DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frigul...porneste greu, pls cateva sfaturi

adrianadrian
post 2 Nov 2009, 11:35
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




buna sunt tot baiatul cu breacul din iasi...cum in ultimele doua zile a fost cam frig..dacia mea porneste mai greu...ce as putea sa ii fac,sa verific...nu vreau sa ma apuc de capul meu...smile.gif...pls hel.ms anticipat


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Nov 2009, 11:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in primul rind bateria sa fie incarcata (se verifica densitatea electrolitului din baterie , 1,26-1,28) se verifica platina sa fie buna , deschiderea , contactele ,etc , electromotorul sa invirta usor ( poate fi una din cauze lagarele uzate) incarcarea bareriei de catre alternator , intre 13,8 si 14,4 , de preferat in jurul valorii de 14V,
cam atita imi vine acum in minte


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 2 Nov 2009, 11:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




pai...ar fi cam asa:
1.platina,capacul,luleaua,carbunele din capac
2.bujiile
3.bobina
4.carburatia(nivel in camera de nive constant),cuiul pontao
5.pompa de benzina(filtru si membrana).
Am zis atatea pt ca nici tu nu ai dat prea multe simptome.
Pt inceput incearca pornirea cu socul(2-3 sprituri,soc la 3sferturi si cheie).

This post has been edited by CandyMan13: 2 Nov 2009, 11:50


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 2 Nov 2009, 13:31
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




pai...eu am dat cheie fara soc doar cheie si pedala biggrin.gif...am dat de doua ori si nu a pornit...invarte si nu portneste...apoi am tras socul ... nici cu soc...si am dat la cheie pana a pornit...de vreo 5 ori...capacul e schimbat sambata...bujiile merg toate(cu toate ca nu le-am mai curatat cam de mult) platina ar fi o problema...cand am curatat-o sambata era albastrita(nu impuscata)...problema e ca sambata dim a pornit la sfert..apoi amumblat eu si am montat o pornire electronica care o aveam eu prin portbagaj si ieri a pornit f f f greu cu aia...azi am scos-o...cam astea ar fi simtomele...si bateria e bosch...cand e pornita masina imi indica pe mijloc cum trebuie sa si arata ,eu zic ca e buna deoarece imi invarte

This post has been edited by adrianadrian: 2 Nov 2009, 13:32


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 2 Nov 2009, 16:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




vezi ca la electronica platina tre sa fie la 0.4 iar bujiile toate la 0.6 minim(daca ai at01 adica de aia rosie cu led verde)


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Nov 2009, 16:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cum asa? argumenteaza; eu stiu 0,8 la bujii- energia e mai mare, platina la 0.3


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 2 Nov 2009, 17:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




de platina eu unul o am reglata la 0.4 si porneste brici;bujiile am zis MINIM 0.6 pt ca am mai intalnit masini la care merge si cu 0.6 inclusiv.


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 2 Nov 2009, 19:50
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




eee...am mai facut cateva printre care:am curatat bujiile(nu erau cine stie ce,erau cu calamina),pornirea electronica(rosie cu led)am scos-o am schimbat si bobina ca mai aveam 2 in portbagaj...si am descoperit ca practic eu cand trageam socul clapeta din carburator nu se inchidea deoarece sarise ceva de acolo deci nu era bun socul...am schimbat si copul de deasupra carburatorului(ca mai aveam 2 carburatoare bucati)acuma la cald merge ok...sa vedem dimineata biggrin.gif...ms tuturor pt sfaturi

si apropo ca nu ii raspunsesem lui Candyman,pompa de benzina e noua...

This post has been edited by adrianadrian: 2 Nov 2009, 19:53


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 6 Nov 2009, 08:12
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




buna tuturor,din nou biggrin.gif...se pare ca i-am dat de cap....in primul rand am schimbat delocul cu tot cu platina tot peacolo din cauza ca suportul acela de la platina mobila(axul ala unde intra_se misca..nu statea fix...si de aici se distanta platina....al doilea lucru ce l-am facut am reparat socul biggrin.gif adik:eu cand trageam socul,clapeta din interior nu se tragea era sarita o piesa de acolo si uite de aici nu imi pornea mie cu soc...fisele is bune capacul de delcou e nou bujiile is curatate...de acu sper sa fie bine...astazi 06-11-2009 m-am dus la masina am tras socul si la prima cheie a pornit...uraaa...multumesc tuturor pentru sfaturi...


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 6 Nov 2009, 10:00
Post #10


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Aprinderea ai mai puso? Daca nu, te sfatuiesc sa o pui ca te ajuta foarte mult.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
truman
post 6 Nov 2009, 16:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 07




Va salut. Problema mea este putin diferita: motorul porneste, accelerez putin si pana la urma pare ca merge normal, dar de multe ori se intampla sa se opreasca. Huruie de doua ori si gata, nici nu apuc sa ma dau jos sa ma uit. sad.gif


--------------------
DACIA 1310 1999 - B85---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 6 Nov 2009, 17:09
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




aprinderea nu am mai pus-o..sa vad cum se mai comporta,poate am sa o pun ....si pentru truman...lasa un pic motoru sa se incalzeasca sau daca il lasi si tot nu vrea,verifica bujiile+fise poate moare din cauza asta...asa pateam si eu la o dacie anu trecut tot pe vremea asta...si mam dus la mecanic,a schimbat bujiile si a desfundat filtru de la carburator si a mers


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 7 Nov 2009, 12:18
Post #13


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




am si io o problema. Nu sta la relanti pana se incalzeste bine. Daca nu stau cu socul tras scade turatia pana la cateva sute de ture si intr-un final se opreste. Am marit turatia de relanti la 900(din surub) ca era reglata la 850, dar tot nu sta pana se incalzeste ~7-8 min. O fi amestecul prea sarac?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Nov 2009, 12:58
Post #14


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




NU , este fonomenul de jivraj , de curiozitate , in momentul cand "o balbaie " opreste motorul si desfa "cagula" de la carburator si o sa vezi condens pe peretii carburatorului , condens ce obtureaza partial sau total jiclorul de ralanti .

Bafta !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 19:16
Forum Renault