DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire la rece, sfaturi?

andrei2477
post 12 Aug 2009, 08:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 14 May 09




Salut ! An o Nova GT din '99, motor 1600 cmc, carburator monocorp ! Ma dispera faptul ca nu sta la relanti cand motorul e rece ! Trebuie sa-i trag socul in fiecare dimineata ca sa porneasca iar daca o opresc 2-3 ore si se raceste motorul iar trebuie sa o tin turata pana se incalzeste motorul ! Care ar fi solutiile ? In afara de a schimba masina radmasa.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 13 Aug 2009, 18:26
Post #2


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




1.verifica platina daca mai este buna , in caz ca s-a dus cumpara un kit nou , nu costa mai mult de vreo 5-6 Lei ,iar dupa ce o schimbi regleaza distanta la 0,6 mm daca nu ma insel.

2.daca nu e platina de vina , da jos carburatorul , desfa toate jiglerele , cumpara DECARBUSOL si tine carburatorul in solutie cam 5 6 ore sa iasa toata mizeria din el. eventual dupa ce l-ai scos si l-ai lasat sa se usuce , sa faci o aerisire cu o pompita mica pe toate traseele carburatorului ca sa iasa si ultimu strop de mizerie.in leg. cu jiglerele: daca nu sunt schimbate de ceva vreme iti recomand sa cumperi un kit de 1.3.

eu asa am facut , a mers bine cateva luni bune , dar acum s-a cam dus platina(marfa romaneasca) si trebuie una noua.

iti urez succes si anunta-ma daca ai rezolvat.

This post has been edited by Razvan_Ionut: 13 Aug 2009, 18:27


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 13 Aug 2009, 18:48
Post #3


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Ti se intampla toate aste pentru ca nu ai montat pata calda.Carburatorul dublu nu avea talpa incalzita nu stiu de ce.....iar cel de 1400 are nevoie pentru o vaporizare mai buna a amestecului si pntru o economicitate mai mare.

Atasat ai o poza cum trebuie sa fie carburatorul montat.

Dar sa stii ca si cu pata calda montata la relanti cand e rece trebuie saii traci sochul ca sta pe la vreo 500 rpm.

Drumuri bune.

Attached thumbnail(s)
SP_A0162.jpg ( Size: 158.72k ) Number of downloads: 320


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 Aug 2009, 20:28
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




mike1410 cum ai reusit sa pui filtrul ala,ce modificari ai adus? Eu tot am incercat sa montez unul dala de plastic oval ( cel original pt carburatorul ala ) si nu am reusit.Nu am loc , e prea mare. Momentan l-am adaptat pe cel original, pt carburatorul dublu corp, dar are 2 dezavantaje: este prea inalt si atinge de capota si vibreaza si a doua problema este ca socul se trage extrem de greu din cauza cablului presat de filtru.

This post has been edited by Neagu Ionut: 13 Aug 2009, 21:47


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Aug 2009, 12:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E normal sa stea cu turatia mai redusa la rece, aproape de a se opri, dar dupa doua mimute, mersul trebuie sa fie sigur. Chiar si vara, cu benzina se trage socul la prima pornire (mai ales dimineata). La 20 de grade afara, la baza carburatorului, sunt minus 5(fara pata calda). Ce zici?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 26 Aug 2009, 10:31
Post #6


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(mike1410 @ 13 Aug 2009, 18:48)
Ti se intampla toate aste pentru ca  nu ai montat pata calda.Carburatorul dublu nu avea talpa incalzita nu stiu de ce.....iar cel de 1400 are nevoie pentru o vaporizare mai buna a amestecului si pntru o economicitate mai mare.

Atasat ai o poza cum trebuie sa fie carburatorul montat.

Dar sa stii ca si cu pata calda montata la relanti cand e rece trebuie saii traci sochul ca sta pe la vreo 500 rpm.

Drumuri bune.
*



La mine sta cumva pe oblic, nu in lungul masinii, ca al tau. Cum ai facut? Si cel mai important, este fixat sau sta "sprijint" acolo?

PS: trece chestia asta de RAR sau se uita urit la tine cind o vad? ph34r.gif

This post has been edited by elm: 26 Aug 2009, 10:36


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 26 Aug 2009, 15:39
Post #7


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Sal in primul rand am taiat carcasa la dimensiunea cartusului filtrant apoi am luat o bucata de platband (1.5mm) si am dat o gaura la un capat si 2 la celalalt capat.

Am desfacut un surub de la capacul sondelor din chiulasa(apa) si am prins platbanda acolo apoi am prins filtrul de aer cu doua holsuruburi prin cele doua gauri facute mai devreme in platband si filtru.

O sa revin cu niste poze mai clare si din mai multe unghiuri ca sa va dati seama

Attached thumbnail(s)
SP_A0163.jpg ( Size: 244.22k ) Number of downloads: 265


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 26 Aug 2009, 17:54
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(elm @ 26 Aug 2009, 12:01)

PS: trece chestia asta de RAR sau se uita urit la tine cind o vad?  ph34r.gif
*




aceeasi intrebare o am si eu... daca ma opreste RAR-ul pe drum, cu carburator monocorp, trebuie sa dau vreo explicatie?!?


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 29 Aug 2009, 16:48
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




Legat de monajul din foto...
intrebare...pozitia carbului n-ar fi trebit sa fie cu CNC-ul catre frontala auto??...(nu-s posesor de nova,insa am disc pe tema carbului cu un clg de sv)



--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 23:26
Forum Renault