DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Metode de stabilit consumul

Mr.T
post 21 Mar 2005, 20:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 February 05
From: De peste tot




Cine stie o metoda/mai multe prin care sa stabilesti consumul ?? nu ma luati cu cea babeasca, sa urmaresc acul..


--------------------
DSN Pe gri - B-42-QUAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanF
post 21 Mar 2005, 20:21
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 16 July 04
From: Bucuresti




Faci plinul ochi, mergi pana te plictisesti mai multe zile(adica mers normal). Cand se aprinde beculetul ii faci iar plinul. Imparti cati litri intra la numarul de sute de km si vezi cat iti da. Poti sa faci si mai putini km si sa ii faci iar plinul dar e mai relevant daca mergi mai multe zile ca poate nu mergi la fel in fiecare zi, nu e aceeasi temperatura (la fel de cald sau de frig) in fiecare zi.


--------------------
Ford Focus - ...
FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 21 Mar 2005, 21:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




cea mai buna si reala dupa mine este: iei 2 sticle de 2 l fix umplute cu benz. cand se termina ce ai in rez bagi o sticla si notezi km pe care ii ai.mergi pana se termina si citesti km. apoi aplici regula de 3 si afli .


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 21 Mar 2005, 22:17
Post #4


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Si cam care ar fi problema tehnica ?


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.T
post 21 Mar 2005, 22:31
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 February 05
From: De peste tot




QUOTE(BogdanF @ 21 Mar 2005, 20:21)
Faci plinul ochi, mergi pana te plictisesti mai multe zile(adica mers normal). Cand se aprinde beculetul ii faci iar plinul. Imparti cati litri intra la numarul de sute de km si vezi cat iti da. Poti sa faci si mai putini km si sa ii faci iar plinul dar e mai relevant daca mergi mai multe zile ca poate nu mergi la fel in fiecare zi, nu e aceeasi temperatura (la fel de cald sau de frig) in fiecare zi.
*



Becu la cati litri se aprinde ?


--------------------
DSN Pe gri - B-42-QUAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2005, 22:33
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai problema tehnica este ... daca aplici ce zice dudy...
Mergi uite-asa pana se termina benzina de sa nu mai aiba pompa din rezervor inaltimea minima de coloana de benzina pentru functionare normala si apoi te duci frumusel la service sa-ti schimbe pompa arsa.
Si daca nu ai invatat din prima, mai repeti o data schema, si tot asa pana le lichidezi stocul de pompe la aia din service...
Mr.T, ia de buna ce a zis BogdanF

Si becul se aprinde pe la 7-10 litri, in functie de inclinare, reglaj flotor din rezervor etc. Este doar orientativ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 21 Mar 2005, 22:43
Post #7


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Eu unul prefer sa aplic metoda lui dudy!Sincer nu vad de ce sa se arda pompa!Ea functioneaza atita timp cit merge si motorul!Eu numai la limita am mers cu dsn cind aveam,si de multe ori am ramas in pana .......dar eu am tot timpul un bidon de benzina in portbagaj,ca nu se stie niciodata biggrin.gif !Si la mine nu sa m ai ars........si am facut cu ea vreo 50 mii km!Ca sa nu mai zic de slz...........Am mers o data vreo 500 m numai din demaror ca nu mai avem motorina si tot a mers si aia fara se arda pompa!Acum fiecare face cum vrea,dar pt mine metoda asta e cea mai buna laugh.gif !


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 22 Mar 2005, 10:24
Post #8


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(osirus @ 21 Mar 2005, 22:43)
Eu unul prefer sa aplic metoda lui dudy!Sincer nu vad de ce sa se arda pompa!Ea functioneaza atita timp cit merge si motorul!Eu numai la limita am mers  cu dsn cind aveam,si de multe ori am ramas in pana .......dar eu am tot timpul un bidon de benzina in portbagaj,ca nu se stie niciodata biggrin.gif !Si la mine nu sa m ai ars........si am facut cu ea vreo 50 mii km!Ca sa nu mai zic de slz...........Am mers o data vreo 500 m numai din demaror ca nu mai avem motorina si tot a mers si aia fara se arda pompa!Acum fiecare face cum vrea,dar pt mine metoda asta e cea mai buna laugh.gif !
*



Sefu' vad ca ai scris motorina. In concluzie: experienta ta era pe o DSN? Daca faceai asta la un DSN ti se ardea pompa de benzina pentru ca din cate stiu eu pompa de benzina la DSN se afla in rezervor si se raceste in benzina.

Un mecanic mi-a recomandat sa evit sa merg doar pe rezerva. Mi-a spus ca optim este sa alimentez cam cand imi ramane un sfert de rezervor. Pe mine metoda ma avantajeaza pentru ca niciodata nu mi-a placut sa merg pe rezerva (am o anumita siguranta cand vad rezervorul ala plin wub.gif ).

