Topic despre aditivi !, topicuri unite
![]() ![]() ![]() |
Topic despre aditivi !, topicuri unite
chichi |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Am folosit:
1. Aditiv 2+2 anti-freeze, contra apei din benzina - nu ingheata conductele de benzina (apa din ele) si elimina apa, si nu o lasa in carburator (sticluta alba), efect = nu am mai experimentat simptomele apei din benzina, tremurat etc. 2. Aditiv ulei Liqui Moly cu bisulfat de molibden - a scazut cu ceva zgomotul in motor, datorita unei ungeri mai bune, iar Mb prezent in aditiv intretine motorul mai bine 3. Aditiv Casite (din Metro) - curata carburatorul, rezervorul de mizerii, precum si supapele motorului de clamina - nu am vazut inca rezultatul, ca de abea l-am pus. Despre DuraLube stiu ca merge la motoare care se apropie de 100 000km, si se pune in motor inainte cu 1000km de schimbul de ulei. Despre reactia cu OctaneBooster sunt curios si eu. Am ajuns la conculzia ca la fiecare 2 plinuri voi pune un aditiv in benzina, cel putin contra H2O, si macar o data la 2000km un aditiv de curatare rezervor, carburator si mai ales supape. In total cam 300 000 lei/luna. Sa ne traiasca...motorul! |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Mad MAX |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
am pus si eu liqui moly si am impresia ca au scazut frecarile din motor dar sunetul motorului este la fel. imi puteti spune si mie unde pot gasi aditiv cu teflon sau ceva de genul asta. sau .... macar cum se numeste, de ce firma e facut......
|
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
disaster |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
eu folosesc aditiv pentru ulei 2+2 si in afara de reducerea zgomotului am observat ca mareste durata de viata a uleiului.acum, din pacate, am 8000 km cu acelasi ulei si inca am presiunea 6.
|
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
Ciombe |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
QUOTE cu octane buster-u mi-am spart segmentii in doua zile. asa ca ai grija la amestec ,de mers merge ![]() Asta e prima data cand aud asa ceva... Octane booster teoretic mareste cifra octanica... adica AJUTA motorul, nicidecum nu dauneaza. Adica creste indicele de compresie la care benzina se autoaprinde. Adica mai pe romaneste, BENZINA REZISTA la o compresie mai mare pana sa se autoaprinda - dispar detonatiile care sunt deosebit de daunatoare pt motoare! Gazolina de ex are cifra octanica foarte scazuta fata de benzina premium, se autoaprinde inainte sa ajunga pistonul sus, inainte ca bujia sa dea scanteie... de aceea se distrug motoarele ce merg pe gazolina. Cred mai degraba ca ai luat teapa - ca in cutia aia era motorina sau alt lichid... stiu un prieten ce lucra inainte la Shell, si care masluia bidonasele de aditivi... dezlipea un pic eticheta, facea o gaurica miica de tot, scurgea lichidul original, apoi turna la loc gazolina sau motorinsa sau alt llichid ieftin ![]() Numai bine! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
BigBro |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 March 05 ![]() |
Sambata bag masina in service si "Fac" setu motor plus alte cateva chestii care s-or mai ivi atunci la fata locului.
Problema mea ar fi : daca sa pun in motor ULEI + DURALUBE sau doar ULEI ??? ![]() ![]() Chiar sa fie DURALUBE o teapa? cum sugereaza cativa dintre cei ce au postat aici? ![]() (fizic)! se numeste XADO Inainte sa citesc posturile de pe site eram convins sa imi pun aditiv DURALUBE; acum sunt in cumpana ![]() |
--------------------
DACIA
1310
|
|
disaster |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
din cate am vazut la tv duralube e intr-adevar miraculos,dar din cate am inteles eu la dacie nu e prea indicat pentru ca astupa in timp nu stiu ce canale de ungere pe la pistoane si altele.asta am auzit-o tot pe daciaclub daca nu ma insel anul trecut.daca iti pui iti pui cam pe "propria raspundere".
|
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
Ciombe |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Aaaa, daca va referiti la Dura-Lube - pa io am folosit pe Oltcit, acm la 2 luni dupa ce am luat masina. Masina am luat-o la 65.000 km. Cand am facut un schimb de ulei am luat si dura-lube direct din Metro. A costat o groaza de bani, da am zis ca hai sa incerc.
