DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "gaurica" de la vacuum

livacana
post 27 Oct 2009, 20:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




salut.
am si eu o intrebare.mi-a reglat acum ceva timp ne'a costica de la colt carburatia si mi-a schimbat vacuumul iar cel nou avea o gaurica pe lateral care pe care mi-a spus k nu ar trebui sa fie acolo.pana la urma...trebuie sau nu sa fie acolo,explicatia lui era k cu aceea gaurica nu se mai face vacuum in membrana pentru ca aerul scapa pe acolo.mersi


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Oct 2009, 20:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




la dacia 1100 parca nu exista acea gaurica. La 1300/1310/1410 sigur exista acea gaurica.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 28 Oct 2009, 00:51
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Nu scapa nimic pe acolo, gaurica e in spatele membranei.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 28 Oct 2009, 10:35
Post #4


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




nu toate o au. eu am 1310 '99 si n-am nicio gaura.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Oct 2009, 12:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




capsulele de vacuum (nu toate), au acea gaurica. cele mai multe, daca nu toate fabricate de curand, vin cu acea gaura. nu este nici o problema existenta ei, ca de aia au facut-o astia la fabrica. ea exista acolo pentru a permite mambranei cauciucate sa revina la pozitia initiala, prin eliminarea aerului dintre capsula metalica si membrana propriuzisa. existenta gaurii grabeste procesul de revenire a membranie la pozitie initiala si deci o reactie cat mai buna la marire sau micsorare avans.
cand de exmplu fortam masina un picut, placand din turatii joase, initial avansul vacuumatic intra in functiune marind avansul, dar daca turatia creste brusc, depasind 2000 rpm, este nevoie ca acel avans sa scada si el rapid deoarece avansul va fi reglat acum centrifugal. daca aerul nu ar iesi rapid, s-ar mentine un avans mare care ar putea dauna motorului. deci explicatia gaurii ar fi eficienta de lucru a avansului vacuumatic. deci e bine sa fie gaura


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 28 Oct 2009, 14:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




offtopic:explicatii de genu lu pirvumark ar trebui facute sticky sa nu mai caute oamenii aiurea sau sa se dezvolte la nesfarsit o problema.Nota 10 pt explicatie.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 28 Oct 2009, 15:25
Post #7


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




QUOTE(pirvumark @ 28 Oct 2009, 12:52)
... .
cand de exmplu fortam masina un picut, placand din turatii joase, initial avansul vacuumatic intra in functiune marind avansul, dar daca turatia creste brusc, depasind 2000 rpm, este nevoie ca acel avans sa scada si el rapid deoarece avansul va fi reglat acum centrifugal. daca aerul nu ar iesi rapid, s-ar mentine un avans mare care ar putea dauna motorului.
*


Avansul vacuumatic este maxim la relanti cand depresiunea de sub carburator este maxima. Odata cu deschiderea clapetei de acceleratie, depresiunea scade, iar membrana revine ajutata de arcul capsulei.
Pe scurt vacuumul din capsula se descarca prin furtunul pe unde a intrat, in functie de depresiune, nu este nevoie neaparata de acel orificiu.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:10
Forum Renault