Problema Aer Conditionat - scoate fum
![]() ![]() ![]() |
Problema Aer Conditionat - scoate fum
cristeacalin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fa o proba numai cu ventilatorul pornit , poate fi de acolo , sa mearga greu motorul sa se incinga , sau comutatorul de viteza , incearca pe viteza cea mai mare daca mai scoate fum , problema poate fi motorul, poate fi rezistenta de limitare a curentului sau vre-o legatura slaba pe la ea (pentru vitezele motorului ), sau chiar comutatorul de viteze
This post has been edited by bygy007: 28 Jul 2009, 21:40 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
eu zic ca motorul de la incalzire/a.c. este aproape ars alceva nu are ce sa fie
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
cristeacalin |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 June 09 ![]() |
Multumesc pentru raspuns. O sa verific.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Aceeasi problema pe care ai avut-o tu am avut-o si eu dar la un espero. Undeva pe circuitul instalatiei de aer conditionat, mai exact intre radiatorul de ac si vaporizator trebuie sa ai o valva care se deschide in momentul in care presiunea din instalatie creste prea mult. Acel "fum" pe care l-ai vazut tu era de la freonul sub presiune. Problema la mine a aparut dupa ce fratele meu a lovit un caine cu masina la viteza destul de mare si a blocat ventilatorul de pe radiatorul de ac. Tu ai un singur ventilator, insa verificva daca merge si pe viteza a doua, poate releul pentru aceasta viteza e blocat, sau ai vreo siguranta arsa.
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
cristeacalin |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 June 09 ![]() |
Cineva mi-a raspuns asta:
"Opinia mea este ca ai o problema cu ventilatorul sau cu grupul de rezistente care intervine in reglarea turatiei acestui ventilator de interior. De obicei aceste rezistente sunt racite in traiectul de aer si daca dintr-un motiv sau altul ajung sa se apropie prea tare de peretii tubulaturii vei percepe miros de incins si uneori fum. Daca face si cu ventilatorul pornit , atunci este ceva pe circuitul de gaz." Am incercat cu ventilatorul pornit fara aer si nu face. Stie cineva un service mai meserias unde pot sa fac o verificare? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Cel mai bine e sa te duci la o reprezentanta Dacia unde au si service. Fac treaba buna, eu de fiecare data cand am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv singur ma duc acolo. De preferabil e cat mai aproape de locuinta ta.
|
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:58 |