Jurnal de incepator: schimbare rulment, Jurnal de incepator: schimbare rulment spate dacia
![]() ![]() ![]() |
Jurnal de incepator: schimbare rulment, Jurnal de incepator: schimbare rulment spate dacia
soferul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|||
san |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(soferul @ 27 Oct 2009, 12:31) De specificat: capacelele care acopera rulmentul alea din nush ce meteal au ramas prinse in oala de le cele vechi si la cel interior si la cel exterior. Inelele (capacele) acelea fac parte din rulment. Banuiesc ca ti-au ramas cu 2 inele metalice de la rulmentii noi. Trebuiau schimbate si acele inele. Sunt uzate iar cel interior cred ca este si destul de deteriorat avind in vedere ca acel rulment l-ai avut spart. Daca nu le schimbi scurtezi destul de mult viata pieselor pe care te-ai chinuit sa le schimbi. |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Dap, se pare ca nu ai dus treaba pana la capat, vorba lui san, ce faci cu inelele din oala, bratari ?
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
soferul |
![]()
Post
#4
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(san @ 27 Oct 2009, 12:52) Inelele (capacele) acelea fac parte din rulment. Banuiesc ca ti-au ramas cu 2 inele metalice de la rulmentii noi. Trebuiau schimbate si acele inele. Sunt uzate iar cel interior cred ca este si destul de deteriorat avind in vedere ca acel rulment l-ai avut spart. Daca nu le schimbi scurtezi destul de mult viata pieselor pe care te-ai chinuit sa le schimbi. QUOTE(Adrian_Boy @ 27 Oct 2009, 13:39) Dap, se pare ca nu ai dus treaba pana la capat, vorba lui san, ce faci cu inelele din oala, bratari ? Gata am priceput. Sambata dau jos oala din nou si scot inelele si le pun pe cele noi. Mersi! |
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|
san |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
Ma bucur ca am putut sa te ajut. Inelele exterioare se demonteaza relativ usor cu un ciocan de 500g si un dorn. Sa cureti bine locasul in care se monteaza noile inele precum si tot interiorul butucului. Spor la treaba.
This post has been edited by san: 28 Oct 2009, 17:30 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
soferul |
![]()
Post
#6
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310L break
1995
- B-69-RUO
|
|
payty |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
acum cateva zile mi s-a blocat una din rotile din spate.
am desfacut acolo tot si problema e ca dupa ce am montat la loc tamburul, nu puteam sa strang piulita din centru cum trebuie pt ca in anumite pozitii, tamburul se invarte, dar cand ajunge in alta pozitie intepeneste. daca las piulita ceva mai larga, cu oarece joc, aproape acceptabil la roata, tamburul se invarte 360 de grade mult mai usor. Problema de la ce ar putea fi? Tamburul nu are "buza" de la tocirea excesiva. Poate fi ovalizat? Sau sunt rulmentii de vina? imi poate da o parere cineva care a mai intalnit situatia? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu as pastra inelele, pentru logodna !
Nici vaselina nu trebuie sa bagi multa, ca poate ajunge la saboti si n-ai sa mai ai frana pe spate. Surubul pe care ai bagat rulmentii, se numeste fuzeta. Saiba aia ovala (?), care are la interior o proeminenta de intra pe canalul fuzetei, are rolul de a nu permite in cazul in care rulmentul se roteste, sa antreneze si piulita , s-o desfaca sau s-o stranga, dupa caz, pe dreapta sau pe stanga. Oala, se numeste tambur de frana. Cand vei da inelele jos, sa bati in ele roata, putin cate putin, pentru a nu strica cota de rulment. La montare, pui un ciocan culcat peste inel, in care bati cu altul pe centru, sa intre egal pe diametru. Adica sa nu intre inclinat. La final, pui innelul uzat peste cel nou montat, dar invers ca sa-l poti scoate, si bati in el sa termini de bagat. Nu uita si fata, ca-i mai usor in doi. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
payty |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@PH-06-BOA
Topicul e mai vechi (2009), am postat aici ca sa nu fac altul. Probabil omul nu mai are problema cu rulmentii intre timp ![]() Legat de ce am scris eu, are cineva vreo idee? N-as vrea sa scot rulmentii aia de acolo si sa ma trezesc ca nu era cazul. Cum imi dau seama de camasa ca e uzata? La mine se vad niste urme pe una din camasile de pe tambur, dar desul de vagi. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:47 |