Rateuri la pornire
Rateuri la pornire
bogdan_2004 |
15 Mar 2005, 13:29
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 13 December 04 |
|
||
--------------------
dacia
solenza
- b07bnu
|
|||
Dragos |
15 Mar 2005, 13:40
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati |
Ceva similar (pornire din prima, dar la limita, mai sa se scape motoru') s-a intamplat si la mine ieri+azi (si nu numai dimineata ). Acu', cand s-a incalzit, ca sa vezi!
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
Anto |
15 Mar 2005, 13:42
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 February 05 |
QUOTE(bogdan_2004 @ 15 Mar 2005, 13:29) Salutare! Am o problema: solenza mea cea noua (abia a implinit 2000 km, cu rodajul facut profesionist, exact cum recomanda fabricantul, da rateuri la pornire. Mai precis, cu toate ca astept stingerea becului rosu (precum si a celorlalte care mai trebuie sa se stinga) cateodata, la prima cheie nu porneste. Se invarte electromotorul, dar pur si simplu nu porneste. Sau daca tin cheia in pozitia pornit atunci porneste, dar turatia cu care o face este f. mica. "Fenomenul" mi-a aparut de vreo 4 ori in doua luni. A mai patit cineva asa ceva? Care sunt cauzele si remediile? Multumesc!!! Am patit o singura data in doua saptamani de cand am masina, mai putin faza cu "turatia f.mica". Pur si simplu nu a pornit decat la a treia cheie, desi motorul nu era rece. M-am gandit ca o fi pompa de benzina. |
--------------------
Dacia
Logan
2009 Preference
|
|
Robert SLZ |
15 Mar 2005, 15:48
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti |
Si eu am patit-o de vreo 3-4 ori in 8 luni. Aceleasi simptome. Oare ne lamureste cineva ? Sau "asa face toate" !!
|
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
Sergiu |
15 Mar 2005, 16:33
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara |
Problema nu se numeste rateu la pornire (stiti cum e ala rateu??), si rezolvarea consta, cu probabilitate de 90% in curatarea senzorului de turatie (sau a conectorului sau). Bafta!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
bogdan_o |
15 Mar 2005, 16:36
Post
#6
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Nu, nu toate "face" asa. Mahoritatea pornesc la prima cheie. Mai lunga iarna, dar pornesc. Problema nu are nici o legatura cu rateurile care sunt cu totul alta mancare de peste. Faza cu pornirea la a n'spea cheie vine in mare de la senzorul de turatie. Se scoate (are doar 2 suruburi), se curata, se pune la loc si problema se rezolva. Ar mai fi de ver4ificat motorasul pas-cu-pas dar intai de toate e bine sa se curete senzorul asta de turatie.
Scuze Sergiule, se pare ca in timp ce scriam eu tu postai. This post has been edited by bogdan_o: 15 Mar 2005, 16:37 |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
AVT |
16 Mar 2005, 08:07
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti |
Eu unul recunosc ca nu am avut astfel de probleme, dar, pentru orice eventualitate, unde anume este senzorul de turatie?
|
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
bogdan_2004 |
16 Mar 2005, 09:00
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 13 December 04 |
In legatura cu senzorul: am avut o supernova care pe la 40.000 km. nu mai pornea la prima cheie, solutia fiind inlocuirea senzorului.
