montarea unui alternator de laguna pe berlina
![]() ![]() ![]() |
montarea unui alternator de laguna pe berlina
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
Attached thumbnail(s) 007.JPG ( Size: 158.44k ) Number of downloads: 492 006.JPG ( Size: 137.17k ) Number of downloads: 547 |
||
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|||
ct-03-tvy |
![]()
Post
#2
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pai ar trebui sa te pricepi si la partea electrica,daca zici ca ai facut toata partea electronica a masini
![]() ce e electronic la o masina de productie romaneasca mai veche de 10-15 ani.... releu de semnalizare..si pleyerul ![]() ![]() una peste alta,..sa lasam caterinca,.L.E B+ legi la cablu gros de culoare rosie cu papucu de 6 la L e becul de control, in caz ca nu mai produce curent,...alimentezi borna cu + printrun bec(inseriata cu becu).. la borna cu + legi furu verde care alimenteaza cu ecxcitatie alternatoru vechi, dai continuitate....acolo unde ai releu de incarcare vechi,...cablul care vine cu + de la contact cu firu verde care pleca excitatia spre alternatoru vechi,....folosesti firu ala practic...sa dai + alternatorului.. borna cu W ..ai .? nu prea se vede bine in poza tu scapi mai usor,...la mine a fost jale ,spor la citit http://www.daciaclub.ro/Alternator-releu-d...6362-s1080.html This post has been edited by ct-03-tvy: 4 Sep 2009, 16:29 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
cand am zis partea electronica a masini m-am referit la instalatia electrica.borna cu W am si pe aceasta borna am inteles ca se leaga excitatia(asa era la renault laguna).acum citesc posturile de pe linkul de mai sus.
Multumesc pt sfaturi |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
papucul de la W e pentru turometru..... incearca sa vezi ce se intampla..fara W,...si va incarca si fara nici un fir legat .acolo,..!!!!sa nu te puna pacatele.sa bagi + direct in papucu W!!!!
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
B+ se leaga la baterie L se inseriaza o lampa (bec de 2W 12V ) cu contactul de cheie
This post has been edited by bygy007: 4 Sep 2009, 20:22 Attached thumbnail(s) schema_alternator.jpg ( Size: 50.27k ) Number of downloads: 486 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
deci sa vad daca am inteles.
Leg: B+ la firul gros de culoare rosie L la contact cu un bec inseriat. + la firul verde care se duce in releul de incarcare de la vechiul alternator. Acum am si eu ceva nelamuriri. -minusul unde il leg -restul firelor de + care erau legate la vechiul alternator unde le leg -si mufa unde este inscriptionat W ce fir pun acolo(cu ce anume se ocupa mufa aceea) multumesc. |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
autom |
![]()
Post
#7
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 5 Sep 2009, 20:51) deci sa vad daca am inteles. Leg: B+ la firul gros de culoare rosie L la contact cu un bec inseriat. + la firul verde care se duce in releul de incarcare de la vechiul alternator. Acum am si eu ceva nelamuriri. -minusul unde il leg -restul firelor de + care erau legate la vechiul alternator unde le leg -si mufa unde este inscriptionat W ce fir pun acolo(cu ce anume se ocupa mufa aceea) multumesc. ![]() ![]() Restul firelor legate la ,,+,,-ul vechi le legi la ,,+,,-ul nou. ![]() ![]() ,,W,,- il lasi liber. De acolo se lua referinta pentru turometru la Diesel. Fara gulma dar m-ai facut sa ![]() ![]() ![]() ![]() Ps. Nik-ul tau are vre-o legatura cu ce vrei sa montezi? This post has been edited by autom: 5 Sep 2009, 20:59 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
imi pare bine ca te-am binedispus,dar sti vorba aia "Masoara de doua ori si apoi taie",asa sunt si eu acum,intreb de doua ori si apoi ma apuc de legat fire deoarece nu am chef sa schimb instalatia.
PS: ce legatura are nickul meu cu toata treaba? |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#9
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ai inteles fix 0,5
la B+ legi firu rosu Gros (+) la L , dai Plus de la contact printrun bec ( becu il pui in bord,.de regula .,daca ai bordu cu turometru,..ai ..si martor pt baterie,...) si mai tragi inca un fir de la terminalu celalat al becului la alternator ,ca nu il ai....si legi la borna L... _ legi la carcasa alternatorului,..(tresa aia) la un surub de 5 ...sau de alea de 8 sau de 10... la W nu legi nimic... L E.... legat de firu verde ,am zis asa . folosesti firu verde, pt a alimenta borna de pa alternator marcata cu semnul +, (pt a transporta + de la contact la alternator),..... unesti capetele firelor verde (care are papuc oki,daca il mai are) cu firu pa care vine + din contact, si are papuc tip baba...nustiu ce culoare mai are,......firele alea 2. care erau legate la terminalele releului de incarcare,.. alternatoru nou are releu incorporat... |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
alternatorul a fost montat si merge perfect,am masurat tensiunea pe care o debiteaza noul alternator si este de 14.6V la relanti fara consumatori si 14.5 V cu consumatori porniti(dezaburire,faza lunga(xenon),muzica pornit,incalzirea oglinzilor,etc).eu zic ca incarca destul de bine,singura chestie pe care am observato si este in neregula este bateria care atunci cand motorul nu este pornit are o tensiune de 11 V,ceea ce nu prea e bine.Mentionez ca bateria are 4 ani si este o caranda de 55 A.
Poze o sa pun maine. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 6 Sep 2009, 20:14 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:28 |