Personal pentru DSN recomand metoda plin-plin. Cat poate sa fie marja de eroare? 0,5l/100km?


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 22 Mar 2005, 11:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(osirus @ 22 Mar 2005, 00:43)
Sincer nu vad de ce sa se arda pompa!
*




Asta pt. ca nu stii prea nulte despre pompa asta.
Chestia e ca ungerea si racirea mecanismului din pompa se efectueaza cu benzina pe care o pompeaza. Daca merge in gol, se incalzeste si se arde pana la urma. Nu imediat, si nu poti sa prevezi cat rezista, pentru ca oricum, nu merge complet uscat, ca ceva benzina tot chinuie ea pe-acolo chiar si daca nu mai are ce trage din rezervor. Dar pana la urma tot se frige daca incerci mult.

Asa ca da-i inainte, pana afli si tu!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 22 Mar 2005, 11:08
Post #10


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pai cum sa se arda?
Pai pompa la DSN e imersata in rezervor si isi asigura ungerea cu...benzina din rezervor
Cum e prea putina cum se poate arde..
Oricum..faci cum vrei, placerea ta..orgasmul tau..banii tai!
Dar daca apari cumva pe aici zbierand ca ti s-a ars pompa si ce muuult costa o pompa de DSN iti promit solemn caterinca la greu!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 22 Mar 2005, 13:05
Post #11


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(asarban @ 22 Mar 2005, 13:08)
Pai cum sa se arda?
Pai pompa la DSN e imersata in rezervor si isi asigura ungerea cu...benzina din rezervor
Cum e prea putina cum se poate arde..
Oricum..faci cum vrei, placerea ta..orgasmul tau..banii tai!
Dar daca apari cumva pe aici zbierand ca ti s-a ars pompa si ce muuult costa o pompa de DSN iti promit solemn caterinca la greu!
*




si din partea mea.....


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 23 Mar 2005, 00:14
Post #12


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan




Cum se face ungerea aia cu benzina radmasa.gif ?Poate ca ai vrut sa zici racire,dar racire la ce?La bobina?IsNa tu nu stii prea multe despre pompa asta!Producatorul recomanda(si nu numai la acest tip de autoturism) sa se alimenteze cu carburant atunci cind se aprinde becul din alte considerente,ca sa nu faci pana prostului,cum se mai zice biggrin.gif ,nu ca se arde pompa!Daca ar functiona in permanenta si dupa ce s-ar tremina benzina,as mai zice,dar ea functioneaza atita timp cit merge si motorul,asa ca nu are de ce sa se arda!Daca era aceasta problema,ar fi fost tiparit prin toate cartile de utilizare si la busonul de alimentare la masina sa nu mergi fara benzina in rezervor ca se arde pompa!Dar nu scrie nicaieri asa ceva!Si pozitionarea pompei nu e pe fundul rezervorului,ca sa fie acoperita de benzina ci in partea superioara a acestuia!Si e acoperita de benzina numai cind faci plinul!
ps...am avut si dsn si slz!Ultima era cu motorina 04.gif !
pps....bj la dsn am mers vreo 2 km la ralanti pina la benzinarie, si asta cind era noua masina,numai cu benzina din absorbantul de vapori!

This post has been edited by osirus: 23 Mar 2005, 00:25


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.T
post 23 Mar 2005, 19:09
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 February 05
From: De peste tot




ok, mersi tuturor. ce intrebam eu si unde s-a ajuns blink.gif . dar nu e rau , asa mai aflu si eu cate ceva. spre exemplu, ca pompa de benzina s-ar putea arde..sau nu.. cool.gif . Ramane sa vorbesc cu un specialist, totusi. Multam inca o data.


--------------------
DSN Pe gri - B-42-QUAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Mar 2005, 20:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




parerile sint impartite dar nu merita sa afli pe pielea ta ca este adevarat !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 24 Mar 2005, 09:07
Post #15


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu fac consumul non-stop:
alimentez la pompa X pana vad benzina in buza busonului (apas pe clapeta, ca am cot de SN pana intra tot combustibilul, si ramane pana in buza afara), fac un numar de km, apoi alimentez in acelasi stil, la aceeasi pompa, hai sa zic ca vor fi 30-40ml eroare, dar nu prea se simt.
Apoi folosesc programelul atasat, si da rezultate smile.gif

Attached File(s)
Attached File  calcul_consum.zip ( 2.14k ) Number of downloads: 138


