alimentare, se opreste in mers
![]() ![]() ![]() |
alimentare, se opreste in mers
paulyka |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ar trebui să verifici în primul rând presiunea furnizată de pompa de benzină.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
paulyka |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
pompa baga benzina normal treaba e ca nu se alimenteaza tot timpul,are intreruperi,
poate fi cumva de la releele acelea de pe semiaripa stanga? am inteles ca acelea sunt conectate la sistemul de injectie si pompa de benzina,si poate unul din ele nu lucreaza cum trebuie si imi intrerupe curentul de la pompa?si din ce cauza sau aprins si becurile de ulei si apa si de atentionare, nu pot sa imi explic ce se intampla. |
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pompa de benzină are un releu și o siguranță acolo pe contra-aripă. Inversează releele între ele și vezi ce se întâmplă...
Cauze pot fi multe, nu numai pompa... Ar putea fi aprinderea, sau injectorul, sau... Becurile din bord e normal să se aprindă când motorul se oprește, pentru că nu mai ai presiune de ulei (becul de apă e în serie cu cel de ulei), și nici încărcare. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
paulyka |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
am vorbit cu un mecanic de la o reprezentanta dacia si mia spus ca ar fi de vina motorasul pas cu pas nu stiu ce sa cred este posibil?
azi am observat ca nu se mai aprind becurile si nici nu se mai "ingatuie" dar cand accelerez si dau drumul la acceleratie scade turometrul aproape la 0 si are tendinta de a se opri motorul dupa care revine la o turatie normala de relantiu,pornirea la rece a fost problematica in sensul ca nu a mai urcat ca de obicei turatia motorului cam la 1400 de turatii ci direct la 900 iar dupa cateva accelerari a inceput sa urce la 1400 apoi a coborat treptat o data cu incalzirea motorului. |
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
După descrierea de acum da, motorașul de șoc automat și ralanti pare defect (atenție, nu e pas cu pas).
Dar după cele spuse prima dată, nu prea era singura cauză... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
paulyka |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
pai asa m-am gandit si eu ca acel motoras are treaba doar cu relantiul dar mie imi murea motorul in mers si la 3000 de turatiise ingatuia si si se oprea.
30 Jun 2009, 11:29: eu cred ca tot la alimentare e problema motorasul se poate sa se fi defectat ulterior pentru ca in momentul cand imi murea motorul o mai porneam si in treapta a doua ridicand ambreajul pentru ca am dat d multe ori la automat si se slabise foarte tare bateria. This post has been edited by paulyka: 30 Jun 2009, 11:29 |
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
justyn |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
verifica cablu de plus de la baterie ce pleaca spre o mufa alba unde intra mai multe fire. Asa pateam si io cand mergea cand nu mergea, pana am dat jos mufa alba si am pus un cablu solit si l-am facut dintro bucata si acuma nu mai am probleme.
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
paulyka |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
azi am iesit cu masina in trafic si am observat ca aceste simptone apar dupa ce motorul se incalzeste tare la rece nu se intrerupe nici la demaraje puternice in turatii de 5000 dar o data ce se incalzeste motorul prima data incepe sa se ingatuie apoi la relantiu se aprind becurile de apa ulei si cel de atentionare si dupa aceea moare la relantiu.daca o las sa se raceasca cam o ora am incercat eu problemele dispar.nu stiu ce sa mai cred ca ar putea avea chiar mia dat de cap problema asta.nici ca unii mecanici la care am fost nu imi vine sa fac adica sa o luam prin eliminare asta ar insemna sa bag o groaza de bani k sa schimb aproape tot ce tine de alimentare,injectie si alte treburi....
1 Jul 2009, 00:15: oare daca as incerca cu un tester as putea afla care e problema? This post has been edited by paulyka: 1 Jul 2009, 00:15 |
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
paulyka |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 14 April 09 ![]() |
aceiasi problema am observat ca imi creaza probleme doar daca ii dau in "goarna" si numai cand motorul se incalzeste bine daca nerg lejer cu ea adica 70-80 nu mia facut probleme dac cum sar de suta cu ea si o tin asa cam 5, 10 km gata incepe sa faca figuri si sa se opreasca mentionez ca daca dupa ce moate incerc sa o pornesc o ia foarte greu si cu rateuri si dat la automat pana mi se ia daca o las sa se raceasca vreo 1 ora o ia la sfert
|
--------------------
dacia
nova gti
1998
- vl 06 pwn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 09:43 |