Patineaza ambreiajul, o intrebare
![]() ![]() ![]() |
Patineaza ambreiajul, o intrebare
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
daca tot dai cutia de viteze jos poti sa schimbi si discul de ambreaj. Unul de autospeed e vreo 70 de lei.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Sterge-l bine cu benzina sau diluant si nu vei avea probleme.
Nu-ti recomand sa iei de Autospeed.Evita chinezariile sau turcismele.Mai da-i dracu de galbejiti:au umplut Europa cu papuci de plastic si chiloti.Mai nou se pricep sa copieze si piese auto.Ia romanesc de FERMIT-Ramnicu Sarat sau strainez de VALEO etc. Orice,numai asiatic nu!! ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Pe fereastra de la carcasa de volanta poti da cu o seringa cu benzina si se va curata tot uleiul de pe discul de ambreaj . Aceasta operatiune se va face cu motorul pornit .
This post has been edited by danut 69-71: 11 Aug 2009, 20:23 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Mai dai putin drumu' la ambreaj sa tina mai jos, k dak e strans si tine sus de tot poate patina, mai dai un pic drumu sa tina mai jos.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#6
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
sau faci mai simplu, sau ma rog, alta varianta asemanatoare ca a d-lui Dan, bagi benz intr-i sticla de spalat geamuri, si cu motorul pornit, pulverizezi in carcasa ambreiajului. functioneaza. eu am folosit cam juma de kg sa fiu sigur ca se spala, pt ca patina cu draci. tot ulei, oricum e uzat, dar abia mai tragea atunci. cred ca o sa repet figura. am facut-o acu 6 luni.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da jos cutia si vezi care e pb:)
si mai exista 2 solutii: -sa dai cu stingatoru prin gaura -sa torni cenusa |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
trebuie si curatat putin, k dak ai ulei acolo, poate patina, cu ceva degresant ar merge curatat, dar ar fi bine sa schimbi dimeringu' cu problema sa nu mai probleme.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat adineauri sa plec cu scart de pe loc si nu merge neam. Patineaza ca la balamuc. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu mai chinui masina:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#11
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mai desfa-i furca. eu am 5-6mm si merge bine inca. putin scart mai are, dar firav. oricum n-o mai agresez si de dragu planetarei noi si de duca ambreiajului.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cu un pet de 0,5 si dop gaurit, baga-i benzina cu jet, cu ambreiajul apasat, su din cand in cand faci pedale, mai dai cu benzina (tot cu ambreiajul apasat),iar faci pedale, in ideea de a se clati de ulei. Asta, cu motorul oprit, ca daca e pornit, nu primeste benzina, curentul de aer ce se creaza, forta centrifuga... Daca e subtire, adica nu se mai vad crestaturile din partile exterioare, il speli de geaba. Baga-i pene cum am mai zis eu si altadata, sau schimba daca ai timp, ferodourile. Daca desfaci sa schimbi simeringul, celui nou, mai taie-i 5mm din arc. Acelasi lucru poti sa-i faci si la ala de pe motor, si-l mai duci, dar tot desfaci, daca ai bani, schimba-l, dar mai strange-i arcul. Vezi si ala de la priza, ca daca s-a incalzit discul, l-a rascopt, si e posibil sa-ti faca fente si-l banuiesti de geaba pe al de la palier. Discul fierbinte, incalzeste priza, si rascoace simeringul de la priza. Daca schimbi discul sau numai placutele, cand asezi discul pe volanta si pui placa, inainte de a incepe strangerea ei, vezi ce distanta de strangere are.Adica acolo unde se prind suruburile, sa ai intre volanta si placa( mai bine zis , supurtul placii), minim 3 mm. Discul nou, trebuie sa aiba 8 mm, iar uzura minima, ar fi de vreo 6, dar merge si mai mult(fara a ajunge la nituri), numai daca ai peste 3 mm strangere. Daca a ajuns la nituri, si nu iti permiti sa-l schimbi , cea mai buna treaba e sa bagi pene, cu un adeziv, pentru a nu le arunca afara forta centrifuga, la debreiere. Penele le bagi intre nituri, si astfel niturile vor ramane sub nivel.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cris67 |