NU AM OBSERVAT nici o schimbare in mersul motorului! Pe bune, absolut nimic. e drept ca nu imi halea ulei, adica la 7 -8 mii de km (cat faceam cu un schimb, ulei de calitae Castrol GTX3 adus direct din Germania de mine!) eu NU completam uleiul niciodata! Motorul merea excelent... fara tzacaneli, batai sau balbaieli... Gazele le-am trecut la RAR pe bune din prima! Deci motorul era oricum intr-o stare perfecta. Acum motorul are peste 180.000 km si mere perfect! La fel, nu imi haleste ulei ... Da nu bag mana in foc ca asta e efectul Dura-lube.. Io cred ca e efectul uleiului folosit, pt ca uleiurile de calitate au in componenta lor toti aditivii de care e nevoie in motor. Si mi s-a intamplat de doua ori sa imi inghete ceva prin motor si sa merg cu presiune = 0, 7 - 8 minute! Am mai scris, in urma cu vre-o 3 ani in Arad a fost un ger napraznic, iar uleiul meu avea condens.. si mi-a inghetat condensul pe undeva. Cand am pornit masina, presiunea era 0, iar becul de ulei era aprins. Am turat masina cam 5 minute si nu s-a remediat situatia. Nu va spun cum suna motorul...ce zdranganeli se auzeau pe acolo... ![]() A doua zi iarasi s-a repetat situatia, pana la servici (cam 4 km) am mers fara presiune. Dupa servici am schimbat uleiul, care era din toamna (treaba asta se intampla prin ianuarie) si nu a mai aparut fenomenul. Interesant e ca nu s-a stricat nimic pe la motor. Pe bune, setul e original, axele sunt originale totul e OK. Dar REPET, nu cred ca Dura-Lube m-a ajutat prea mult, ci mai degraba uleiul folosit! Io nu ma zgarcesc cand e vorba de calitate... mai ales la ulei! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
bolt |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 16 March 05 From: Tulcea ![]() |
Folositi aditivi la ulei pe motoarele voastre - la SLZ benzina ? De care ? Cat ?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- .......
|
|
valioglu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Pana in prezent nu, deoarece folosesc un ulei bunicel (cred), pe care-l schimb la 5000km si masina nu este foarte rulata (7000). Cu toate astea, ma gandesc sa bag un 2+2 sau altceva de la 20k incolo. Uleiul este binecunoscutul ELF.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
florinc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa parerea mea aditivii sunt o mare vrajeala. Daca pui un ulei bun nu mai are rost sa pui tot felul de prostii in motor. Un ulei bun are aditivii lui si daca mai completezi cu cine stie ce aditiv e posibil sa nu prea faca bine.
Ca sa ai un motor bun si sa faci multi km cu el iti recomand sa nu pui aditivi in motor. Este de ajuns sa faci reviziile cand trebuie , sa ii dai un ulei bun si sa schimbi filtrele asa cum scrie in cartea tehnica. ![]() ![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#12
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Dar de aditiv pt cutie nu zice nimeni nimic ? Ala e bun de ceva ? Pt ca as vrea sa pun zilele astea pt ca dupa ce se incalzeste uleiul din cutie, schimbatul vitezelor nu mai este chiar o placere, cel putin 1 si 2
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
paulp |
![]()
Post
#13
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
In primul rind ar trebui sa schimbi uleiul din cutie. La berlina intra 2 litri, dar nu te zgirci, ia ceva de calitate ca nu faci asta zilnic. Eu folosesc Hexol 80W90, e vro 115 mii kilu, si la mine intra 4 litri
![]() Aditiv pentru cutie se gaseste la tub, e destul de bun pentru a mai ajuta cind se incalzeste prea tare, dar mai ales la simeringurile de la planetare ![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
RIon |
![]()
Post
#14
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
bolt |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 16 March 05 From: Tulcea ![]() |
Mda. Chiar, ma gandeam daca astia cu masini mai suparate (pt. posesorii de Dacia
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- .......
