cabluri cablaj nou?, cabluri cablaj nou?
![]() ![]() ![]() |
cabluri cablaj nou?, cabluri cablaj nou?
SB04AKI |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
Attached thumbnail(s) DSCI0670A.JPG ( Size: 788.68k ) Number of downloads: 290 |
||
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|||
yon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
la sondele de ulei, presiune si bec cred, cel putin la mine aceste mufe acolo sunt legate
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
![]() Mai mult ca dilema ai o mare problemä !!! Firul de masä de la alternator la caroserie pluteste pe o mare de vopsea ( de obicei un bun izolator ... ) + faptul cä tabla de fier a caroseriei de la acest surub pînä la releul de încärcare are o rezistentä destul de mare ceea ce va influenta destul de mult în corecta încärcare a bateriei - în mod normal acest fir (tresä împletitä original ) se prinde direct la masa releului . Sertizarea firului albastru nu prinde corect izolatia , asta în timp se transformä în retezarea firului din cauza vibratiilor motorului . Nu te scumpi la o saibä , pune si piulite noi la plusul alternatorului - o saibä ruginitä la un circuit electric provoacä un contact prost , încälzire (poate provoca chiar si arderea diodelor în cazul de fatä ) . Nu-ti fie teamä cä va rugini caroseria , la suruburile de masä curätä bine de vopseaua si asigurä un bun contact ( poti pune si vaselinä cä n-o doare ) , te va scuti de multe probleme si dureri de cap ! Mufele alea ar trebui sä fie de la sondele de ulei cum spunea @yon . Succes ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
SB04AKI |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
QUOTE(mecanick_maverick @ 13 Oct 2009, 16:19) ![]() Mai mult ca dilema ai o mare problemä !!! Firul de masä de la alternator la caroserie pluteste pe o mare de vopsea ( de obicei un bun izolator ... ) + faptul cä tabla de fier a caroseriei de la acest surub pînä la releul de încärcare are o rezistentä destul de mare ceea ce va influenta destul de mult în corecta încärcare a bateriei - în mod normal acest fir (tresä împletitä original ) se prinde direct la masa releului . Sertizarea firului albastru nu prinde corect izolatia , asta în timp se transformä în retezarea firului din cauza vibratiilor motorului . Nu te scumpi la o saibä , pune si piulite noi la plusul alternatorului - o saibä ruginitä la un circuit electric provoacä un contact prost , încälzire (poate provoca chiar si arderea diodelor în cazul de fatä ) . Nu-ti fie teamä cä va rugini caroseria , la suruburile de masä curätä bine de vopseaua si asigurä un bun contact ( poti pune si vaselinä cä n-o doare ) , te va scuti de multe probleme si dureri de cap ! Mufele alea ar trebui sä fie de la sondele de ulei cum spunea @yon . Succes ! am sa schimb firul de masa de la alternator si am sa curat si vopseaua de acolo, ce nu am inteles este sa leg masa de la alternator de masa de la releeul de incarcare pe acelasi surub? faza e ca sunt doua cabluri gri unu cu mufa normala si una cu mufa rotunda care o fi de la sonde? la alternator am sa schimb si saibele si piulitele noi si am sa pun tresa originala. |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce am vazut eu , asa imi face impresia ca firele ce vin pe alternator mi se par cam subtiri in sectiune (rosu si albastru), daca ai posibilitatea cositoreste cei 2 papuci de la fire cit sint proaspeti si nu sint oxidati ,
firul alb daca e mai lung poate fi de la semnalizarea de pe aripa sfat curata bine vopseaua de pe suruburile pe care se pun masele si pune o saiba plata , papucii , alta saiba plata grover piulita si strins bine , acelasi lucri si cu releul , ideea este ca tot ce e legat la masa trece prin acel fir intre aripa fata si alternator e bine sa pui toate masele legate cu acel fir de masa aripa alternator This post has been edited by bygy007: 13 Oct 2009, 21:00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
![]() Care a fost ideea de ai vopsit capsula avansului vacuumatic si capacul pompei de benzina? |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
![]() Cablul pe care-l ai se vede solid si e foarte probabil sä fie mai bun decît tresa , ideea era cä nu-i original ![]() Firele gri care vin pe acelas tub sunt de la sondele de ulei - cel cu papuc normal e de la sonda de bec , cea superioarä în poza ta - cel rotund e de la sonda de ceas (cea groasä de jos) , la început si aia avea papuc normal dar ulterior s-a schimbat papucul normal cu un fir cu papuc rotund . Attached thumbnail(s) rel_carga.jpg ( Size: 469.31k ) Number of downloads: 235 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
SB04AKI |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
QUOTE(mecanick_maverick @ 14 Oct 2009, 01:25) ![]() Cablul pe care-l ai se vede solid si e foarte probabil sä fie mai bun decît tresa , ideea era cä nu-i original ![]() Firele gri care vin pe acelas tub sunt de la sondele de ulei - cel cu papuc normal e de la sonda de bec , cea superioarä în poza ta - cel rotund e de la sonda de ceas (cea groasä de jos) , la început si aia avea papuc normal dar ulterior s-a schimbat papucul normal cu un fir cu papuc rotund . @mecanick_maverick mersi mult de raspunsul tau am inteles acuma care cablu unde vine, functioneaza acuma si ceasu de ulei. tresa aia am primito de la un mecanic care lucra la armata si tresele erau folosite la tancuri si camioanele alea rusesti de armata, are fire argintate inauntru si e defapt mai buna decat aia originala de dacie care oxideaza cu timpul. |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ar trebui sa pui si protectia aceea de cauciuc la plusul de pe alternator , e foarte utila . Si la mine sunt fire in plus , unu cred ca e cel pentru presiune ulei caci e pozitionat ca cel din poza ta dar eu nu am nici sonda si nici ceas in bord.
|
--------------------
-
-
-
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 14 Oct 2009, 09:20) Ar trebui sa pui si protectia aceea de cauciuc la plusul de pe alternator , e foarte utila . Si la mine sunt fire in plus , unu cred ca e cel pentru presiune ulei caci e pozitionat ca cel din poza ta dar eu nu am nici sonda si nici ceas in bord. am sa imi cumpar si protectia aia si am sa o pun, mersi de sfat |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
n'a fost o alegere prea inspirata cablajul ala nou, cunoscandu-le sunt de toata jena, papucii pica daca ii misti de 2 ori, sunt foarte subtiri, apar caderi de tensiune la imbinari..etc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#12
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Capsula vacuumatica are o mica gaurica. Vopsind-o ai astupat gaurica aia.
Oricum, simplul fapt c-ai vopsit-o e o prostie. Vopseaua nu inseamna neaparat frumusete. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si nu uita niciodata ce spune Argon. Sa afli ce stie sa faca acel fir, intai pui o lampa cu bec de pozitie sau semnalizare la el si masa, dai cateva comenzi (semnalizare etc.), nu se aprinde la niciuna, dai cu el la masa (il prelungesti sa poti vedea si bordul) si vezi ce se misca la bord, si al lui e.
Daca tot vrei sa afli, du-l la + si vezi cine ia foc . Nu uita de stingator. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:14 |