DAR MASINA MEA--SOLENZA are doar 2000 km !!!!! E normal? |
--------------------
dacia
solenza
- b07bnu
|
|
klaus |
16 Mar 2005, 09:30
Post
#9
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Mai verifica si releul de injectoare... Si rog evitarea de intrebari retorice ("E normal?" - bineinteles ca nu e normal, dar cu ce te incalzeste ca vor apare nspe useri care iti vor spune acelasi lucru? Si normalitatea tine de majoritate... La un moment dat s-ar putea sa fie normal cand majoritatea vor face asa...)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdan_o |
16 Mar 2005, 11:15
Post
#10
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Senzorul de turatie e pe carterul ambreiajului, in partea dreapta a motorului. Deasupra lui, perpendicular, mai este o sonda, aia pentru temperatura apei. Ca sa ilcureti ii scoti mufa, apoi cele 2 suruburi si iese.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
cristyyy2003 |
16 Mar 2005, 11:32
Post
#11
|
R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti |
QUOTE(bogdan_o @ 16 Mar 2005, 12:15) Senzorul de turatie e pe carterul ambreiajului, in partea dreapta a motorului. Deasupra lui, perpendicular, mai este o sonda, aia pentru temperatura apei. Ca sa ilcureti ii scoti mufa, apoi cele 2 suruburi si iese. Si eu am o problema similara. Dar totusi atunci cand folosesc cheia de rezerva nu mi se intampla asa ceva. Dar daca il gasesc acel senzor de turatie incerc sa il curat. |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
bogdan_o |
16 Mar 2005, 12:32
Post
#12
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Pai daca iti face numai la una din chei atunci nu prea e problema cu senzorul de turatie. Buba este cheia.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
nairam |
16 Mar 2005, 19:29
Post
#13
|
Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti |
mi s-a intamplat si mie sa nu porneasca la prima cheie de vreo 3 ori intr-o lun si jumatate, dar ( sa nu radeti prea tare) am pus chestiunea asta pe seama vantului. De fiecare data cand nu a vrut sa porneasca batea vantul foarte tare afara, nu era neaparat si frig doar batea vantul foarte tare. S-a intamplat odata in parcare la Selgros berceni, odata la XXL in parcare si alta data eram pe undeva pe langa focsani. A pornit la a doua cheie si cu putin "sprit".
This post has been edited by nairam: 16 Mar 2005, 19:35 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
bogdan_o |
17 Mar 2005, 22:35
Post
#14
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Fara sprit la masinile pe injectie, deci si la SLZ. Nu numai ca nu ii faci mare lucru (cand motorul nu merge nu mai ajunge nici un strop de benzina in cilindri) dimpotriva. Mai rau faci. Ideea este ca la pornire pedala de acceleratie trebuie sa nu fie apasata, deci in pozitie neutra. aceasta pozitie va fi luata drept punct de reper de motorasul pas-cu-pas care va calcula relati-ul. Daca pedala e cat de putin apasata atunci aia va fi pozitia de reper iar cand o veti elibera relanti-ul va scadea maimult sau mai putin, asta in functie de cat a fost apasata pedala, de cat de rece e motorul, etc. Deci fara obiceiuri tipice masinilor pe carburatoare ca mai rau faceti.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Cib |
18 Mar 2005, 09:31
Post
#15
|
fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi |
pornirea cu sprit cititi http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=14651&st=30 postul 31. Se aplica si la Slz si DSN.
Rateurile sunt din cauza senzorului de turatie. Se strange pe el f mult praf de la discul de ambreiaj si nu numai. Se curata usor si o perioada nu mai aveti probleme... Daca e defect e cam nasol ca nu e un defect care sa fie constant ci aleatoriu. Sunt cel mai greu de demonstrat si de inlocuit pe garantie... |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Haiducus |
27 Apr 2005, 10:45
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 05 |
am citit postul 31 ...dar:
masina este noua si intr-o luna de 4 ori nu a luat-o la prima cheie. de 2 ori nu a luat-o deloc si dupa 4 chei a luat-o cu sprit-u traditional .... prima mea banuiala (de profan) a fost ca benzina este de vina, avand 95 petrom. acum pun 98 agip si o sa vad daca se mai petrece fenomenul. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- -
|
|
dominic |
30 Apr 2005, 21:20
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 June 04 From: Ramnicu Valcea |
