Zgomot Straniu, De parca as avea o piatra in motor
Zgomot Straniu, De parca as avea o piatra in motor
YonutzSchumy |
20 Jun 2009, 20:38
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 January 09 From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov |
|
||
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
|
|||
Click_20 |
20 Jun 2009, 23:17
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 May 09 |
sall .. aveam si eu o prblema de genul asta si era de la ventilatorul acela de la radiator .. l-am dat jos am schimbat carbuni la el care erau dusi de tot si zgomotul sa dus ..
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999
|
|
madalin18 |
21 Jun 2009, 06:31
Post
#3
|
Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 |
si eu am patit-o...e de la ventilator
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
YonutzSchumy |
21 Jun 2009, 10:48
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 January 09 From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov |
Multumesc ...credeam ca este ceva mai grav pe la motor dar dupa ce am scos cheile din contact sa oprit automat si ventilatia debia atunci a incetat acel zgomot. Mai am o mica nelumurire ( sunt incepator) e ventilatorul ala care raceste motorul sau e altu care e pentu ventilatie sau e aceelasi ?
|
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
|
|
madalin18 |
21 Jun 2009, 11:58
Post
#5
|
Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 |
QUOTE(YonutzSchumy @ 21 Jun 2009, 10:48) Multumesc ...credeam ca este ceva mai grav pe la motor dar dupa ce am scos cheile din contact sa oprit automat si ventilatia debia atunci a incetat acel zgomot. Mai am o mica nelumurire ( sunt incepator) e ventilatorul ala care raceste motorul sau e altu care e pentu ventilatie sau e aceelasi ? e ala de la radiator....stii unde e radiatorul nu? |
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
YonutzSchumy |
21 Jun 2009, 12:53
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 January 09 From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov |
da stiu ms pentru ajutor sper ca acolo e buba Maine ma apuc de ea.
|
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
|
|
gti98 |
21 Jun 2009, 19:59
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 |
E destul de bizar: eu stiam ca ELV ul (cum se denumeste uzual ELectroVentilatorul - ala de pe radiator) e alimentat "direct", adica nu depinde de cheia de contact (poate ai tu o modificare?)
Ventilatia in habitaclu (aia de pe butonul-rozeta cu 3 viteze) e prin cheie si e realizata de un ventilator situat la baza parbrizului (ridici capota motorului si se vede in compartimentul mic, de sub grila, o "cocoasa" din plastic: sub ea e ventilatorul "climatizarii" adica ala care impinge aer in cabina. Pui contactul, comanzi din buton si asculti cu capota ridicata, daca face ala galagie. Daca da, trebuie demontat peretele spre motor (are vreo 7-8 suruburi), apoi capacul de plastic (2 piulite) si poti vedea ce a luat la "rasnit") Daca nu, ELV-ul il poti porni, scurtcircuitand cei 2 papuci de la sonda insurubata in radiator (partea dreapta a masinii, jos). Ar trebui sa porneasca si fara cheia de contact. E posibil sa fi fost modificata instalatia, in ideea sa nu ramana in functiune pana descarca bateria, daca sonda ramane lipita (defect destul de frecvent)(in plus, cu motorul oprit, pompa de apa e oprita si ea si racirea motorului inceteaza, functionarea ventilatorului fiind destul de putin utila - "termosifonul" e slab cu atatea coturi, pe o instalatie dimensionata pentru pompa). Pui contactul si repeti figura, si ar trebui sa porneasca. Asculti si gasesti sursa, apoi cauti defectul. Succes! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
YonutzSchumy |
29 Oct 2009, 09:28
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 January 09 From: Bacau (Tg.ocna)- Brasov |
am uitat de acest topic , aveam un capac de plastic in ventilator mi la aspirat
This post has been edited by YonutzSchumy: 29 Oct 2009, 09:30 |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
|
|
danciusergiu84 |
29 Oct 2009, 20:22
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 |
Am patit si eu sa tacane motorul de parca ar fi terminat, m-am oprit cu motoru pornit, nu functiona nici ventilatoru de la climatizare nici cel de pe radiator, am pus mana pe motor parca se simtea o vibratie la fiecare tacaneala, zgomotul a aparut brusc si puternic si s-a terminat incet cu fiecare bataie tot mai slaba, concluzia mea a fost ca a intrat vre-o pietricica in carcasa ambreiajului fiind pe drum de piatra deoarece in momentul respectiv accelerasem puternic (eram in treapta a 2-a si vroiam sa vad cum trage motoru).
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 17:51 |