Un fasait ciudat
![]() ![]() ![]() |
Un fasait ciudat
cipp2005cipp |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|||
nex4u |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 September 09 ![]() |
salutare. fasaitul ala de care spui e de la aerul fals pe care il trage. poate ai capacul ala de la carb crapat, poate nu e strans bine colierul si vezi sa fie pozitionata bine garnitura de cauciuc.
|
--------------------
dacia
1310
1993 VN-02-MAF
|
|
cipp2005cipp |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
capacul de la delco?
|
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sub carburator ai niste garnituri posibil sa sa ai vre una crapata sau exista un distantier care in ultimul timp era facut din plastic si sa se fi topit , apoi gitul de lebada crapat (legatura intre filtru de aer si carburator) apoi servo , furtunul , supapa su membrana , , mai ai un furtun de la galerie la carburator (se uneste cu cel de la capacul de la tacheti printr-un T)
le iei prin eliminare incepi cu servo |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cipp2005cipp |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta?
|
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic ca destul de usor , cu o cheie de 13 desfaci cele 2 piulute scoti corpul apoi ramin restu , daca ai tavita , o scoti si pe aia , si rezolvi acolo , trebuie sa iei garnituri , si silicon , eu am folosit de clingherit , nu mai stiu ordinea dar ideea este sa ai metal garnitura , metal , garnitura , metal , undeva ai un distantier care in ultimul timp era de plastic , ia unul de textolit, pe garnitura dai un strat subtire de silicon rosu rezistent la temperatura
mare atentie la ordinea lor , nu mai stiu ca acest lucru ca am facut-o acum multi ani , eu avind GPL nu am dat de multe ori carburatorul jos |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(cipp2005cipp @ 25 Oct 2009, 20:54) Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta? "Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult..." ![]() cred cä te referi la furtunul metalic flexibil care merge de la intrarea în filtru la o "pîlnie" prinsä pe galeria de evacuare care preia aerul încälzit din jurul galeriei si ajutä la uniformizarea amestecului carburant iarna "antijivraj". Fîsîitul poate sä încerce sä-ti spunä ceva - cä ai filtrul de aer înfundat - verificä dacä-i asa si schimbä-l , cu suflarea cu aer nu rezolvi mare lucru . Cum verifici ? Släbesti colierul de la îmbinarea gîtului de lebädä cu carburatorul si cu motorul la relanti scoti gîtu' si-l conectezi la loc dupä 2-3 sec. , dacä se observä diferentä semnificativä în mersul motorului e cazul sä schimbi filtrul. Nu uita sä strîngi din nou colierul , motorului n-o sä-i facä mare pläcere functionarea cu aer ne filtrat ! Un filtru de aer înfundat creste semnificativ consumul si scade puterea motorului ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
cipp2005cipp |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
Am fost la un nene mecanic... si mi-a gasit ca imi face bule de aer in borcanul cu apa... a zis ca e de la garnitura de chiuloasa... Se poate ca de acolo sa fie zgomotul ala?
|
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
vezi sa nu fie arsa garnitura de la galerie. se poate sa fie si de acolo. suiera cumva?
26 Oct 2009, 12:05: incearca sa mai strangi piulitele la galerie daca da, nu tare, adica nu forta daca sunt stranse. se mai intampla sa se slabeasca si poti da vina pe garnitura. This post has been edited by pirvumark: 26 Oct 2009, 12:05 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 25 Oct 2009, 22:19) pe garnitura dai un strat subtire de silicon rosu rezistent la temperatura mare atentie la ordinea lor , nu mai stiu ca acest lucru ca am facut-o acum multi ani , eu avind GPL nu am dat de multe ori carburatorul jos nu se recomanda folosirea siliconului rosu la benzina, mai ales sub carb. Ala nu se usuca, se branzeste si nu prea se intareste mai bine pui niste vaselina intr-un strat fin pe garnituri si esti mai castigat toate cele bune |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am pus dala si nu am avut probleme pina s-a casat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:50 |