Eu am masina de 10 luni si am patit acelasi lucru pe care l-ati descris voi de vreo citeva ori, intotdeauna cind motorul era cald! La rece imi porneste la prima cheie (chiar si la -20!). Cind refuza sa porneasca la a doua cheie o ia greu, la turatie foarte mica apoi porneste ca lumea
|
--------------------
renault megane
manager 1.5 dci 85 cp RNA bleu extreme
2007
|
|
toto |
2 May 2005, 14:20
Post
#18
|
Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti |
QUOTE(bogdan_o @ 16 Mar 2005, 13:15) Senzorul de turatie e pe carterul ambreiajului, in partea dreapta a motorului. Deasupra lui, perpendicular, mai este o sonda, aia pentru temperatura apei. Ca sa ilcureti ii scoti mufa, apoi cele 2 suruburi si iese. bine ca nu m-am apucat ca eu as fi desfacut cu totul altceva dar cum naiba se ajunge acolo ca sunt cam aiurea de desfacut suruburile alea doua? |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
bogdan_o |
2 May 2005, 17:20
Post
#19
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
O tubulara cu clichet cred ca e unealta potrivita pentru suruburile senzorului ala. Daca nu aveti asa ceva merge si cu o cheie fixa dar ca sa aveti ceva mai mult spatiu de manevra eu va recomand sa scoateti mufa senzorului de deasupra (care e senzorul pentru temperatura apei). Suruburile sunt de 10.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Tudor B |
2 May 2005, 17:38
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca |
Am patit-o si eu in primii 5000 km, nu pornea la prima cheie, pornea si scadea turatia pe la 500 ture, chiar si cu motorul cald, am dus-o la service, s-a curatat senzorul de turatie si de atunci e ok. La fosta DSN am curatat senzorul de turatie la 30 k km, preventiv, niciodata nu mi-a facut figura asta.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Fancyman |
3 May 2005, 08:47
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti |
Pana una,alta, care credeti ca e cel mai bun spray de contacte ?(eventual si o poza, ceva...)
Am impresia ca multe probleme la pornire pot fi rezolvate daca se curata contactele (mufele) principale. |
--------------------
SLZ/LGN/Passat
1,4MPI/0,9Tce/1,4TSI
Confort/Laureate/Variant
|
|
b64chr |
4 May 2005, 11:10
Post
#22
|
Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis |
QUOTE(bogdan_o @ 2 May 2005, 17:20) O tubulara cu clichet cred ca e unealta potrivita pentru suruburile senzorului ala. Daca nu aveti asa ceva merge si cu o cheie fixa dar ca sa aveti ceva mai mult spatiu de manevra eu va recomand sa scoateti mufa senzorului de deasupra (care e senzorul pentru temperatura apei). Suruburile sunt de 10. Am si eu problema asta (34000km). Am incercat sa desfac senzorul de turatie dar nu ai loc sa invarti tubulara din cauza mufei senzorului de deasupra. Cum se scoate mufa asta? This post has been edited by b64chr: 4 May 2005, 11:11 |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
bogdan_o |
4 May 2005, 18:43
Post
#23
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Pai senzorulin sine e prins prin infiletare pe chiulasa. Partea care se vede (aia neagra) e formata din doua bucati. Una care nu se scoate (e partea dinspre motor si care face parte din senzor in sine) si mufa. Ca sa scoateti mufa trebuie pur si simplu sa trageti, dar cum pe acolo nu e atat de multa lumine, trebuie sa trageti mai de capatul dispre fire a partii negre (asta ca sa apucati doar mufa nu si senzorul).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
kataRFG |
5 May 2005, 11:42
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 26 February 04 From: Bucuresti |
sigur asa" face toate" dar solenza mea de noua fluctueaza relantiul intr 700-1000 cu aproximatie, si as vrea sa puna cineva o poza ,doua cu locul unde e senzorul ala de turatie ca as vrea sa-l curat. si scuze daca mai sunt alte poze sau discutii dar nu am gasit (solenza clima 12k km, iesita din garantie)
|
--------------------
bmw
e60- 530Da
2000 si ceva
- xox SENIOR intre timp
|
|
bomicabomic |
5 May 2005, 14:45
Post
#25
|
Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 |
Pai stai putin, ca la pornire ai fluctuatii de la 1000 la 800, dar dupa aia se stabilizeaza, bine cu mici intreruperi. Deci e normal sa faca asa. Nu cred ca la tine senzorul ala de turatii, a fost murdar, cind ai luat masina.
La 12 k km, in 18 luni, ooooo, cred ca-i trebuie plimbari mai multe....... |
--------------------
x
x
- x
|
|
b64chr |
5 May 2005, 14:52
Post
#26
|
Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis |
In prima poza sageata cu cifra unu iti arata pe unde sa-l cauti.
