Dilema, Presiune ulei
![]() ![]() ![]() |
Dilema, Presiune ulei
Stormy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 18 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV SL Prestige Plus 0.9
2019
|
|||
Stormy |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 18 August 09 ![]() |
Ma ajuta cineva cu un raspuns... va rog.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV SL Prestige Plus 0.9
2019
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#3
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Pai daca acu de la presiune ulei face asa inseamna ca e ..............perfect.
La baterie cam la fel,doar sa nu treaca de jumatatea zonei albe.Oricum mai bine masori cu un aparat de masura la bornele baterei si asa poti vedea si cat de bine indica acul. |
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
poate tia crescut relantiul si implicit tensiunea in instalatia masinii deci si acele merg mai mult inclusiv cel de ulei
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Stormy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 18 August 09 ![]() |
QUOTE(mmi&g @ 6 Nov 2009, 20:13) Pai daca acu de la presiune ulei face asa inseamna ca e ..............perfect. La baterie cam la fel,doar sa nu treaca de jumatatea zonei albe.Oricum mai bine masori cu un aparat de masura la bornele baterei si asa poti vedea si cat de bine indica acul. e perefect sa se cresca acul la maxim? /:) QUOTE(danciusergiu84 @ 6 Nov 2009, 21:17) poate tia crescut relantiul si implicit tensiunea in instalatia masinii deci si acele merg mai mult inclusiv cel de ulei relantiul e acelasi aprox 800rpm This post has been edited by Stormy: 7 Nov 2009, 21:39 |
--------------------
Dacia
Logan MCV SL Prestige Plus 0.9
2019
|
|
elm |
![]()
Post
#6
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Profit de ocazie sa nu mai deschid un topic nou.
Am si eu o neclaritate similara: de cind am schimbat uleiul si filtrul (Lubrifin 15W40 / Romcarbon) la relanti presiunea uleiului este la o treime iar la cca 2000 ture urca la doua treimi. De mers merge excelent. Ceea ce ma ingrijoreaza insa, este ca dupa ce masina sta mai mult, la pornire, cca 2 .. 4 secunde motorul merge cu lampa de avarie presiune ulei aprinsa!! Daca masina sta doar citeva ore, lampa se stinge imediat la pornirea motorului. Ce sa fie? E de rau, poate dauna motorului? Precizez ca vechile consumabile erau Mobil 20W50 / Romcarbon si circuitul de ungere al rampei de culbutori infundat, iar lampa ceea se stingea imediat la pornirea motorului in orice conditii ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
pune ulei mai bun, daca e tot asa ar cam trebui schimbata pompa de ulei
din experienta mea un ulei mai scump este mai bun si nu are nevoie de aditivi temporar s-ar putea sa rezolvi problema cu un aditiv dar si aici e discutabila calitatea si efectul sau efectele secundare This post has been edited by danciusergiu84: 9 Nov 2009, 14:39 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#8
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
QUOTE(elm @ 9 Nov 2009, 12:35) Precizez ca vechile consumabile erau Mobil 20W50 / Romcarbon si circuitul de ungere al rampei de culbutori infundat, iar lampa ceea se stingea imediat la pornirea motorului in orice conditii ![]() Nu e o parere profesionista insa pare ca ai presiune mica la ulei.Probabil ca inante nu ti se aprindea becul pt ca aveai un ulei mai gros (20w50) care la un motor uzat e mai indicat. |
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:59 |