Filtru de aer.
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer.
Havvy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
Berlina
1982
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
da exista un tub ca si de hota de aluminiu se gaseste la magazine de piese ,4/5 lei costa furtun aer cald filtru aer
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Havvy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 October 08 ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 7 Aug 2009, 12:45) da exista un tub ca si de hota de aluminiu se gaseste la magazine de piese ,4/5 lei costa furtun aer cald filtru aer Asa... si mai e o chestie... mi se incalzeste rau motoru si alea pe acolo o fii din cauza ca nu am acel tub? Cand plec cu ea si merg mai mult de vreo 10-20 minute... nu imi mai porneste... haraie electromotorul. Cand este rece porneste la sfert... Iar la filtrul ala de aer vorbeau 2 mecanici ca e obturat... si mi-a pus un cauciuc de cade capota peste el.. acolo la iesirea unde ar trebui sa fie tubul ala. This post has been edited by Havvy: 7 Aug 2009, 12:55 |
--------------------
Dacia 1300
Berlina
1982
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Vara nu are niciun rol acel "furtunas", admisia aerului se face pe alta cale. Readu partea de admisie a aerului la forma initiala. Verifica/aeriseste instalatia de racire, inclusiv colectia de insecte din radiator.
Modul de pornire a motorului la cald difera de pornirea la rece. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Havvy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 October 08 ![]() |
QUOTE(vi_escu @ 7 Aug 2009, 17:33) Vara nu are niciun rol acel "furtunas", admisia aerului se face pe alta cale. Readu partea de admisie a aerului la forma initiala. Verifica/aeriseste instalatia de racire, inclusiv colectia de insecte din radiator. Modul de pornire a motorului la cald difera de pornirea la rece. Ceea ce nu inteleg este ca imi mergea foarte bine masina. iar cand am fost odata la cineva mi-a pus cauciucul ala (are doua masina pe care vine capota) ca si capac la iesirea spre motor a filtrului de aer... iar la intrare trebuie sa fie capacul filtrului cel cu arc inchis... "sa nu poti sa bagi mana pe acolo" iar daca mai pun la intrarea aerului 3 degete merge mai bine motorul. daca poti da-mi un id de messenger poate vorbim online si mai verific si pe la masina din cand in cand. sau dati-mi add careva care stiti mai bine cu astea id este havvvy This post has been edited by Havvy: 7 Aug 2009, 17:53 |
--------------------
Dacia 1300
Berlina
1982
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Havvy @ 7 Aug 2009, 17:47) Ceea ce nu inteleg este ca imi mergea foarte bine masina. iar cand am fost odata la cineva mi-a pus cauciucul ala (are doua masina pe care vine capota) ca si capac la iesirea spre motor a filtrului de aer... iar la intrare trebuie sa fie capacul filtrului cel cu arc inchis... "sa nu poti sa bagi mana pe acolo" iar daca mai pun la intrarea aerului 3 degete merge mai bine motorul. Nu prea am inteles care-i treaba cu bagatul mainii,a degetelor si cu bucata de cauciuc. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Havvy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 October 08 ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 7 Aug 2009, 20:11) La iesirea aerului spre motor: * Daca ii scot acel cauciuc masina fiind pornita moare imediat motorul, daca e oprit motorul nu imi porneste deloc. La intrarea aerului in filtru "toba" : * Daca pun acolo 2-3 degete, motorul fiind pornit imi merge un pic mai turat. Uite un desen poate iti dai seama ce zic eu aici ![]() asdfywr.th.jpg 8 Aug 2009, 12:58: UP ![]() This post has been edited by Havvy: 8 Aug 2009, 12:58 |
--------------------
Dacia 1300
Berlina
1982
|
|
rokos |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
pe acolo nu iese aer.
poti pune sa traga aer dinspre galerie motor cald sau aer mai rece din exterior functie de anotimp. |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
Havvy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 October 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300
Berlina
1982
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Motorul ti se incalzeste din cauza sistemului de racire, vezi dak ai aierisit bine instalatia de racire, vezi cureaua de transmisie sa fie intinsa calumea, vezi sa nu ai termostatul blocat( in cazul in care ai) , si vezi k dak iti fierbe apa in borcan, nu merge asa cu masina k inseamna k motorul e supraincalzit si il calezi, posibil de aia sa nu iti porneasca la cald. Ai mare grija cu racirea motorului k nu e de joaca. Posibil sa ai si radiatorul infundat, pot fi multe. Incearca o aierisire la motor , strange curea de transmisie si scoate termostatul. Daca mai ai probleme dupa aia , mai vb.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Ma gandesc sa pun un filtru de aer sport, sa scap si de dita mai cutia aia de tabla de acolo, stie cineva unde s-ar gasi si cam cat ar fi, sau a mai facut cineva adaptarea asta!
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
se gaseste prin targuri.
dar arata f nepotrivit la dacia 1310. mai bine un filtru de calitate! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ce importanta are cum arata?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
E capota, dar ma gandesc k e mai practic si motorul va ''respira'' mai usor, e poate k si mai estetic. O sa caut unul si o sa fac o incercare, dak e de folos o sa va comunic.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 09:30 |