|
|
lar |
![]()
Post
#16
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mad MAX @ 11 Mar 2005, 11:22) am pus si eu liqui moly si am impresia ca au scazut frecarile din motor dar sunetul motorului este la fel. imi puteti spune si mie unde pot gasi aditiv cu teflon sau ceva de genul asta. sau .... macar cum se numeste, de ce firma e facut...... Unul din cele mai mediatizate tratamente de motoare pe baza de teflon este Slick 50. Insa am auzit si pareri nefavorabile la adresa lui, cum ca ar putea infunda orificii de mici dimensiuni (pe la rampa culbutorilor parca). |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cam orice aditivel e buna dar nu exagerati cu ei!
la cutie merge si 2+2 acum am vazut unele australine or fi bune de ceva? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
GABONE77 |
![]()
Post
#18
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
decat sa bag aditivi si alte balarii in ulei mai bine prefer sa pun un tratament DuraLube dupa prima revizie de la 10.000 km dar pt asta mai am de asteptat nitel, cred ca prin toamna de-abia.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
valioglu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE(GABONE77 @ 19 Mar 2005, 17:37) decat sa bag aditivi si alte balarii in ulei mai bine prefer sa pun un tratament DuraLube dupa prima revizie de la 10.000 km dar pt asta mai am de asteptat nitel, cred ca prin toamna de-abia. Nu vreau sa comentez defavorabil la adresa acestui tratament, dar am bagat produsul in trei masini care aveau motoarele destul de utilizate, dar nu la limita uzurii. Dupa urmatorul schimb de ulei am verificat compresia si era identica cu cea dinaintea aplicarii. Nu am sesizat diferente importante in zgomotul motorului, in consumul de ulei sau in performante. Este o parere persoanala, posibil ca flacoanele sa fi fost contrafacute, dar nu cred. Stiu dacii care au mers 180 mii km in taximetrie si nu aveau motorul foarte uzat, in conditiile in care uleiul a fost schimbat la timp si nu au fost utilizate tratamente. This post has been edited by valioglu: 19 Mar 2005, 19:44 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
florinc |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GABONE77 @ 19 Mar 2005, 19:37) decat sa bag aditivi si alte balarii in ulei mai bine prefer sa pun un tratament DuraLube dupa prima revizie de la 10.000 km dar pt asta mai am de asteptat nitel, cred ca prin toamna de-abia. Pai daca zici ca vrei sa nu bagi balarii in ulei, insusi DuraLube este o balarie si este un aditiv de ulei, deci....te cam contrazici singur. ![]() Am folosit Dura Lube la berlina veche si nu a fost bun de NIMIC. Motorul mergea la fel, consuma la fel. ![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
lar |
![]()
Post
#21
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu voi pune niciodata aditivi in ulei, mai bine cu banii de aditivi cumpar un ulei de calitate superioara. Am pus si eu in DSN Dura Lube la 10.000 km si nu am observat nici un efect. E drept ca motorul la 70.000 km cat are acum merge super, dar nu cred ca e de la tratamentul respectiv ci de la uleiul folosit (Elf Competition STI 10W40) si de la condusul destul de atent, nu in bataie de joc. Ma gandeam sa sar la un ulei sintetic, dar exista vorba aceea cu " nu schimba ceva care merge bine", stiu si eu, ma mai gandesc .
![]() |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#22
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
asa o fi dar simplu fapt ca substanta aia nu "fuge" la temperaturi mari cum face uleiul asta mi se pare sa spune multe. oricum nu bag asa ceva pana dupa prima revizie cum am mai spus cand o sa bag va spun si impresiile mele referitoare la produsul asta.