In poza a doua senzorul de turatie este indicat cu cifra 2 (de fapt papucul lui). This post has been edited by b64chr: 5 May 2005, 15:00 Attached thumbnail(s) senz_tur.jpg ( Size: 21.12k ) Number of downloads: 3280 pozitie.jpg ( Size: 86.83k ) Number of downloads: 2865 |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Amatorul |
19 Jun 2005, 00:24
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 June 05 From: Petrila/hd |
Si eu am patit-o .Cind are ea chef sa nu porneasca nu porneste,am fost la servi ia curatat contactele primadata a doua oara ia desfacut nu stiu ce senzor de la curatat si acum dupa aproape o luna a inceput sa faca iarasi figuri.Am vorbit si eu cu alti si ma invatat cineva sa cumpar de la benzinarie un fel de aditiv care se baga in benzina si care curata injectoarele,acuma sa vedem ce o iesi, dupa primi Km. parca sa schimbat ceva si ca functionare la motor.Nu stiu ce sa mai zic ca altceva nu vad ce ar putea sa aiba caci in momentul cind ii dau cheie el.motorul se invirte dar nu porneste de parca nu sar alimenta
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
mistyque82 |
25 Jun 2005, 09:04
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 14 January 05 |
Ma duc si eu acum sa-l curat dar lamuriti-ma si pe mine ca mai sus am vazut ceva si de scos niste suruburi iar bogdan0 zice de tras mufa pur si simplu!cum trebuie de fapt?curat contactele de la mufa sau senzorul cu totul?
in alta ordine de idei sa va intreb altceva:aseara nu a pornit la prima cheie!eram obisnuit de asta vara.dau a doua oara si porneste dar chinuit rau,zic:e asta e merg vreo 5km si pe langa faptul ca mergea cam urat motorul observ ca imi fluctua si indicatorul la benzina cum fluctueaza turometrul cand pui benzina proasta sau e motorul rece!aveti idee de la ce e?in 5 km mi-a scazut vreo jumatate de rezervor dupa care a revenit ,iar a scazut,etc mai scriu maine cum se mai comporta1 |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-82-AAV "suntem o mare familie nu uita", suntem posesori de dacia
|
|
Zippy |
25 Jun 2005, 14:06
Post
#29
|
Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti |
Mda..aceeasi problema si la mine.A aparut mai de mult pe la vreo 15.000 km.Am pus problema pe seama benzinei proaste de la noi..acu vreo 2 zile am fost la piata si cand sa plec...cred ca am dat vreo 40 de chei ..mai ca in venea sa o las acolo.Azi m-am dus sa-i curat senzorul ala de turatie..dar am desfacut altceva..cred ca am desfacut sonda de la temp apei.Si am curatat-o pe aia ca si aia era infundata.Acum parca pare sa nu mai faca figuri.Oricum ideea e ca am desfacut ceva gresit si ... acum porneste..ciudat nu?Acum ma duc sa caut si senzorul ala..mersi pt poze b64chr.Sper sa nu mai gresesc de data asta.
p.s.E chiar enervanta chestia asta cu pornitul.Adica daca e rece o ia la sfert si cand e calda tre sa-i dau de la 2 pana la 10 chei.. Revin dupa ce curat senzorul. |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
Zippy |
25 Jun 2005, 14:19
Post
#30
|
Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti |
Mda..cred ca am comis-o..m-am uitat mai bine acolo si am ajuns la concluzia ca nu stiu ce am desfacut.. Poate imi ziceti voi .. atasez poza ca sa vedeti.. (chestia incercuita cu rosu) Acum porneste la prima cheie dar problema ca e ca in jurul surubului ala pe care l-am desfacut si apoi pus la loc a inceput sa se umezeasca .. si nu imi dau seama ce e..nu pare a fi nici benzina, nici ulei, nici apa.. Poate imi spuneti voi.Sfat prietenesc: nu va bagati unde nu cunoasteti ca patiti ca mine..
Attached thumbnail(s) pozitie2.jpg ( Size: 85.11k ) Number of downloads: 2795 |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd June 2024 - 21:44 |