martor de bord
![]() ![]() ![]() |
martor de bord
kdf |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
o imagina detaliata a bordului cu electrica .???? o schema electrica
semnul atentie .. poate aparea de la lichid de frana putin .. scoate firele de la sonda de la pompa frana This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 10 Oct 2009, 17:50 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce să scoată firele? Nu mai bine completează lichidul pierdut?
E și schema pe aici, bunăvoința de a căuta lipsește... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
TAI |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Daca martorul de bord precizat a inceput intai sa palpaie si apoi a ramas aprins atunci inseamna ca ai o pierdere usora de lichid de frana din instalatie, motiv pt. care lichidul de frana este sub nivel si este inchis contactul din capacul rezervorului. Verificare se face prin scoaterea unui papuc de la contact.
Daca a aparut dintr-o data si de atunci sta aprins, atunci ai scapari mari de lichid sau ai facut recent o aerisire motiv pt. care pompa de frana trece pe regim de "avarie" si ai frana doar pe doua roti. Verificarea se face prin scoaterea papucului de la senzor. Inteleg din ce postezi ca apare sporadic deci inseamna ca ai o pierdere usoara. Pentru remediere nu ai nevoie de nici o schema, martorul lucreaza corect si trebuie inlaturata cauza, de aceea va trebui sa faci urmatoarlele: 1 stabilesti cauza pierderii; 2 remediezi cauza; 3 completezi cu lichid; 4 aerisesti; 5 resetezi senzorul pompa; 6 verifici din nou. Succes. This post has been edited by TAI: 10 Oct 2009, 21:20 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
kdf |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 09 ![]() |
Am inteles, o sa merg zilele astea la unchimiu (mecanic) sa se uite ... ca eu sunt paralel momentan cu dastea... si o sa revin cu informatii despre ce avea si cum am rezolvat.. Multumesc pt raspunsuri!
LE : Am rezolvat ... am completat lichidul de frana si acum merge perfect ! ![]() Se poate inchide topicu! This post has been edited by kdf: 11 Oct 2009, 20:32 |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999
|
|
TAI |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
I-ai dat un "algocalmin" si i-a trecut, dar daca nu remediezi cauza, "durerea de cap" o sa-i revina...
This post has been edited by TAI: 12 Oct 2009, 15:39 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:21 |