P.S. nu stiu daca sa ii zic aditiv ca nu e ceva sa bagi la un plin de benzina sau la schimb de ulei. e misto si ca atunci cand il bagi in ulei nu trebuie sa schimbi uleiul.practic ala se "lipeste" de metal. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
lar |
![]()
Post
#23
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa zice producatorul, da' si la uleiul Castrol Magnatec este o chestie similara (unique molecular atraction) si unii s-au plans ca motorul e mai zgomotos cu Castrolul asta Magnatec. Asa ca pe ce poti sa mai fii sigur ?
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
coco_3033 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Nu pueti aditivi in benzina decat contra apei, puneti benzina cu cifra octanica mare (OMV 100). Cel impotriva apei indiferent de cine este facut este f. bun. Eu am pus si V-Power de 32.000/litru de la Shell si mai nou Benzina OMV 100. Rezultatul desi masina este veche D*82 trage f.f. bine cu OMV 100 (asta am acuma in rezervor), cost 1 l/ 36990 lei dar merita. ![]() Calcul matematic B*95 = 29800 lei/litru B*OMV 100 = 36990 lei /litru Octane Buster = 150.000 lei ptr. un plin -42 litri cu B*95 > 1.251.600 lei -42 litri cu B*OMV 100 >1.553.580 lei DIFERENTA DE 300.000 LEI sI MAI PUI 301.980 LEI IN PLUS LA UN PLIN DE REZERVOR Acest fapt l-am constatat pe piele mea. Va spun ca o benzina cu cifra octanica mare indiferent la ce motor se foloseste este 'miere de albine' ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
emilbasil |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(GABONE77 @ 19 Mar 2005, 23:04) asa o fi dar simplu fapt ca substanta aia nu "fuge" la temperaturi mari cum face uleiul asta mi se pare sa spune multe. oricum nu bag asa ceva pana dupa prima revizie cum am mai spus cand o sa bag va spun si impresiile mele referitoare la produsul asta. P.S. nu stiu daca sa ii zic aditiv ca nu e ceva sa bagi la un plin de benzina sau la schimb de ulei. e misto si ca atunci cand il bagi in ulei nu trebuie sa schimbi uleiul.practic ala se "lipeste" de metal. Produsul original este unul care nu a avut suport in Romania se cheama SLICK, ai mai auzit de el acum multi ani, este tehnologia proprietara a unei substante ce are la baza CEVA in genul teflonului(derivat din tehnologia spatiala) si care adera la metalele ce sunt legate la polul minus al bateriei, din acest motiv, odata introdus in motor cu ocazia schimbului de ulei, trebuie ca motorul IMEDIAT sa functioneze cca 1h, in caz contrar el se va depune definitiv si benefic ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- BZ10CSC
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#26
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu stau si ma intreb de ce marii producatori de uleiuri nu integreaza asemenea aditivi minue in produse lor. Si ma intreb cum de acesti mari producatori, care investesc sume fabuloase in cercetare-dezvoltare nu au reusit sa descopere o astfel de solutie minune. In schimb au reusit performanta niste firmulite de care nu a auzit nimeni. Permiteti-mi deci sa ma indoiesc de calitatile minune ale acestor aditivi. Nu spun ca fac rau (cel putin nu toate) dar nici nu cred ca se justifica investitia (cat de mica) in asa ceva. E frectie la picior de lemn dupa parerea mea.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#27