![]()
Post
#13
|
HODOROG Group: Members Posts: 10 Joined: 14 May 08 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 13 Aug 2009, 01:19) Cu un pet de 0,5 si dop gaurit, baga-i benzina cu jet, cu ambreiajul apasat, su din cand in cand faci pedale, mai dai cu benzina (tot cu ambreiajul apasat),iar faci pedale, in ideea de a se clati de ulei. Asta, cu motorul oprit, ca daca e pornit, nu primeste benzina, curentul de aer ce se creaza, forta centrifuga... Daca e subtire, adica nu se mai vad crestaturile din partile exterioare, il speli de geaba. Baga-i pene cum am mai zis eu si altadata, sau schimba daca ai timp, ferodourile. Daca desfaci sa schimbi simeringul, celui nou, mai taie-i 5mm din arc. Acelasi lucru poti sa-i faci si la ala de pe motor, si-l mai duci, dar tot desfaci, daca ai bani, schimba-l, dar mai strange-i arcul. Vezi si ala de la priza, ca daca s-a incalzit discul, l-a rascopt, si e posibil sa-ti faca fente si-l banuiesti de geaba pe al de la palier. Discul fierbinte, incalzeste priza, si rascoace simeringul de la priza. Daca schimbi discul sau numai placutele, cand asezi discul pe volanta si pui placa, inainte de a incepe strangerea ei, vezi ce distanta de strangere are.Adica acolo unde se prind suruburile, sa ai intre volanta si placa( mai bine zis , supurtul placii), minim 3 mm. Discul nou, trebuie sa aiba 8 mm, iar uzura minima, ar fi de vreo 6, dar merge si mai mult(fara a ajunge la nituri), numai daca ai peste 3 mm strangere. Daca a ajuns la nituri, si nu iti permiti sa-l schimbi , cea mai buna treaba e sa bagi pene, cu un adeziv, pentru a nu le arunca afara forta centrifuga, la debreiere. Penele le bagi intre nituri, si astfel niturile vor ramane sub nivel. 13 Aug 2009, 05:30: inainte sa urmezi sfatul cheama pompierii si salvarea! This post has been edited by cris67: 13 Aug 2009, 04:30 |
--------------------
dacia
logan
2005/preference
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Adica va sa zica sunt mai multe semeringuri in zona ambreiajului. ![]() 14 Aug 2009, 02:12: Si inca ceva. Mai exact o intrebare. E posibil ca la 140 pe ceas sa am doar 3800 rpm in treapta a 5 a. Masina e din 99 , cutia e aceea cu treptele lungi ( consierata cea mai buna pusa vreodata pe Dacie ) si stiu ca in alte dati cand ambreiajul nu patina la 140 pe ceas aveam 4500 rpm. Recunosc ca mi-am batut joc de masina incercand sa ating viteza maxima desi ambreiajul patineaza , dar nu prea am inteles cum a fost posibil. This post has been edited by the fast and furious: 14 Aug 2009, 00:12 |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(the fast and furious @ 14 Aug 2009, 02:06) Adica va sa zica sunt mai multe semeringuri in zona ambreiajului. ![]() Sper sa nu te apuci de carpeala (taiat arcuri la semering ). Da are 2 semeringuri . 1. Este cel la palier . 2. La priza din cutie ( pe priza este situat si rulmentul de presiune ) . Dar asta inseamna sa desfaci carcasa de volanta de pe cutie , el se inlocuieste din interior spre exterior . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cris, tu, nici pe femeie sa nu te urci, ca musca , si daca-i prea fierbinte , bubuie. Destept mai esti ! Cum sa ia foc, cu motorul oprit? de cate ori ai dat benzina pe galeria incinsa? Te-ai aplecat vreodata deasupra la vreo masina?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:46 |