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Mar 2005, 09:38
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ca sa nu raman dator cu pompa aia de benzina:
Pompa de benzina imersata in benzina din rezervor merge tot timpul cat este pus contactul. Motoarele electrice au un obicei de a se incalzi din cand in cand, racirea lor fiind efectuata in general de aerul din motor si "imprejurimi", ajutat din cand in cand de cate un ventilator solidar cu axul rotorului. La pompa de benzina rolul racirii este jucat de benzina, care inconjoara pompa si circula prin ea, prin toate partile (inclusiv pe la colector si perii).
De asemenea, pompa de benzina are ca element pompant fie un disc cu role, fie cu bile. Acestea se "freaca" de carcasa exterioara a pompei creaind intre ele niste camere (cu rol de asigurare flux de benzina). Frecarea asta trebuie sa fie "unsa". Dar acest lucru nu se poate face cu uleiur sau vaseline (treaba se intampla in rezervor...). Acest ro il are benzina. Daca lipseste aceasta ungere, motorul pompei incepe sa lucreze in sarcina, iar daca este si "pe uscat" (neracit) e numai bine pentru o incalzire a acestuia.
Aceasta problema iarna nu se va manifesta pregnant (temperatura exterioara mica) insa vara...

Si acu' cireasa de pe tort: Daca benzina nu exista ci vapori de benzina care sa circule prin pompa, cu oarece posibilitate de amestec cu aer exterior (asta ca sa mai taiati garnitura de la busonul de benzina...) si se face una bucata scanteie pe colectorul care acum nu e imersat in benzina ci in vapori de benzina cu ... oxigen (din aer), cam care credeti ca este rezultatul? Noroc ca acest amestec ipotetic se poate regasi extrem de rar in practica, mai ales cand se scoate pompa din rezervor si se da drumul "pe uscat"...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 24 Mar 2005, 21:54
Post #17


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan




QUOTE(klaus @ 24 Mar 2005, 09:38)
La pompa de benzina rolul racirii este jucat de benzina, care inconjoara pompa si circula prin ea, prin toate partile (inclusiv pe la colector si perii).
*


Esti sigur?Ai desfacut tu pompa si circula benzina la colector si perii?
scuze de off topic.........


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-XX-WRC
post 29 Mar 2005, 19:09
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 21 March 05




Sa va invete fratele vostru cum se face consumul
Cea mai eficienta si totodata exacta modalitate de a stii cat de mult iti "mananca " masina vine cam asa:

1. Plinul facut (de cand iti sare clapeta de la stutz-ul de la pompa mai apesi inca odata pana sare din nou)

2. Mergi 200 Km( 100 nu poate fii la fel de relevant)

3 Alimentezi din nou in aceeasi maniera ...Full + de doua ori clapeta sa sara

4 Exact cat alimentezi imparti la 2 si ala e consumul la suta de km.



SUCCES si BANI DE 2 PLINURI smile.gif


--------------------
Dacia SupeR Nova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 29 Mar 2005, 20:05
Post #19


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Metoda si mai ieftina!!! Mergi pana cand se aprinde becu! EXACT atunci bagi o sticla de 2 litri si mergi pana cand se aprinde becu din nou wink.gif Mare grija sa nu demarezi brusc sa se duca benzina pe spate sau sa fie zona de deal/munte! Fuctioneaza bine la campie!
Apoi bagi regula de 3 simpla si calculezi biggrin.gif
Este un consum orientativ, dar care te poate determina sa obtii un stil de mers economic wink.gif La mine mai sunt FIX 3 litri cand se aprinde becu! Am mers de curiozitate pana cand s-a terminat! .. Unii ziceau ca sunt 5-7.. laugh.gif Ar fi bine biggrin.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 30 Mar 2005, 07:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 24 Mar 2005, 11:38)
Si acu' cireasa de pe tort: Daca benzina nu exista ci vapori de benzina care sa circule prin pompa, cu oarece posibilitate de amestec cu aer exterior (asta ca sa mai taiati garnitura de la busonul de benzina...) si se face una bucata scanteie pe colectorul care acum nu e imersat in benzina ci in vapori de benzina cu ... oxigen (din aer), cam care credeti ca este rezultatul? Noroc ca acest amestec ipotetic se poate regasi extrem de rar in practica, mai ales cand se scoate pompa din rezervor si se da drumul "pe uscat"...
*



daca ar fi cum zici tu, ar fi masina preferata a teroristilor (aia cu masini capacana) biggrin.gif

adica stau linistit ca am butonul ala rosu de la motor care opreste alimentarea cu combustibil in caz de accident si cind colo pot sa bubui pentru simplu fapt ca n-am benzina in rezervor, ceva nu prea se leaga aici.

in alta ordine de idei, exista si motoare in constructie antiex (adica pentru medii explozive) care sint construite special astfel incit sa nu existe posibilitatea ca amestecul exploziv sa ajunga in zona periilor colectoare.

pe de alta parte, daca pompa de benzina se arde daca nu e destula benzina in rezervor, de ce nu-mi scrie in cartea masinii, ca io ma pricep doar sa pun contactul si sa bag a-ntiia. asa cum scrie mare chiar pe prima pagina sa bag numai benzina fara plumb, si sa nu spal cu jet de apa compartimentul motor, de ce nu scrie sa nu merg cu mai putin de 10l in rezervor?