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 21 Mar 2005, 09:46) Eu stau si ma intreb de ce marii producatori de uleiuri nu integreaza asemenea aditivi minue in produse lor. Si ma intreb cum de acesti mari producatori, care investesc sume fabuloase in cercetare-dezvoltare nu au reusit sa descopere o astfel de solutie minune. In schimb au reusit performanta niste firmulite de care nu a auzit nimeni. Permiteti-mi deci sa ma indoiesc de calitatile minune ale acestor aditivi. Nu spun ca fac rau (cel putin nu toate) dar nici nu cred ca se justifica investitia (cat de mica) in asa ceva. E frectie la picior de lemn dupa parerea mea. Subscriu la ce spune Bogdan_o. Nu este indicata folosirea aditivilor pentru ulei mai ales la motoare noi. M-am interesat si eu cand aveam Renaultul 9 pentru ca ajunsesem la 400 mii de km si inca nu manca ulei. Motoarele de renault sunt cunoscute pentru faptul ca nu mananca ulei si nici nu-l murdaresc. De la explotare indelungata e posibil sa mai cedeze ceva simeringuri si atunci sa apara pierderi pe care un aditiv bun (Dura Lube, Winn`s de exemplu) le pot stopa intr-o oarecare masura. Dar in nici un caz la SLZ nu e bine de folosit . Eu am pus o singura data la DSN cand am facut revizia de 60k un aditiv de curatare a motorului. Se pune in uleiul folosit si se lasa sa mearga motorul cam 10 minute. Acel aditiv are rolul de a curata depunerile acumulate in timp pe pistoane, segmenti , etc. Ala a fost bun in sensul ca la 85 de mii cand am vandut masina mergea perfect fara sa consume gram de ulei. Specificatia la Dura LUbe e clara: "Pentru motoare obosite....." adica peste 100 - 150k. ei ca sa vanda spun ca e bine sa pui si cand e noua dar deh..... |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
AVT |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 21 Mar 2005, 11:29) Subscriu la ce spune Bogdan_o. Nu este indicata folosirea aditivilor pentru ulei mai ales la motoare noi. M-am interesat si eu cand aveam Renaultul 9 pentru ca ajunsesem la 400 mii de km si inca nu manca ulei. Motoarele de renault sunt cunoscute pentru faptul ca nu mananca ulei si nici nu-l murdaresc. De la explotare indelungata e posibil sa mai cedeze ceva simeringuri si atunci sa apara pierderi pe care un aditiv bun (Dura Lube, Winn`s de exemplu) le pot stopa intr-o oarecare masura. Dar in nici un caz la SLZ nu e bine de folosit . Eu am pus o singura data la DSN cand am facut revizia de 60k un aditiv de curatare a motorului. Se pune in uleiul folosit si se lasa sa mearga motorul cam 10 minute. Acel aditiv are rolul de a curata depunerile acumulate in timp pe pistoane, segmenti , etc. Ala a fost bun in sensul ca la 85 de mii cand am vandut masina mergea perfect fara sa consume gram de ulei. Specificatia la Dura LUbe e clara: "Pentru motoare obosite....." adica peste 100 - 150k. ei ca sa vanda spun ca e bine sa pui si cand e noua dar deh..... Si eu sunt de acord cu ce spune Bogdan_o si Pedrovl. Aditivul in motor trebuie pus cand motorul este obosit - are peste 100k, nu cand e nou. Totodata, cred ca ar mai fi o problema: aditivii care se pun in motor ( si chiar cei ce se pun in benzina) intra in reactie cu uleiul din baie (respectiv, benzina din rezervor). Intrebarea este daca chestia asta face bine sau nu motorului??!?!?! Eu unul cred ca a pune aditiv in motor este o adevarata loterie, iar riscul de a strica ceva, nu trebuie ignorat. |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#29
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aditivii care se pun in benzina pentru curatarea injectoarelor chiar dauneaza, dar catalizatorului. De-aia e bine sa se respecte concentratia scrisa pe flacon (nu prea tine faza cu sunt infundate rau injectoarele, maresc concentratia ca se desfunda) si nici nu e bine sa se exagereze cu folosirea lor.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
AVT |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar oare numai catalizatorului?!?!?!?
Oricum, stiu pe cineva care are o DSN (face taxi cu ea si e super chinuita masina aia) si pana la 250k, cand i-a facut motorul nu i-a pus nimic (aditiv adica) in motor, benzina, etc. |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:38 |