DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la 3000 de ture...., merge in socuri........

cauni
post 13 Sep 2009, 02:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 September 09




Azi mi-am dat seama ce se intampla, dupa ce am dat vina pe infundatul carburatorului....la 3000 de ture, merge in socuri si accelerarea nu are nici un efect....daca las sa scada turatia (sub 2500) , merge normal , fara nici o problema dar cand ajunge la 3000 , istoria se repeta.....unde ar putea fi problema ? ptr ca ma bate gandul ca ar putea fi de la aprindere....sau ar putea fi si din alte cauze ? va rog , ajutati-ma smile.gif.....


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 13 Sep 2009, 02:28
Post #2


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




La mine a fost conducta de tur infundata la plecarea din rezervor. S-a rezolvat prin suflare de aer pe conducte.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cauni
post 13 Sep 2009, 08:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 September 09




cand spui ca la tine a fost infundata conducta de tur , spui ca ai avut aceleasi simptome ? merge fara probleme in toata plaja de turatii , cand ajunge la 3000 , merge in socuri....pompa de benzina baga benzina la greu , o schimbasem intr-un timp cu una din aceea cu clapeta , cea originala fiind de aceea incapsulata si pot sa spun ca aceasta din urma e mai viguroasa ca cea cu clapeta......dar nu e greu, se poate sufla niste aer pe conducte....dar, altceva , alte posibile cauze ?


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Sep 2009, 09:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




O cauza poate fi nivelul mic de benzina in camera carburatorului .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cauni
post 13 Sep 2009, 10:01
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 September 09




sa inteleg: nivelul fiind prea mic, nivelul benzinei in carburator scade pana acolo incat nu mai alimenteaza .....asta presupune ca consumul este mai mare decat debitul furnizat de pompa de benzina la 3000 de ture ?....daca ma intelegi ce vreau sa spun smile.gif....

This post has been edited by cauni: 13 Sep 2009, 10:02


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Sep 2009, 10:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu stiu sa-ti explic exact tehnic , stiu doar ca a lui taicamiu (Dacia 1300 1980, motor bun) cand ajungeam pe la 95 km/h (nu am turometru) incepea sa mearga in basturi , daca mai acceleram nu se mai ducea de loc si intrerupea rau de tot . Am mai marit nivelul (era mic fata de normal , parca 7 mm normalul, nu mai tin minte exact ) si apoi mergea frumos , chiar si cu 120 km/h si mai aveam pedala . Nu spun ca asta ar fi cauza la a ta dar poti verifica foarte usor nivelul .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 13 Sep 2009, 12:21
Post #7


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




QUOTE(cauni @ 13 Sep 2009, 10:01)
sa inteleg: nivelul fiind prea mic, nivelul benzinei in carburator scade pana acolo incat nu mai alimenteaza .....asta presupune ca consumul este mai mare decat debitul furnizat de  pompa de benzina la 3000 de ture ?....daca ma intelegi ce vreau sa spun smile.gif....
*




Nu este mai mare consumul decat debitul furnizat de pompa.Daca aveai dublucorp mai ziceai ca nu face fata pompa.
Nivelul benzinei in carburator e dat de cuiul pontou,mai precis de reglajul acestuia.
Cu un nivel prea mare nu apar probleme de alimentare doar ca consuma mai mult,cu nivel mic in CNC apar probleme de alimentare.I-a prin eliminare toate cauzele posibile.
Deasemeni foloseste functia SEARCH ca astfel de probleme au fost dezbatute zi si noapte.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cauni
post 13 Sep 2009, 16:25
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 September 09




crezi ca nu am cautat? crezi ca daca as fi gasit , as mai fi deschis un topic pe aceeasi problema ? se pare ca da...ma rog ...... ei bine , nu am gasit , asta ca sa fi tu linistit in privinta asta....asa ca.....

stiu si eu de ce e dat nivelul in carburator, asta nu ma ajuta cu nimic...din pacate....am sa maresc insa nivelul si am sa postez daca se remediaza asa sau nu..mercy pana acum celor care au raspuns pana acu...multumesc frumos smile.gif

reglat nivelul in carburator.....merge..........

This post has been edited by cauni: 14 Sep 2009, 15:27


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:48
Forum Renault