Geometrie?, comportare anormala la virare
![]() ![]() ![]() |
Geometrie?, comportare anormala la virare
gti98 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|||
gti98 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Sezon de concedii, dom'le! Si caldura mare, monser!!
Dar au trecut doar 24 de ore... Speranta moare ultima... Sanatate si buna dispozitie! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#3
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
schimba rulmenti..de la roata respectiva...
ca tot dai fuzeta jos..verifica si planetara,..jocu la pivoti,.. discu ,.placutele..garnitura..antijeg a pistonasului,..din etrier,.furtunu de la etrier,.. capatu de bara,..si pivotu ala cu bila.de e infiletat.in caseta de directie,.. bucsile.de la bascule/..bieleta antirului..Ttelescop./telescop..sa nu planga.. cacuciuc..sa fie bun, roata echilibrata/ .presiune egala pa fata sanga dreapta..... ..dupa ce faci toate astea,..sa ne mai zici cum se comporta.. ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
gti98 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Aveti dreptate, rulmentul primul. Jocurile s-au verificat, nu este niciunul obiectionabil (am ceva experienta dupa 20 de ani de berlina plus peste 10 cu Nova!)
S-ar parea ca problema provine de la frana de pe spate... Pe spate am tamburi mari, de break (sau ceva derivat). Reglajul ala "automat" al jocului sabotilor cred ca nu functioneaza, cu consecinta ca pedala are cursa lunga. Cum si frana de mana are cursa cam lunga, "remedierea" "rapida" a reducerii cursei pedalei e tragerea "la jumatate" a franei de mana. S-ar parea ca totusi sabotii nu "stau" bine: la rotirea inversa a tamburului, frecarea e mult mai mare, de unde manevrele greoaie. Daca las levierul franei de mana la podea, mersul inapoi nu mai are infranarea aceea. Problema s-a deplasat deci la reglajul "manual" al dispozitivelor "automate": Daca aveti cunostinta de locatia unde se afla informatii despre chestiune, va rog sa-mi dati si mie link-ul. Intre timp caut si eu, dar, cum am mai spus, nu sunt foarte bun la computer... Multumiri pentru ajutor!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#5
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
imi dati si mie voie sa va intreb..cum de ati acumulat 700 de posturi,.daca "nu prea va pricepeti la chesti dastea"..
Le..sa revenim... rotile spate,.daca sau uzat..saboti..pana la nituri,..mecanismu de autoreglare..a ajuns ca pa la capatul cursei... deci,..e nevoie.sa dati rotile.jos..verificat,..daca sunt uzati saboti,....daca nu sunt uzati saboti.atunci.e posibil.ca mecanismu.de autoreglare..sa se fi blocat/ruginit.acolo.. asta nu ai cum sa verifici.trebuie..inspectat cu okiu acolo.! ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 24 Jun 2009, 15:00 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Poate le-a acumulat la bursa sau la cafenea .... nu vad ce legatura ar putea sa aiba nr de posturi cu mecanica...
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
volint |
![]()
Post
#7
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(gti98 @ 24 Jun 2009, 14:53) . . . Problema s-a deplasat deci la reglajul "manual" al dispozitivelor "automate": Daca aveti cunostinta de locatia unde se afla informatii despre chestiune, va rog sa-mi dati si mie link-ul. Intre timp caut si eu, dar, cum am mai spus, nu sunt foarte bun la computer... Multumiri pentru ajutor!! In primul rand demontezi ambele roti pe spate (complet, inclusiv sabotii). Apoi trebuie masurat diametrul interior al tamburilor, ca mai mult ca sigur s-au uzat. Daca sunt in limite e ok, daca nu, trebuie schimbati. Mecanismul ala de autoreglare e f sensibil si daca mai ai uzura si la saboti nu-si mai face treaba. Apoi "rezolvi" cablul de la frana de mana prin demontare si spalare cu gaz/benzina (poti incerca si cu altceva dar e posibil sa atace invelisul de protectie de plastic) Dupa remontare ai grija sa lasi cablul de la frana de mana slab, sa "executi" cateva pedale la frana si abia apoi sa reglezi frana de mana. Cei mai multi mecanici regleaza frana de mana inainte de a apasa pedala de frana si autoreglajul ala nu se "aseaza" cum trebuie. Asta duce la uzura inegala a sabotilor. Ca solutie de compromis poti incerca strangerea cablului de la frana de mana "ca la berlina", insa n-are efect de durata. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
G I M |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
ct-03-tvy scuzele mele ,am inteles gresit ...
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Am scris ca "nu sunt foarte bun la cautare (search)"
Sabotii au fost inlocuiti pentru ITP in august 2008. Cablul franei de mana nu are probleme de gripaj (am scris ca m-am "distrat" (copios!) 20 de ani cu berlina (1980-2000), deci am prins din plin piesele proaste care caracterizeaza acel model, inclusiv minunatia de cablu care ingheta iarna...) Oricum, arcurile alea mici da' tari de la saboti imi fac o repulsie... Multumesc pentru sfaturi, dar cred ca voi rezolva definitiv problemele (frana incepe sa-mi faca figura cu pedala moale, care tine la a doua apasare, cred ca injectorul nu etanseaza (porneste greu la cald, doar cu acceleratia apasata la mare, relanti la 1200-1400 cu motorul cald, dar nu permanent) si altele... Am aprobarea bugetului pentru inlocuire, "rabla" scrie pe ea.... Urmatoarea NU va fi Dacia nici Renault... Va doresc numai bine, satisfactii maxime si sanatate! This post has been edited by gti98: 25 Jun 2009, 10:09 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
gti98 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Se poate inchide, in 2 saptamani pleaca la remat.
Multumesc pentru raspunsuri! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
gti98 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
S-a devansat: de ziua americii a plecat pe ultimul drum al Remat-ului. Fie-i topirea usoara! (E adevarat ca a plecat cu o parte din mine.... Snif! )
Urari de bine tuturor posesorilor de Dacii (vechi), sa faca rost de banuti pentru alta masina (sau cum se spunea posesorilor de Trabant: Sa-ti cumperi masina (adevarata)! Sfatul meu e NU marcilor frantuzesti (mai bine va luati Fiat!) Toate cele bune! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
lights |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|
G I M |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Asa o fi LIGHTS
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 14:55 |