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Mar 2005, 09:22
Post #21


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Sa ma citez din nou:
QUOTE(klaus)
Noroc ca acest amestec ipotetic se poate regasi extrem de rar in practica, mai ales cand se scoate pompa din rezervor si se da drumul "pe uscat"...
.
2. Daca mai are cineva ceva de combatut pe aceasta treaba, sa prezinte argumente clare, asa cum le-am prezentat eu, ca de scris versuri e usor cand...
3. Deschideti ochii. Faptul ca se poate intampla nu inseamna ca este obligatoriu sa se si intample! Insa obisnuinta de a merge fara benzina creeaza o probabilitate mult mai mare de a se arde pompa. Intelegeti o data pentru totdeauna: daca nu ai benzina in rezervor nu inseamna ca se va arde pompa. Insa daca in mod obisnuit nu ai benzina in rezervor, si se mai adauga si alte conditii (temperatura ambianta, vaporizare pe sorb etc) ai sanse MULT mai mari sa se arda pompa din diverse cazuri.

Faceti naiba diferenta intre "posibilitatea de a se intampla este mai mare" si "se va intampla sigur"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 30 Mar 2005, 09:35
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




a aparut pe forum cineva care sa zica: ba baieti, din cauza ca am mers cu rezervorul gol, mi s-a ars pompa? daca da, atunci intr-adevar exista o posibilitate de a se intimpla; daca nu, atunci argumentele pe care le prezinti tu raman la stadiul de speculatii.

consider ca in 5 ani de cind exista DSN-ul s-au putut indeplini toate conditiile date de tine pentru ca nenorocirea sa se intimple macar o data. daca s-a intimplat, imi cer scuze pentru contrarile aiurea, daca nu, da-mi voie sa nu cred, mai ales ca si in ceea ce priveste functionarea pompei descrisa de tine mai sus am unele dubii, dar din lipsa de timp nu pot sa le expun acum.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heaven
post 30 Mar 2005, 11:59
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 17 August 04
From: Bucuresti




Referitor la umplerea rezervorului pana in "buza" - mi s-a recomandat de unii mecanici sa NU umplu rezervorul full pentru ca benzina refuleaza pe circuitul de recuperare al vaporilor ?!?
Este posibil acest lucru ?


--------------------
EX Dacia 1310 Li Berlina - masina furata
"A fost o vreme cand automobilul era o raritate.Numai un mare barbat politic sau un latifundiar, adica numai un personagiu cu mare suprafata, recunoscut de toata lumea ca analfabet, avea dreptul sa aiba automobil."
(G. TOPIRCEANU - Balade vesele si triste - "Despre automobil")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Mar 2005, 13:03
Post #24


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pt. Heaven: recomand http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16443

Pt. Mihai: Din punct de vedere statistic, forumul nostru nu este relevant. Cati membrii sunt pe forum si cate masini au intrat prin service-uri? Exemplu: la cati membrii de pe forum li s-a spart luneta din deschidere prea puternica a porbagajului la Logan? NICI UNUL. Dar exista (a existat) SIGUR un asemenea caz intr-un service din Pitesti.
La fel este si cu pompa de benzina. Stiu sigur existenta a 2 (doua) asemenea cazuri in Bucuresti.
Dar conform logicii prezente pe aici, ele nu exista...
Si in continuare eu nu am vazut combateri serioase la ideile mele (adica nu de genul eu nu am auzit, deci nu se intampla...)

PS: "Speculatiile" provin de la oameni care au avut tangenta cu motoarele pe injectie de la dacia...

PPS: de pe internet, iaca la http://www.autohausaz.com/html/fuelpumps.html
QUOTE
Your fuel pump relies on fuel passing through it for lubrication and cooling. Consequently, fuel starvation can be another factor that accelerates wear and may even cause pump damage under certain operating conditions.

QUOTE
Tip #4: Do not "test" a new pump before it has been installed by jumping it. Running a pump in a dry condition with no fuel to lubricate it risks damaging it. Do not run the pump until fuel has been added to the tank. Also, replace any braided or rubber fuel lines that are flaking or cracked with the correct type of EFI hose.
Oricum, tot articolul este interesant...

PPPS: La http://www.popularmechanics.com/automotive...at/1272391.html
QUOTE
While on the subject of pump fatalities, another reason pumps burn out is because immersion in gasoline is necessary for cooling, yet people run around on "E." So, try to keep your tank at least half full.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:25
Forum Renault