia 1300 --- 1981
2nd car Pamy ... dacia 1300 --- 1982 |
|
membru_DC |
![]()
Post
#10
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
interesante comentariile de pe internet (e vorba in special de publicatiile franceze) la articolele despre lansarea Centrului Tehnic Titu (RTR)
![]() les dernières réactions: "Renault en Roumanie ; c'est bien, les Roms qui "rentrent" chez eux vont pouvoir trouver du travail ! c'est très bien ! Nous leur fournissons même du travail !" "Voilà du travail pour les ROMS!!! s'ils en veulent, ce dont je doute fort!!!!!!!!!!!!!" "aucune réaction du PS bizarre aucune réaction du PS face à cette annonce. C'est vrai que l'ex patron de Renault a délocalisé massivement tout en étant de gauche !!! Faites ce que je dit mais ne faites pas comme moi" "ne pas oublier que la-bas non plus on n'emploie pas de roms! n'en deplaise a ceux qui pensent que les roms sont heureux qu'en France!" "merci sarko renault avait reçu des aides du gouvernement contre une non délocalisation et pourtant ils l'ont fait, merci sarko" "Ca continue encore et encore...dixit Cabrel Encore des emplois qui échappent aux français, donc des cotisations qui échappent à la sécu et aux caisses de retraite...Tout est parfait dans le meilleur des mondes !" oiseaufou chouette du boulot super bien payé pour les roms renvoyés par le sarko faciste ..ms payés à quel prix ? "Non, c'est pas la france qui a laissé tomber renault, c'est les actionnaires qui en veulent de plus en plus, regardez un peu le salaire d'un ingénieur Français et celui d'un Roumain, certe Renault a perdu du terrain mais reste leader sur le marché européen et n'a jamais dégagé autant de bénéfices qu'en ce moment !!!!!!!!!!!!!!!" This post has been edited by membru_DC: 23 Sep 2010, 20:15 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu ma intreb unde incap cei 32 de km de pista de incercari in cele 370 de hectare totale. Chiar atat e pista, sau vroiau sa zica 3,2 km?
This post has been edited by argon: 24 Sep 2010, 14:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Bravo mah, da e pista de avioane?
Are curbe in pusca mea..... Sau sectiuni paralele daca vrei. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#14
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Sep 2010, 15:26) Eu ma intreb unde incap cei 32 de km de pista de incercari in cele 370 de hectare totale. Chiar atat e pista, sau vroiau sa zica 3,2 km? poza de mai sus nu-ti spune nimic? ![]() PS: pista se considera si traseul de offroad care logic nu este asfaltat/betonat This post has been edited by membru_DC: 25 Sep 2010, 14:05 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#15
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
o poza mai recenta
[attachmentid=1627701314] [attachmentid=1627701315] |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:25 |