DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> porneste greu

Florin_Mihai
post 1 Aug 2009, 23:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 October 07




am o dacia 1310 berlina din '95 ...dimineata porneste la prima cheie , dupa cateva ore cand o pornesc iar porneste greu, trebuie sa ii dau de mai multe ori la aurtomat sau sa tin ~4-5 secunde la automat sad.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 2 Aug 2009, 04:00
Post #2


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Pai mai dupa amiaza de ex cand e cald nu te astepta la sfert ca nu se intampla nici la injectate ca se evapora benzina din carburator si adio pornire pana vine benzina in carburator
Daca vrei pornire la "sfert" deschizi frumos capota inainte sa pornesti si dai de cateva ori la pompa de benzina impulsuri pana ii dai putina benzina in carburator
Dupa pornesti sigur la sfert


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Aug 2009, 10:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




sau cand e motorul cald apesi o data acceleratia la fund si apoi ii dai la automat.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 2 Aug 2009, 15:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Florin_Mihai @ 2 Aug 2009, 01:15)
am o dacia 1310 berlina din '95 ...dimineata porneste la prima cheie , dupa cateva ore cand o pornesc iar porneste greu, trebuie sa ii dau de mai multe ori la aurtomat sau sa tin ~4-5 secunde  la automat  sad.gif
*


Foarte posibl sa aiba si putina uzura cuiul pontou si o inneaca .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristixx
post 11 Aug 2009, 11:38
Post #5


Membru nou


Group: Members
Posts: 17
Joined: 11 August 09
From: pe nicaieri




Daca calci acceleratia pana in fund si o tii la automat si apoi porneste cu un fum negru si gros, atunci sigur e inecata. De aceea dimineata la rece iti porneste si la cald nu, in cazul asta cred ca e cuiul pontou (am avut aceeasi problema).


--------------------
Dacia 1310L 1998
Solutiile cele mai bune sunt si cele mai simple.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 1 Sep 2009, 15:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




Si eu ii dau la automat de o ia dracu cand e motorul cald si dimineta, chiar si iarna o ia la sfert.Cand totusi porneste la cald dupa cateva secunde de invartit scoate un fum albicios.Asta cu evaporatul benzinei nu prea e plauzibila ca doar nu da nimeni la cama noaptea ca sa pot eu porni la sfert dimineata. wacko.gif


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 1 Sep 2009, 15:35
Post #7


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Daca totul e in regula la aprindere, carburatie, etc, atunci masina sufera de innecare la cald ceea ce probabil ca trebuie verificat de ce se intimpla. Debitul de benzina prin circuitul de relanti ar putea fi intr-adevar de vina. S-ar putea sa mai fie si "vapour lock" adica o bula de aer pe traseul bezinei (in carburator) care se dilata la cald si rezultatul e ca nu-ti ajunge benzina in galerie.

Camera de nivel constant are legatura (pentru egalizarea presiunilor) nu cu atmosfera direct, si cu intrarea in carburator (deasupra obturatorului). Benzina evaporata din cauza incalzirii carburatorului umple spatiul de acolo (cagula) cu vapori, amestecul fiind foarte bogat. Remediul este apasarea cit mai lenta a pedalei la fund .
A, apasind pedala la fund, cit mai lent ca pompa de sprit sa lucreze cit mai putin daca supapa ei din CNC este prevazuta cu acel orificiu de descarcare, vei aduce un mic surplus de benzina prin pompa de sprit, dar, deschiderea fiind maxima, amestecul va saraci relativ repede, lucru care nu se va produce in cazul clapetei inchise.

Bafta !



--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 2 Oct 2009, 09:54
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




Multumesc.Voi incerca si asa.Scz de raspunsul intarziat dar se pare ca astia de la dacia club nu mai dau mailuri de reply.


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 Oct 2009, 07:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




La injectata mea chiar nu am nici o problema de pornire la cald si foarte cald, fata de berlina lui bunicu care da la automat destul de mult biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 3 Oct 2009, 09:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu e vorba de injectie si de cat de bine e pusa la punct masina , a lui taicamiu (Dacie 1980) porneste foarte bine mereu .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 01:28
Forum Renault