DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru de aer.

Havvy
post 7 Aug 2009, 11:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21 October 08




Salut la toti.

Cine imi poate spune si mie mai multe despre filtrul de aer (model vechi cred ca o "toba"). Langa intrarea in "toba" a aerului are si o iesire putin in jos spre motor, iar motorul la randul lui are o intrare pentru aer... iesirea aceea trebuie sa fie unita cu motorul prin ceva? ma refer la un burduf ca acela de intra in carburator.



--------------------
Dacia 1300 Berlina 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Aug 2009, 12:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




da exista un tub ca si de hota de aluminiu se gaseste la magazine de piese ,4/5 lei costa furtun aer cald filtru aer


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havvy
post 7 Aug 2009, 12:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21 October 08




QUOTE(vladut88 @ 7 Aug 2009, 12:45)
da exista un tub ca si de hota de aluminiu se gaseste la magazine de piese ,4/5 lei costa furtun aer cald filtru aer
*




Asa... si mai e o chestie... mi se incalzeste rau motoru si alea pe acolo o fii din cauza ca nu am acel tub? Cand plec cu ea si merg mai mult de vreo 10-20 minute... nu imi mai porneste... haraie electromotorul. Cand este rece porneste la sfert...


Iar la filtrul ala de aer vorbeau 2 mecanici ca e obturat... si mi-a pus un cauciuc de cade capota peste el.. acolo la iesirea unde ar trebui sa fie tubul ala.

This post has been edited by Havvy: 7 Aug 2009, 12:55


--------------------
Dacia 1300 Berlina 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 7 Aug 2009, 17:33
Post #4


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Vara nu are niciun rol acel "furtunas", admisia aerului se face pe alta cale. Readu partea de admisie a aerului la forma initiala. Verifica/aeriseste instalatia de racire, inclusiv colectia de insecte din radiator.
Modul de pornire a motorului la cald difera de pornirea la rece.



--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havvy
post 7 Aug 2009, 17:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21 October 08




QUOTE(vi_escu @ 7 Aug 2009, 17:33)
Vara nu are niciun rol acel "furtunas", admisia aerului se face pe alta cale. Readu partea de admisie a aerului la forma initiala. Verifica/aeriseste instalatia de racire, inclusiv colectia de insecte din radiator.
Modul de pornire a motorului la cald difera de pornirea la rece.
*



Ceea ce nu inteleg este ca imi mergea foarte bine masina. iar cand am fost odata la cineva mi-a pus cauciucul ala (are doua masina pe care vine capota) ca si capac la iesirea spre motor a filtrului de aer... iar la intrare trebuie sa fie capacul filtrului cel cu arc inchis... "sa nu poti sa bagi mana pe acolo" iar daca mai pun la intrarea aerului 3 degete merge mai bine motorul.


daca poti da-mi un id de messenger poate vorbim online si mai verific si pe la masina din cand in cand. sau dati-mi add careva care stiti mai bine cu astea id este havvvy

This post has been edited by Havvy: 7 Aug 2009, 17:53


--------------------
Dacia 1300 Berlina 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 7 Aug 2009, 20:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(Havvy @ 7 Aug 2009, 17:47)
Ceea ce nu inteleg este ca imi mergea foarte bine masina. iar cand am fost odata la cineva mi-a pus cauciucul ala (are doua masina pe care vine capota) ca si capac la iesirea spre motor a filtrului de aer... iar la intrare trebuie sa fie capacul filtrului cel cu arc inchis... "sa nu poti sa bagi mana pe acolo" iar daca mai pun la intrarea aerului 3 degete merge mai bine motorul.

Nu prea am inteles care-i treaba cu bagatul mainii,a degetelor si cu bucata de cauciuc. smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havvy
post 7 Aug 2009, 20:30
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21 October 08




QUOTE(deceneu32 @ 7 Aug 2009, 20:11)
Nu prea am inteles care-i treaba cu bagatul mainii,a degetelor si cu bucata de cauciuc. smile.gif
*



La iesirea aerului spre motor:
* Daca ii scot acel cauciuc masina fiind pornita moare imediat motorul, daca e oprit motorul nu imi porneste deloc.

La intrarea aerului in filtru "toba" :
* Daca pun acolo 2-3 degete, motorul fiind pornit imi merge un pic mai turat.

Uite un desen poate iti dai seama ce zic eu aici smile.gif

asdfywr.th.jpg

8 Aug 2009, 12:58:
UP mellow.gif

This post has been edited by Havvy: 8 Aug 2009, 12:58


--------------------
Dacia 1300 Berlina 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 8 Aug 2009, 14:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




pe acolo nu iese aer.
poti pune sa traga aer dinspre galerie motor cald sau aer mai rece din exterior functie de anotimp.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Havvy
post 8 Aug 2009, 20:01
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 21 October 08




QUOTE(rokos @ 8 Aug 2009, 14:03)
pe acolo nu iese aer.
poti pune sa traga aer dinspre galerie motor cald sau aer mai rece din exterior functie de anotimp.
*




Si cum fac sa imi raceasca mai bine motorul?


--------------------
Dacia 1300 Berlina 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 10 Aug 2009, 12:30
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Motorul ti se incalzeste din cauza sistemului de racire, vezi dak ai aierisit bine instalatia de racire, vezi cureaua de transmisie sa fie intinsa calumea, vezi sa nu ai termostatul blocat( in cazul in care ai) , si vezi k dak iti fierbe apa in borcan, nu merge asa cu masina k inseamna k motorul e supraincalzit si il calezi, posibil de aia sa nu iti porneasca la cald. Ai mare grija cu racirea motorului k nu e de joaca. Posibil sa ai si radiatorul infundat, pot fi multe. Incearca o aierisire la motor , strange curea de transmisie si scoate termostatul. Daca mai ai probleme dupa aia , mai vb.


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 10 Aug 2009, 20:24
Post #11


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(tichondrius95 @ 10 Aug 2009, 12:30)
Ai mare grija cu
*


limbajul de mirc
QUOTE(tichondrius95 @ 10 Aug 2009, 12:30)
k nu e de joaca.
*



This post has been edited by vi_escu: 10 Aug 2009, 20:24


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 13 Aug 2009, 13:11
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Ma gandesc sa pun un filtru de aer sport, sa scap si de dita mai cutia aia de tabla de acolo, stie cineva unde s-ar gasi si cam cat ar fi, sau a mai facut cineva adaptarea asta!


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Aug 2009, 14:01
Post #13


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




se gaseste prin targuri.
dar arata f nepotrivit la dacia 1310.
mai bine un filtru de calitate!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Aug 2009, 14:04
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce importanta are cum arata? blink.gif n'aveti capota?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 13 Aug 2009, 14:24
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




E capota, dar ma gandesc k e mai practic si motorul va ''respira'' mai usor, e poate k si mai estetic. O sa caut unul si o sa fac o incercare, dak e de folos o sa va comunic.


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 09:30
Forum Renault