pornire la rece, sfaturi?
![]() ![]() ![]() |
pornire la rece, sfaturi?
andrei2477 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
|
|||
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#2
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
1.verifica platina daca mai este buna , in caz ca s-a dus cumpara un kit nou , nu costa mai mult de vreo 5-6 Lei ,iar dupa ce o schimbi regleaza distanta la 0,6 mm daca nu ma insel.
2.daca nu e platina de vina , da jos carburatorul , desfa toate jiglerele , cumpara DECARBUSOL si tine carburatorul in solutie cam 5 6 ore sa iasa toata mizeria din el. eventual dupa ce l-ai scos si l-ai lasat sa se usuce , sa faci o aerisire cu o pompita mica pe toate traseele carburatorului ca sa iasa si ultimu strop de mizerie.in leg. cu jiglerele: daca nu sunt schimbate de ceva vreme iti recomand sa cumperi un kit de 1.3. eu asa am facut , a mers bine cateva luni bune , dar acum s-a cam dus platina(marfa romaneasca) si trebuie una noua. iti urez succes si anunta-ma daca ai rezolvat. This post has been edited by Razvan_Ionut: 13 Aug 2009, 18:27 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
mike1410 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Ti se intampla toate aste pentru ca nu ai montat pata calda.Carburatorul dublu nu avea talpa incalzita nu stiu de ce.....iar cel de 1400 are nevoie pentru o vaporizare mai buna a amestecului si pntru o economicitate mai mare.
Atasat ai o poza cum trebuie sa fie carburatorul montat. Dar sa stii ca si cu pata calda montata la relanti cand e rece trebuie saii traci sochul ca sta pe la vreo 500 rpm. Drumuri bune. Attached thumbnail(s) SP_A0162.jpg ( Size: 158.72k ) Number of downloads: 320 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
mike1410 cum ai reusit sa pui filtrul ala,ce modificari ai adus? Eu tot am incercat sa montez unul dala de plastic oval ( cel original pt carburatorul ala ) si nu am reusit.Nu am loc , e prea mare. Momentan l-am adaptat pe cel original, pt carburatorul dublu corp, dar are 2 dezavantaje: este prea inalt si atinge de capota si vibreaza si a doua problema este ca socul se trage extrem de greu din cauza cablului presat de filtru.
This post has been edited by Neagu Ionut: 13 Aug 2009, 21:47 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E normal sa stea cu turatia mai redusa la rece, aproape de a se opri, dar dupa doua mimute, mersul trebuie sa fie sigur. Chiar si vara, cu benzina se trage socul la prima pornire (mai ales dimineata). La 20 de grade afara, la baza carburatorului, sunt minus 5(fara pata calda). Ce zici?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
elm |
![]()
Post
#6
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
QUOTE(mike1410 @ 13 Aug 2009, 18:48) Ti se intampla toate aste pentru ca nu ai montat pata calda.Carburatorul dublu nu avea talpa incalzita nu stiu de ce.....iar cel de 1400 are nevoie pentru o vaporizare mai buna a amestecului si pntru o economicitate mai mare. Atasat ai o poza cum trebuie sa fie carburatorul montat. Dar sa stii ca si cu pata calda montata la relanti cand e rece trebuie saii traci sochul ca sta pe la vreo 500 rpm. Drumuri bune. La mine sta cumva pe oblic, nu in lungul masinii, ca al tau. Cum ai facut? Si cel mai important, este fixat sau sta "sprijint" acolo? PS: trece chestia asta de RAR sau se uita urit la tine cind o vad? ![]() This post has been edited by elm: 26 Aug 2009, 10:36 |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#7
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Sal in primul rand am taiat carcasa la dimensiunea cartusului filtrant apoi am luat o bucata de platband (1.5mm) si am dat o gaura la un capat si 2 la celalalt capat.
Am desfacut un surub de la capacul sondelor din chiulasa(apa) si am prins platbanda acolo apoi am prins filtrul de aer cu doua holsuruburi prin cele doua gauri facute mai devreme in platband si filtru. O sa revin cu niste poze mai clare si din mai multe unghiuri ca sa va dati seama Attached thumbnail(s) SP_A0163.jpg ( Size: 244.22k ) Number of downloads: 265 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
Legat de monajul din foto...
intrebare...pozitia carbului n-ar fi trebit sa fie cu CNC-ul catre frontala auto??...(nu-s posesor de nova,insa am disc pe tema carbului cu un clg de sv) |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:26 |